[B4 1Z] migająca kontrolka oleju
[B4 1Z] migająca kontrolka oleju
siemka
mam taki problem ze zaczął mi mrugac olej.Akurat miałe mwymiane wymieniłem go i zarazem czunik ciśnienia oleju.Kontrolka dalej mruga.Co to moze być??
Dodam że jak mruga kontorlka piszczy takze komputer dawniej tego nie bylo a teraz zaczął piszczeć
Prosze o pomoc!!
Z góry dzieki
mam taki problem ze zaczął mi mrugac olej.Akurat miałe mwymiane wymieniłem go i zarazem czunik ciśnienia oleju.Kontrolka dalej mruga.Co to moze być??
Dodam że jak mruga kontorlka piszczy takze komputer dawniej tego nie bylo a teraz zaczął piszczeć
Prosze o pomoc!!
Z góry dzieki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
mało tematów? http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
Podłącze się pod temat kolegi, bo od wyminy czujnika na zamiennik mam problem z kontrolką oleju powyżej 2 tyś obrotów (kolor czujnika szary). Tak jak napisałem wyżej problem zaczął się po wymianie czujnika na jakiś dziwny zamiennik; potem wymieniłem na kolejny zamiennik firmy Vernet niby lepszy od poprzedniego, ale też problem występuje. Z racji tego, że nie lubie jak coś jest nie tak zrobiłem mały eksperyment. Przewód idący do szarego czujnika odłączyłem i dałem go bezpośrednio do masy i problemu nie ma już pare miesięcy. Tak wiem, że to druciarsto, ale miało być zrobione na chwilę, ale tak wyszło, że zrobiłem już na tym sporo kmów.
Teraz pytanie do ogarniętyh w temacie jak to wkońcu jest z tym czujnikiem.
On ma mieć ciągle masę i będzie cisza; czy jednak w przypadku niskiego ciśnienia zwiera do masy i wtedy jest piszczek i kontrolka w mc. Jakoś nigdzie nie znalazłem odpowidzi na to pytanie. Chciałbym zacząć coś eliminować, bo tak jak jest nie powinno się jeździć.
Teraz pytanie do ogarniętyh w temacie jak to wkońcu jest z tym czujnikiem.
On ma mieć ciągle masę i będzie cisza; czy jednak w przypadku niskiego ciśnienia zwiera do masy i wtedy jest piszczek i kontrolka w mc. Jakoś nigdzie nie znalazłem odpowidzi na to pytanie. Chciałbym zacząć coś eliminować, bo tak jak jest nie powinno się jeździć.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
sprawdź na początek kable przy czujnikach bo może coś przez przypadek odłączyłeś jak odkręcałeś filtr i teraz kontrolka świeci.radek997
tomekk666, kontrolka zapala się jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia nie zostanie podana masa.Jeśli byś odpiął wtyczkę od szarego czujnika,wsiadł do samochodu i przygazował powyżej 2tys obrotów wtedy powinna się zaświecić kontrolka.Czyli w tym przypadku jak masz teraz kontrolka w życiu ci się nie zapali bo masz masę cały czas podaną...
Dokładnie tak się robi jak kolego napisałeś. Jak jest podpięta ciągle pod masę to jest oki; jak ją odłącze i się przejade to za każdym razem jak mine 2 tyś obrotów zapala się kontrolka oleju. Tylko chodziło mi też o to czego to może być wina, bo z tego co napisałeś wyglada, że MC jest sprawne No chyba, że coś źle zrozumiałem to mnie popraw. Dzięki wielkie za infohudy pisze:kontrolka zapala się jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia nie zostanie podana masa.Jeśli byś odpiął wtyczkę od szarego czujnika,wsiadł do samochodu i przygazował powyżej 2tys obrotów wtedy powinna się zaświecić kontrolka.Czyli w tym przypadku jak masz teraz kontrolka w życiu ci się nie zapali bo masz masę cały czas podaną...
Dzięki kolego za konkretny opis jak to zrobić, ale zapomniałem dodać, że problemu nie ma zawsze. Czasem wsiadam do auta robie 200km i kontrolka nie durnieje. Innym razem po przejechaniu kilku kilometrów zaczynają się wariacje. Jeszcze spróbuje wymienić konektorek odpowiednio go dogiąć i zapsiukać to jakąś wazeliną techniczną. Jeszcze raz dzięki za pomochudy pisze:Gdzieś był opisany sposób na sprawdzenie MC.Podpinasz np żarowkę pod czujnik i plus aku.Jak przekrecisz kluczyk to kontrolka i żarówka powinny świecić.Jak odpalisz silnik to powinny zgasnąć.Jak zgaśnie żarowka a kontrolka nie to wina leży po stronie MC.