[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
podlaczyc mozna lampki sie zasiweca cyferki 000 sie pokaza i tyle
aby sprawdzic bys musial podac sygnal spalania i sygnal predkosci,
nizej ci pokazalem pod jakie piny podajesz napiecie, prawdopodobnie wystarczy wsunac kable tylko w te piny co sa pionowo, w poziomie byc moze nie sa konieczne, przynajmniej nie dla AC / MC
jesli chodzi o gaz watpie aby ci cos pokazalo, chyba ze podasz sygnal spalania z inst gazowej
aby sprawdzic bys musial podac sygnal spalania i sygnal predkosci,
nizej ci pokazalem pod jakie piny podajesz napiecie, prawdopodobnie wystarczy wsunac kable tylko w te piny co sa pionowo, w poziomie byc moze nie sa konieczne, przynajmniej nie dla AC / MC
jesli chodzi o gaz watpie aby ci cos pokazalo, chyba ze podasz sygnal spalania z inst gazowej
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
nieiwiem nad czym tu debata
jezeli niemasz sekwencji to sobie daruj, ewentualnie wtedy moze da sie to jakos dostosowac, choc nie licz na dzialanie, gdyz to co jest uzywane do podgrzewania obiadu, w a80 nie przewidzieli jako paliwo zastepcze i nie uwzgledniono tego pod BC
zawsze mozesz troche kabli dorzucic do auta a potem jak polegniesz to zostawisz druciarstwo kolejnemu wlascicelowi
podsumowujac - nie slyszalem ani nie widzialem, aby BC pokazywal spalanie gazu
jezeli niemasz sekwencji to sobie daruj, ewentualnie wtedy moze da sie to jakos dostosowac, choc nie licz na dzialanie, gdyz to co jest uzywane do podgrzewania obiadu, w a80 nie przewidzieli jako paliwo zastepcze i nie uwzgledniono tego pod BC
zawsze mozesz troche kabli dorzucic do auta a potem jak polegniesz to zostawisz druciarstwo kolejnemu wlascicelowi
podsumowujac - nie slyszalem ani nie widzialem, aby BC pokazywal spalanie gazu
"Wielki" Panie Pawełku. Nikt tu się nie maże. Więc daj sobie na wstrzymanie. Nie zamierzam robić wycieczek osobistych na forum. Napisałem tylko to co myślę. No bo jaki jest sens sprawdzania na krótko AC/BC, skoro nawet 5 minut nie zajmie wyjęcie zegarów i włożenie AC/BC zamiast MC :?: :?: :?: :!: A Ty z każdą drobnostką otwierasz debaty na forum. W sprawie gazu i wskazań BC pytałeś się już jakiś czas temu i dostałeś jasne odpowiedzi, więc po co znów o to samo pytasz :?: Co możesz spalić montując BC :?: Na temat jego montażu jest tyle napisane na forum, że książkę można by napisać.
Mam pytanie z innej beczki posiadam w swojej Audi(b4 2.3) zegary od s2 i sprawa wygląda tak ze mam złe wskazania poziomu paliwa ( przy 35l na zegarze skończyło mi się paliwo ) oraz wskazania temperatury silnika wskazówka podniesie się troszkę ponad 50* i już włączają się wentylatory , co to może być ?
Temat wałkowany mnóstwo razy. Wpisz w googlach "Stabilizator zegarów Audi 80". Miłej lektury. Sprawdź również luty w liczniku.Brylant pisze:Mam pytanie z innej beczki posiadam w swojej Audi(b4 2.3) zegary od s2 i sprawa wygląda tak ze mam złe wskazania poziomu paliwa ( przy 35l na zegarze skończyło mi się paliwo ) oraz wskazania temperatury silnika wskazówka podniesie się troszkę ponad 50* i już włączają się wentylatory , co to może być ?
Dzięki bardzo !Kamuś pisze:Temat wałkowany mnóstwo razy. Wpisz w googlach "Stabilizator zegarów Audi 80". Miłej lektury. Sprawdź również luty w liczniku.Brylant pisze:Mam pytanie z innej beczki posiadam w swojej Audi(b4 2.3) zegary od s2 i sprawa wygląda tak ze mam złe wskazania poziomu paliwa ( przy 35l na zegarze skończyło mi się paliwo ) oraz wskazania temperatury silnika wskazówka podniesie się troszkę ponad 50* i już włączają się wentylatory , co to może być ?