Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] JAKA SONDĘ lambde MUSZĘ WYMIENIĆ PO

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kbturbo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2008, 22:32

[B4 2.0 ABK 115KM] JAKA SONDĘ lambde MUSZĘ WYMIENIĆ PO

Post autor: kbturbo » 21 wrz 2013, 12:09

Witam mam audi abk 2.0 gaz mam problem z płynna praca na benzynie po przełączeniu samochód faluje szarpie przy przełączaniu biegów itd.Gazownik powiedział że ma problem z ustawieniem bongo bo sonda raz łączy raz nie.Pytanie jaka sonde mam kupic ponieważ moja jest na 1 wtyczke okrągłą z 3 pinami w srodku wszystkie dostępne maja 2 wtyczki.czy mam spiąć na krótko?
Ostatnio zmieniony 25 paź 2019, 20:05 przez kbturbo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 21 wrz 2013, 12:26

kup boscha dedykowana maja z wtyczką taką jak potrzeba zapewne masz 2 biale kable od grzalki i trzeci czarny + wtyczke masz na grzałkę a czarny na wsuwkę

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 21 wrz 2013, 13:31

na pewno masz dwa biale i to jest grzalka nie ma znaczenia ktory z ktorym podepniesz, no chyba ze masz jeszcze w oryginalnej wtyczce:) sygnalowy masz czarny, a co do sondy to owszem polecalbym boscha ale jesli masz dostep do sprawdzonych uzywek to zamontuj jakakolwiek a wtyczke przerob na zlaczki, oby tylko nie lutowac tych kabli! ja w swoim abku mam sonde uzywana od forda:) i wszystko smiga, no chyba ze kolega taki bogaty na dedykowane nowki to wtedy wez dedykowana:)

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 21 wrz 2013, 20:46

bez przesady boscha dedykowana 200 pare zł

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 21 wrz 2013, 22:40

tomek1982 pisze:bez przesady boscha dedykowana 200 pare zł
Wprawdzie mam zetorka ale z ciekawości poproszę o link dla potomności gdzie za 200 pare można wyrwać dedykowanego Boscha...

Poza tym jak jest LPG Bosch nigdy nie uwzględni reklamacji (nawet jeśli wypełnimy formularz montażu w warsztacie samochodowym).

Zostaje ASO, które wyssie portfel na maxa.

sklep motomaximus chociażby

zamiennik NGK/NTK 4-przewodowe (dod. szary do masy aku) za 80 zeta to fajna alternatywa.

A te 200 zeta to dla mnie bajka bo jeździłem po sklepach w Katowicach i poniżej 300-350 nic nie szło wytargać.

Chyba, że ma się mocne zniżki...

Poza tym LPG tak samo niszczy ori jak i zamienniki i wówczas gwarancja nie ma racji bytu. Więc po co przepłacać?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 wrz 2013, 11:29

Intercars bosch 0 258 003 396 dedykowana 223zł stronę znajdziesz . Ze zniżką idzie nawet dorwać za 180zł.

Oczywiście zaraz powiesz że nie pasuje bo jest od ABT ale to są te same parametry tylko długością kabla się różnią ABT ma dłuższy o jakieś 4cm co nie wpływa na mocowanie ;-)

kbturbo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2008, 22:32

Post autor: kbturbo » 23 wrz 2013, 20:27

Z góry dziękuję za odp.OK to mam rozumieć że charakterystyki sond sa takie same.Patrzyłem na intercars i sa 4 http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... O&typ=1439
ale wszystkie mają inne wtyczki.Ja mam TYLKO 1 okrągłą wtyczkę z trzema pinami.Jaką kupić aby działa może być używka najtańszą czy kupić i przerobić ją tylko z 2 na 1 wtyczkę?Kolego z jakiego forda pod pasowałeś?

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 24 wrz 2013, 00:30

ja do ADA kupowałem uniwersalną Vernet za 104zł ( ori wahały się od 240 do 320 w zależności od sklepu ) Trzeba tylko kabel zrobić i śmiga prawie rok bez zarzutu

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 24 wrz 2013, 21:10

Witam. Ja tak czytam te rozne tematy o sondach i mam pytanko. Kiedy wiemy ze sonda do wymiany?? Na wagu nie pokazuje bledu, miernikiem mi sprawdzal kolega z forum i niby dziala. Ktos gdzies napisal ze to ze dziala to nie znaczy ze dziala dobrze. Wiec kiedy bedzie wiadomo ze dziala niedobrze? Co d ospalania to tez mi sie wydaje ze troszke za duzo mi wsysa. Nawiazuje z ta sonda poniewaz nadal w moim nimcu nieudalo sie usunac usterki dotyczacej falowania obrotow a wymieniac po kolei kazda czesc i liczyc na to ze sie wreszcie trafi na ta zepsuta to nie na moja kieszen. Doradzcie mi co z ta sonda jak ja rozkminic czy dziala poprawnie czy nie ??

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 wrz 2013, 21:29

Oscyloskop prawe powie.

Miernikiem to można sobie sprawdzić napięcie w gniazdku a nie sondę.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 24 wrz 2013, 21:49

Jarewa pisze:Oscyloskop prawe powie.

Miernikiem to można sobie sprawdzić napięcie w gniazdku a nie sondę.
Można sprawdzić i nie tylko ją ważne aby na rozgrzanym silniku sprawdzać, A jak stwierdzić że nie działa tu nie ma reguły czy jakiś konkretnych objawów że to napewno sonda a nie coś innego.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 24 wrz 2013, 22:02

Czyli wypadalo by kupic nowa i liczyc na to ze sie poprawi cos z tymi obrotami :-/

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 wrz 2013, 22:12

Wypadało by jechać do porządnego gazownika który chce grzebać! to że coś nie łaczy wcale nie oznacza walniętą sondę, może być wiele innych czynników.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 24 wrz 2013, 22:15

Jarewa, a daj spokoj z tymi mechanikami i gazownikami :-/ od razu by pol auta wymienili zanim cokolwiek zobacza w aucie :/

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 wrz 2013, 22:20

koziolmc60 pisze:Jarewa, a daj spokoj z tymi mechanikami i gazownikami :-/ od razu by pol auta wymienili zanim cokolwiek zobacza w aucie :/
Tomaszów Mazowiecki więc i województwo mazowieckie podejrzewam.

czarekj to specjalista z ABK w Twoim województwie magik więc wiesz gdzie masz uderzać <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl