[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
To nie ma zadnego znaczenia audi rs2 ma hamulce z porsche 968 club sport i dlatego maja one taki a nie inny rozmiar. Sa duzo przewymiarowane poniewaz pochodza z auta o całkiem innym koncepcie (MR) Nie przelicza sie koni mechanicznych na hamowanie, bo przeciesz to masa jest tu kluczem. Poza tym taka tarcza wcale nie jest juz taka lekka a to juz spora dodatkowa masa nieresorowalna, nie mowiąc juz o kosztach. Zamiast pchać kase w duze heble warto pomyslec o balansie hamulcow. Auto z FWD zrobiło sie AWD jest spore pole do popisu z siłą hamowania.
Teoria terorią a praktyka jest taka że RS2 hamuje w miejscu. Kto miał przyjemnośc jeździć RS2 ten wie. Zresztą nie uważam że tam są za duże hamulce, nie muszą być przeciez 4 tłoczkowe ale średnica tarczy 300 mm z tyłu to nie jest nic wielkiego na mocny samochód.
PS. o takich rzeczach jak balans w hamowaniu nawet nie wspominam bo to oczywista oczywistość
PS. o takich rzeczach jak balans w hamowaniu nawet nie wspominam bo to oczywista oczywistość
Dobry hamulec to podstawa w każdym samochodzie, niema za dużych tarcz, są jedynie sa słabe samochody. Na miejscu Sagema, nie zastanawiałbym sie, nad jakimiś wynalazkami, tylko strzelał w min 4 tłoczki, z przodu jak i na tylnej osi. Trzeba jeszcze pamiętać, że zacisk i duża tarcza to nie wszystko, do tego dochodzą jeszcze, przewody już raczej koniecznie w przewodzie metalowym, rozsądny kolektor siły hamowania i sprawna pompa hamulcowa + servo, jeżeli nie jest hydrauliczne, dobra opona.
Sagem chętnie bym Cie przewiózł moim B4, wtedy miałbyś jakieś porównanie...
Szerokośći
Sagem chętnie bym Cie przewiózł moim B4, wtedy miałbyś jakieś porównanie...
Szerokośći
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja wiem po co, raz że lepiej wypełni 18 calową felgę, dwa że będę mógł lżej wciskać pedał.karolas123 pisze:Po co 304 z tyłu? Przecież i połowa potencjału nie będzie wykorzystana?
Na razie założyłem tylko boczki i z tyłu elektrykę szyb, jak złożę wszystko włącznie z tylną kanapą to opiszę czy warto czy nie warto wygłuszać.oOo pisze:sagem, czy mógłbyś napisać swoje odczucia po nałożeniu mat na drzwi? Czy udało się zminimalizować szum?
Ja na pewno nie kieruje się wyglądem.karolas123 pisze:Myślałem, że hamulec ma hamować a nie wyglądać. Ale "Function over Fashion".
Koła z RS2 nie podejdą, a żadnych tam dystansów zmieniających rozstaw nie będę zakładał.grinch pisze:Samsung no to z czasem zapodaj koła z RS2 i po sprawie.
Chętnie Zobaczę jak to lata.
Może Buba znów coś w Toruniu zorganizuje.
Graty za upór i prace nad autem.
Na razie to spokojnie jeździ, kiedyś może będzie lepiej.
W zimę to ja mogę jechać co najwyżej Coupe, Avant śniegu już widział nie będzie, no chyba że mi się coś odwidzi.
Dzięki pozdro. <ok>
Bardzo dobrze powiedziane, myślę że rozsądnie będzie rozmiar między 300 a 320 mm i 4 tłoczki z tyłu, przód pewnie nie dużo większy, może 330-340. Oczywiście jak mówisz, wymiana praktycznie wszystkiego związanego z układem hamulcowym. Na pewno nie na jakieś drogie oploty jak u Ciebie, ale chociaż sztywna miedź.FranoF1 pisze:Dobry hamulec to podstawa w każdym samochodzie, niema za dużych tarcz, są jedynie za słabe samochody.
Bardzo chętnie.FranoF1 pisze:Sagem chętnie bym Cie przewiózł moim B4, wtedy miałbyś jakieś porównanie.
Ucinając na tą chwilę spekulacje na temat hamulców, na razie to jak widać szukam przednich piast 5x112 żeby nie bawić się z rezaniem od C4.
Wnętrze niedługo będę kończył, zdobędę piasty to uzbroję zawieszenie i założę koła na przymiarkę, a pod koniec zimy kupię opony. W trakcie chciał bym założyć kolektor MTM i chłodnicę z boku.
Może zdążę z hamulcami, może nie.
Pozdrówka
Update & 18 avus
Na razie przymiarka i to słaba, bo nie ma jak przykręcić, nie mogę opuścić auta do końca.
Felga fajna i dość dopasowana do bryły Avanta, Borbet przy niej zrobił się taki skromniutki. <ok>
Myślę nad kolorem, coś w ciemny szary/grafit.
,
http://imageshack.us/photo/my-images/198/wn1g.JPG/
Pozdro
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, 19:45 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Sagem moim zdaniem na przód pakuj największe tarcze jakie zmieścisz w koło, bo i tak musisz dorabiać adapter, więc jaki by nie był zacisk tarczę najrozsądniej zrobić dużą. Full wypas byłby oczywiści z tarczami dwu częściowymi, które będą lekkie.
AudiLaziska, dlaczego? Avus bardzo ma bardzo spokojny wzór idealnie pasujący do linii audi 80.
Szkoda, że nie skręcanki, ale z tymi kołami sagem ma łatwość zakupienia 1szt. w razie poważnego rozwalenia. Bo chyba każde S8 D2 miało takie w bagażniku i pełno ich na allegro.
AudiLaziska, dlaczego? Avus bardzo ma bardzo spokojny wzór idealnie pasujący do linii audi 80.
Szkoda, że nie skręcanki, ale z tymi kołami sagem ma łatwość zakupienia 1szt. w razie poważnego rozwalenia. Bo chyba każde S8 D2 miało takie w bagażniku i pełno ich na allegro.