Audi 80 B4 [ABK] Czasy wtrysków
Audi 80 B4 [ABK] Czasy wtrysków
Hej koledzy i koleżanki! Mam pytanie, gdyż na jałówce mam za długie czasy wtrysków, o 0.5 - 1ms i przez to mam lekkie hm jak to uznac, maciupkie falowanie, i rozne telepanie lekkie nie wiem jak to ująć, na jałówce to odczuć bardzo, z tego co kojarze chyba czasy powinny byc 2.2 a u mnie sie wachają 2.7-3.3ms co to moze byc wina? Lambdy?(jak sprawdzić bez kompa? i bez oscyloskopu) i przepływki (jak sprawdzić czy poprawne dane? te z regeneracjami przerobiłem ale nie ma za dokładnie wypisanych wszystkich możliwości i odchyłek procentowych) No to chyba tyle - wypijcie za moje zdrowie
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jak czasy są za długie i spalanie wzrasta to znaczy, że ECU chce doprowadzić do właściwego składu mieszanki stechiometrycznej....
1. Za dużo powietrza (nieszczelność) lub sonda przekłamuje wskazania.
2. Do skontrolowania naciąg sprężyny przepływomierza (Vag i blok pomiarowy gdzie masz % załadowania silnika).
3. Czasy wtrysków za długie czyli ciśnienie w listwie może być za małe czyli do skontrolowania ew. podmianki regulator ciśnienia paliwa (na końcu listwy przy aku).
1. Za dużo powietrza (nieszczelność) lub sonda przekłamuje wskazania.
2. Do skontrolowania naciąg sprężyny przepływomierza (Vag i blok pomiarowy gdzie masz % załadowania silnika).
3. Czasy wtrysków za długie czyli ciśnienie w listwie może być za małe czyli do skontrolowania ew. podmianki regulator ciśnienia paliwa (na końcu listwy przy aku).
szczelny układ jest, sondy nie mam jak sprawdzić (brak vaga...) a z tą sprężynką mógł byś bardziej wytłumaczyć? Ile ma wskazywać na jałówce? Bo może dopadne kogos z tym uwalonym Vagiem..., jak sprawdzić cisnienie? (regulator cisnienia nie cieknie, na koncu listwy sucho.) Ale dziękuje za odpowiedz i czekam na dalsze wypowiedzi i odpowiedzi. <ok>
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: