Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Avant] Nowy SETUP

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 14 wrz 2013, 21:40

delik pisze:graty za robote i wytrwalosc ;D <ok>
No nie było lekko tym bardziej, ze wszystko po pracy przed blokiem, a nawet w deszczu :-(
Wertyn pisze:czyli jednak działa wszystko? :-P i wszystkie graty były ok? ten nastawnik też?
Tego jeszcze nie wiem na 100% bo logów nie robiłem - nie mniej jednak nastawnik był do wyczyszczenia- ale i tak dzieki za graty <piwo>

Munior pisze:Po przekładce ,na twojej t2 powinno chodzić całkiem ładnie i na pewno nie gorzej , niż na poprzednim osprzęcie boscha ...powino być lepiej .Nie wiem jakie masz wtryski i ile ładuje turbo ,ale Krzysiek84 ,któremu robiłem przekładkę ,ma wtryski 210 tki ,pompę z AFN -a i 16 bitowego kompa ,z odpowiednim programem ,autorstwa Kostrza ,jest ,a przynajmniej był ,jak odjeżdzał ode mnie ,bardzo zadowolony z efektu ,na swojej ori t2 ,auto ciągnęło mu już wyrażnie od ok.1,7 tys obr .Żeby auto ciągnęło lepiej z dołu ,ważne są właśnie większe wtryski ,wtedy wieksza iloś spalin ,szybciej rozkręca trochę większą turbinę t2 ..A co do różnicy pomiędzy t2 a t15 ,to skontaktuj się z kolegą kris00 ,on przekładał swoją t2 na t15 .
Dzieki Munior jeszcze raz. Cisnienie doładowania jak gadałem z Kostrzem powinno być 1,25bar manometr pokazuje mi 1,4 (aczkolwiek na jego wskazy biore poprawke) Wtrychy mam od AFN. Chyba bedzie 3ba załozyc 216. z dolu jest naprawde muł mocne pierdzielniecie czuc przy 2100 obrotów. Fakt ze soft był robiony pod 216 i T15 moze to dlatego. Turbo zaczyna cos tam ładowac od 1700-1800 obrot ale to gdzies 0,2-0,3 bar na manometrze i wtedy nic naprawde nic sie nie dzieje. Dopiero jak przekroczy 2tysie jest moc.

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 14 wrz 2013, 22:04

fakt, że u mnie nie ma wskaźnika jeszcze ale moc pojawia się też w granicach 2 tys, może lekko przed, soft jest po 216 i takie też mam wtryski, ale od dołu nie jest aż taki muł.

BTW. w razie jakby ten nastawnik ci szwankował to mogę się zamienić na ten mój co pisałem na gg, ale on też jest do czyszczenia :-P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 wrz 2013, 21:04

Munior pisze:Po przekładce ,na twojej t2 powinno chodzić całkiem ładnie i na pewno nie gorzej , niż na poprzednim osprzęcie boscha ...powino być lepiej .Nie wiem jakie masz wtryski i ile ładuje turbo ,ale Krzysiek84 ,któremu robiłem przekładkę ,ma wtryski 210 tki ,pompę z AFN -a i 16 bitowego kompa ,z odpowiednim programem ,autorstwa Kostrza ,jest ,a przynajmniej był ,jak odjeżdzał ode mnie ,bardzo zadowolony z efektu ,na swojej ori t2 ,auto ciągnęło mu już wyrażnie od ok.1,7 tys obr .Żeby auto ciągnęło lepiej z dołu ,ważne są właśnie większe wtryski ,wtedy wieksza iloś spalin ,szybciej rozkręca trochę większą turbinę t2 ..A co do różnicy pomiędzy t2 a t15 ,to skontaktuj się z kolegą kris00 ,on przekładał swoją t2 na t15 .
Auto ogarniete profesjonalnie przez Muniora i Kostrza. Sofcik praktycznie bezdymny jak na taki przyrost mocy przy ori IC. Zetorek zapierdziela do przodu jak szalony <piwo>

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 15 wrz 2013, 22:51

Krzysiek 84 pisze:
Munior pisze:Po przekładce ,na twojej t2 powinno chodzić całkiem ładnie i na pewno nie gorzej , niż na poprzednim osprzęcie boscha ...powino być lepiej .Nie wiem jakie masz wtryski i ile ładuje turbo ,ale Krzysiek84 ,któremu robiłem przekładkę ,ma wtryski 210 tki ,pompę z AFN -a i 16 bitowego kompa ,z odpowiednim programem ,autorstwa Kostrza ,jest ,a przynajmniej był ,jak odjeżdzał ode mnie ,bardzo zadowolony z efektu ,na swojej ori t2 ,auto ciągnęło mu już wyrażnie od ok.1,7 tys obr .Żeby auto ciągnęło lepiej z dołu ,ważne są właśnie większe wtryski ,wtedy wieksza iloś spalin ,szybciej rozkręca trochę większą turbinę t2 ..A co do różnicy pomiędzy t2 a t15 ,to skontaktuj się z kolegą kris00 ,on przekładał swoją t2 na t15 .
Auto ogarniete profesjonalnie przez Muniora i Kostrza. Sofcik praktycznie bezdymny jak na taki przyrost mocy przy ori IC. Zetorek zapierdziela do przodu jak szalony <piwo>

Bede zadowolony jak pozbede sie turbo dziury do 2k obr/min to jest masakra jakas musze albo wymienic turbo na t- 15 - problem to nie jest bo lezy w piwnicy razem z kolektorem rura wydechowa odplywem olejowym lub wymienic softa pod t-2. Nie wiem co lepsze :shock: :shock: Ja lubie jak auto jest dynamiczne z dolu nie uzywam obrotow powyzej 3 tysi....

[ Dodano: 2013-09-21, 18:36 ]
Po 2 godzinnej męczarni. I dojsciem co i jak z manwtką siedzi tempomacik <ok> bardzo fajna rzecz :lol: Przy okazji nowa fota :-D Prosze nie pisac o glebie bo o tym wiem :oops:

Obrazek

[ Dodano: 2013-11-20, 22:43 ]
Sezon zimowy ekhm.. Wpadły nowe mikody na przodzik.. auto elegancko hamuje <piwo> Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 21 lis 2013, 16:29

ważne, że jest lepiej z tymi heblami <ok>

nowa zimowa moda na stalówki z rantem w rdzy :-P hehe coraz więcej ich :mrgreen:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 03 mar 2014, 22:59

Panowie powiedzcie czy to podejdxzie pod kierunki zderzaka V6 audi b4?

http://allegro.pl/audi-80-b3-b4-coupe-c ... 38192.html

Awatar użytkownika
HoJoS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 06 lut 2012, 19:19

Post autor: HoJoS » 03 mar 2014, 23:05

rodzynek87 pisze:Panowie powiedzcie czy to podejdxzie pod kierunki zderzaka V6 audi b4?

http://allegro.pl/audi-80-b3-b4-coupe-c ... 38192.html
podejdzie ale bedzie sie bardzo odróżniał od halogenu

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 03 mar 2014, 23:09

hmm a jakich szukac zeby sie nie roznily tylko od v6?

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 04 mar 2014, 07:41

ja mam jeden pomarańczowy, znajdź drugi to ten mój ci oddam <ok>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 04 mar 2014, 09:15

Szukaj albo ori białych albo ori pomarańczowych.
Te zamienniki to się nadają na zupę a nie do auta.
Spasować tego badziewia nie można.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 04 mar 2014, 11:23

Rozumiem ze nie masz eSPe bo akurat jestem w olsztynie :mrgreen:

[ Dodano: 2014-03-04, 11:51 ]
eSPe Ty masz ta lotke?
http://allegro.pl/audi-80-b4-combi-dasz ... 39462.html

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 04 mar 2014, 14:54

Chyba tą bo ja kupiłem używaną ale wygląda na taką samą. paweloli kupował tą z ogłoszenia.
rodzynek87 pisze:Rozumiem ze nie masz eSPe bo akurat jestem w olsztynie :mrgreen:
Nie mam. Zadzwoń do tomkoma może coś ma albo zaleć do niego.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 04 mar 2014, 16:31

Mozesz mi na pw wyslac do niego nr tel? pisałem do niego na gg i na pw ale sie nie odzywa a nie wiem gdzie dokladnie mieszka jaroty nie sa takie male :-P

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 04 mar 2014, 17:30

a kupiłeś listwy v6 czy zderzak zmieniasz?

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 04 mar 2014, 17:42

Listwy za dużo zabawy żeby zderzak zmieniac. BTW instancja rozumiem że do pociagniecia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl