Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
czito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 sie 2011, 16:42
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: czito » 21 wrz 2013, 21:20

Cześć ! :-D

Mam prośbę o analizę logów dynamicznych, jeśli coś zrobiłem źle to powiedzcie w wolnej chwili poprawię. Niestety nie miałem nikogo do pomocy więc obawiam się że nie wyszło najlepiej. :-?

Log (1 - 000,003,004)
Log (2 - 008,010,011)


błędy:
00539 - Czujnik temperatury paliwa - G81

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 wrz 2013, 21:55

czito pisze:Mam prośbę o analizę logów dynamicznych,
Widać że auto marnie sie zbiera :roll: brak doładowania z dołu ,przepływka tnie i nie ma jazdy
czito pisze:00539 - Czujnik temperatury paliwa - G81
Wymienić na sprawny ,bo temperatura paliwa ,bardzo ważny parametr dla kompa 8-)

Awatar użytkownika
czito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 sie 2011, 16:42
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: czito » 21 wrz 2013, 22:05

Faktycznie auto od dołu słabo się zbiera, szczególnie jest to zauważalne kiedy temp. cieczy osiągnie ~90C. Na zimnym silniku, ładnie idzie od dołu i w porównaniu do rozgrzanego silnika nie czuć aż takiego nagłego przypływu mocy kiedy się turbo załączy.
Do tego myślę że trzeba będzie uszczelnić pompę wtryskową bo na wolnych obrotach coś czasem z niej kapnie. Kąt wtrysku i dawka paliwa jest okej? Czy przez ten walnięty czujnik temperatury i kąt z dawką się źle ustawiają?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 21 wrz 2013, 22:28

Kąt wtrysku sprawdzasz w Basic Settings na biegu jałowym - 2 pozycja w grupie 000. Dawka to 4 pozycja w grupie 000 to w jednostce, a w grupie... hmm nie pamiętam jest napisane mg/R i to jest dawka :D znajdziesz na pewno.

Pytanie na jakim biegu robiłeś te logi dynamiczne?:p

Logi dynamiczne robi się we 2 osoby to jest podstawa ze względu na bezpieczeństwo. :)

Awatar użytkownika
czito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 sie 2011, 16:42
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: czito » 21 wrz 2013, 22:35

Logi robione na 2-gim biegu, jutro z rana postaram się wrzucić jeszcze logi statyczne. Jak kogoś zgarnę do pomocy to powtórzę próbę dynamiczną.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 21 wrz 2013, 22:37

czito pisze:Logi robione na 2-gim biegu, jutro z rana postaram się wrzucić jeszcze logi statyczne. Jak kogoś zgarnę do pomocy to powtórzę próbę dynamiczną.
No widzisz, a robi się je na 3 biegu minimum ;] ~1500rpm i pedał w podłogę.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 21 wrz 2013, 22:40

czito pisze:Logi robione na 2-gim biegu,
Nie chce mi się pisać co i jak, ale polecam tą lekturę, zobaczysz gdzie popełniłeś błędy ;-)
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 wrz 2013, 23:12

czito pisze:Logi robione na 2-gim biegu,
<uhh>
axell pisze:Nie chce mi się pisać co i jak, ale polecam tą lekturę, zobaczysz gdzie popełniłeś błędy ;-)
https://audi80.pl/19td...vag-vt24669.htm
Mnie też się nie chce :roll: poducz się trochę i zanim zaczniesz robic logi ponownie ,wymień ten czujnik temp.paliwa w nastawniku ...Robienie logów z ewidentnie niesprawnym czujnikiem ,jest bez sensu 8-)

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 22 wrz 2013, 20:18

Hej
Mam ten sam problem co mody86 ze strony 35 wyświetla mi się błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent . Może podpowiecie mi co zrobić żebym bez sensu nie grzebał.
Dodam jeszcze że na 4 i 5 biegu ok 120km/h jak podchodzi do 3000 obr to silnikiem szarpie jak by pompa odcinała paliwo, do 3000 obr jest ok

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 wrz 2013, 21:43

silnik pisze:Mam ten sam problem co mody86 ze strony 35 wyświetla mi się błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent . Może podpowiecie mi co zrobić
<ok> Sprawdzić Wezyki do n75 i gruszki ,zrobić baypas żeby wykluczyć n75

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 23 wrz 2013, 21:14

Nie bardzo miałem czas dzis pogrzebać ale zdjąłem wężyk górny od N75 i auto już nie szarpało. cisnąłem do 4000 na 3,4 i 5 i wszystko OK. Ale zdaje mi sie że coś z tym zaworkiem nie tak skoro jedzie na odłączonym.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 wrz 2013, 21:58

silnik pisze:Nie bardzo miałem czas dzis pogrzebać ale zdjąłem wężyk górny od N75 i auto już nie szarpało.
Górny :?: :roll: Bardzo to dziwne ,bo akurat górny ,idzie do dolotu i to czy jest tam wpiety ,czy nie ,nie ma żadnego znaczenia ,dla poprawnego działania 8-) Jakbys odpiął którykolwiek z dwu pozostałych ,to miałbyś doładowanie na maxa ,przeładowanie i odcinkę ...także jakieś cuda ci się dzieją :roll:

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 24 wrz 2013, 07:13

No chyba że to zbieg okolicznosci. Dziś założę go powrotem i pokombinuje na różne sposoby. A z logów dynamicznych wyszło by co i jak?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2013, 08:31

silnik pisze:No chyba że to zbieg okolicznosci. Dziś założę go powrotem i pokombinuje na różne sposoby
Jakie wszelkie sposoby :?: :roll: wystarczy zrobić bajpas i wszystko wiadomo...napisałem 4 posty wyżej ...ale widzę że zamiast czytać uważnie ,to wolisz kombinować ,więc kombinuj :-P

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 24 wrz 2013, 09:31

No może źle napisałem że kombinuje. Porostu zrobię tak jak mówisz bajpass, wczoraj bym tak zrobił tylko nie miałem łącznika. Czytam posty A ten bajpass to połączyć wężyk górny z dolnym czy jak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl