[B4 2.0 ABT 90KM] Zalewa i kopci na czarno Audi 80 ABT+lpg
[B4 2.0 ABT 90KM] Zalewa i kopci na czarno Audi 80 ABT+lpg
Witam! Chciałbym podzielic sie swoim problemem jako ze nigdy nie zakladalem tutaj tematu proszę wybaczyc błędy i niedociągnięcia
Mianowicie mam problem z odpalaniem na pb silnik jak wyzej w temacie 2.0 ABT 90KM. Przy przełączeniu na benzyne i przekręceniu kluczyka auto kręci ale delikatnie lapie lecz nie odpala a po kilku sekundach czuc benzyne, wiadomo moga to byc swiece ale gdyby tak bylo to i na gazie mial by problem a na gazie pali na dotyk chociaz tez czesto zdazy mu sie zalac ale to juz jak zauwazylem wina sterownika i wymontowanego krokowca od gazu. wracając do sprawy odpalam go na LPg i przy 3tys. przelączam na PB auto spadnie z obrotow ale zaraz zaczyna chodzic na tej benzynie tyle ze musze trzymac gaz min. na 2,5-3tys. obrotów innaczej zgasnie, bywają przypadki ze gdy braklo mi juz nerw i wcisnałem gaz do odciecia i pusciłem auto zaczelo pracowac na wolnych obrotach jednak nie długo bo zaraz słyszałem swist wtryskającej sie wiekszej dawki benzyny i automatycznie auto gasło, odkręciłem osłone filtra powietrza i i obserwowalem jak auto chodzi na pb i nagle znowu to samo, wtrysk podal wiekszą dawke ni stąd ni zowąt i zagsł po przez zalanie.... pytanie brzmi standardowo co moze byc tego przyczyną?
-Sonda?
-Wtrysk?
-jakis przekaznik (zapomnialem dodac ze czasem gdy jest dosc spora wilgoc i auto odpalam z samego rana, slysze jakies stukanie z puszki bezpiecznikow, jak by przekaznik)
-czujnik polozeniaprzepustnicy
-czy cos jeszcze?
Mianowicie mam problem z odpalaniem na pb silnik jak wyzej w temacie 2.0 ABT 90KM. Przy przełączeniu na benzyne i przekręceniu kluczyka auto kręci ale delikatnie lapie lecz nie odpala a po kilku sekundach czuc benzyne, wiadomo moga to byc swiece ale gdyby tak bylo to i na gazie mial by problem a na gazie pali na dotyk chociaz tez czesto zdazy mu sie zalac ale to juz jak zauwazylem wina sterownika i wymontowanego krokowca od gazu. wracając do sprawy odpalam go na LPg i przy 3tys. przelączam na PB auto spadnie z obrotow ale zaraz zaczyna chodzic na tej benzynie tyle ze musze trzymac gaz min. na 2,5-3tys. obrotów innaczej zgasnie, bywają przypadki ze gdy braklo mi juz nerw i wcisnałem gaz do odciecia i pusciłem auto zaczelo pracowac na wolnych obrotach jednak nie długo bo zaraz słyszałem swist wtryskającej sie wiekszej dawki benzyny i automatycznie auto gasło, odkręciłem osłone filtra powietrza i i obserwowalem jak auto chodzi na pb i nagle znowu to samo, wtrysk podal wiekszą dawke ni stąd ni zowąt i zagsł po przez zalanie.... pytanie brzmi standardowo co moze byc tego przyczyną?
-Sonda?
-Wtrysk?
-jakis przekaznik (zapomnialem dodac ze czasem gdy jest dosc spora wilgoc i auto odpalam z samego rana, slysze jakies stukanie z puszki bezpiecznikow, jak by przekaznik)
-czujnik polozeniaprzepustnicy
-czy cos jeszcze?
jezeli chodzi o czujnik to kiedys mialem takie domysly bo duzo pali i zastanawialem sie czy on caly ca nie chodzi na ssaniu ale ja zauwazylem kiey go odepnę obroty spadają i chodzi strasznie spokojnie tak sobie "cyka" a jak podepne to obroty wzrastaja o jakies 100 gora 200rpm i tak sie trzyma do puki nie dodam gazu wtedy obroty znow schodza jak by na wolniejsze... na kompie idzie to jakos sprawdzić np. tą sonde?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
to by też zalewało na gazie bo pompka paliwa zazwyczaj nie jest odłączała przy pracy na lpg.koral351 pisze:albo ta membrana we wtrysku się przedziurawiła i zalewa silnik.
Miernik zazwyczaj może za wolno pokazywać napięcie, najlepiej byłoby by na VAGu albo jakimś testerze sondy.wilku142 pisze: jak podłączyć sonde pod miernik aby to wykryć?
auto chodzi na benzynie, odłączam sonde i... nic, dalej chodzi bez zadnych zmian ani nie gasnie ani nie wskakuje na obroty jak dodam gazu to tak jak z podpiętą wtyuczką czyli bez roznicy, jak odłącze niebieski czujnik to jest to samo tyle ze jak podepne to wskakuje na chwile na wieksze obroty i nic wiecej.... kumpel nie mial czasu zeby mie to sprawdzic pod kompem i musze puki co miernikiem sprawdzac...