No nie było lekko tym bardziej, ze wszystko po pracy przed blokiem, a nawet w deszczudelik pisze:graty za robote i wytrwalosc ;D <ok>
Tego jeszcze nie wiem na 100% bo logów nie robiłem - nie mniej jednak nastawnik był do wyczyszczenia- ale i tak dzieki za gratyWertyn pisze:czyli jednak działa wszystko? i wszystkie graty były ok? ten nastawnik też?
Dzieki Munior jeszcze raz. Cisnienie doładowania jak gadałem z Kostrzem powinno być 1,25bar manometr pokazuje mi 1,4 (aczkolwiek na jego wskazy biore poprawke) Wtrychy mam od AFN. Chyba bedzie 3ba załozyc 216. z dolu jest naprawde muł mocne pierdzielniecie czuc przy 2100 obrotów. Fakt ze soft był robiony pod 216 i T15 moze to dlatego. Turbo zaczyna cos tam ładowac od 1700-1800 obrot ale to gdzies 0,2-0,3 bar na manometrze i wtedy nic naprawde nic sie nie dzieje. Dopiero jak przekroczy 2tysie jest moc.Munior pisze:Po przekładce ,na twojej t2 powinno chodzić całkiem ładnie i na pewno nie gorzej , niż na poprzednim osprzęcie boscha ...powino być lepiej .Nie wiem jakie masz wtryski i ile ładuje turbo ,ale Krzysiek84 ,któremu robiłem przekładkę ,ma wtryski 210 tki ,pompę z AFN -a i 16 bitowego kompa ,z odpowiednim programem ,autorstwa Kostrza ,jest ,a przynajmniej był ,jak odjeżdzał ode mnie ,bardzo zadowolony z efektu ,na swojej ori t2 ,auto ciągnęło mu już wyrażnie od ok.1,7 tys obr .Żeby auto ciągnęło lepiej z dołu ,ważne są właśnie większe wtryski ,wtedy wieksza iloś spalin ,szybciej rozkręca trochę większą turbinę t2 ..A co do różnicy pomiędzy t2 a t15 ,to skontaktuj się z kolegą kris00 ,on przekładał swoją t2 na t15 .