[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
Faktycznie auto od dołu słabo się zbiera, szczególnie jest to zauważalne kiedy temp. cieczy osiągnie ~90C. Na zimnym silniku, ładnie idzie od dołu i w porównaniu do rozgrzanego silnika nie czuć aż takiego nagłego przypływu mocy kiedy się turbo załączy.
Do tego myślę że trzeba będzie uszczelnić pompę wtryskową bo na wolnych obrotach coś czasem z niej kapnie. Kąt wtrysku i dawka paliwa jest okej? Czy przez ten walnięty czujnik temperatury i kąt z dawką się źle ustawiają?
Do tego myślę że trzeba będzie uszczelnić pompę wtryskową bo na wolnych obrotach coś czasem z niej kapnie. Kąt wtrysku i dawka paliwa jest okej? Czy przez ten walnięty czujnik temperatury i kąt z dawką się źle ustawiają?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Kąt wtrysku sprawdzasz w Basic Settings na biegu jałowym - 2 pozycja w grupie 000. Dawka to 4 pozycja w grupie 000 to w jednostce, a w grupie... hmm nie pamiętam jest napisane mg/R i to jest dawka znajdziesz na pewno.
Pytanie na jakim biegu robiłeś te logi dynamiczne?:p
Logi dynamiczne robi się we 2 osoby to jest podstawa ze względu na bezpieczeństwo.
Pytanie na jakim biegu robiłeś te logi dynamiczne?:p
Logi dynamiczne robi się we 2 osoby to jest podstawa ze względu na bezpieczeństwo.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Nie chce mi się pisać co i jak, ale polecam tą lekturę, zobaczysz gdzie popełniłeś błędyczito pisze:Logi robione na 2-gim biegu,
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<uhh>czito pisze:Logi robione na 2-gim biegu,
Mnie też się nie chce :roll: poducz się trochę i zanim zaczniesz robic logi ponownie ,wymień ten czujnik temp.paliwa w nastawniku ...Robienie logów z ewidentnie niesprawnym czujnikiem ,jest bez sensu 8-)axell pisze:Nie chce mi się pisać co i jak, ale polecam tą lekturę, zobaczysz gdzie popełniłeś błędy
https://audi80.pl/19td...vag-vt24669.htm
Hej
Mam ten sam problem co mody86 ze strony 35 wyświetla mi się błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent . Może podpowiecie mi co zrobić żebym bez sensu nie grzebał.
Dodam jeszcze że na 4 i 5 biegu ok 120km/h jak podchodzi do 3000 obr to silnikiem szarpie jak by pompa odcinała paliwo, do 3000 obr jest ok
Mam ten sam problem co mody86 ze strony 35 wyświetla mi się błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent . Może podpowiecie mi co zrobić żebym bez sensu nie grzebał.
Dodam jeszcze że na 4 i 5 biegu ok 120km/h jak podchodzi do 3000 obr to silnikiem szarpie jak by pompa odcinała paliwo, do 3000 obr jest ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Górny :?: :roll: Bardzo to dziwne ,bo akurat górny ,idzie do dolotu i to czy jest tam wpiety ,czy nie ,nie ma żadnego znaczenia ,dla poprawnego działania 8-) Jakbys odpiął którykolwiek z dwu pozostałych ,to miałbyś doładowanie na maxa ,przeładowanie i odcinkę ...także jakieś cuda ci się dzieją :roll:silnik pisze:Nie bardzo miałem czas dzis pogrzebać ale zdjąłem wężyk górny od N75 i auto już nie szarpało.