Jaki silnik do LPG ?
Jaki silnik do LPG ?
Witam .
Jaki silnik polecacie do instalacji gazowej .
Chodzi o silnik 2.0 . czy wtrysk mechaniczny czy elektroniczny .
czy może 2.3 ? .
Jaki silnik polecacie do instalacji gazowej .
Chodzi o silnik 2.0 . czy wtrysk mechaniczny czy elektroniczny .
czy może 2.3 ? .
Re: Jaki silnik do LPG ?
bazoo6 pisze:Witam .
Jaki silnik polecacie do instalacji gazowej .
Chodzi o silnik 2.0 . czy wtrysk mechaniczny czy elektroniczny .
czy może 2.3 ? .
Kazdy silnik z 80tki nadaje sie do gazu i przy dobrej instalacji, sprawnosci silnika bedzie pracował rowniez dobrze na lpg
najłatwiej włozyc do abt (1punkt) bedzie oba rowniez bezawaryjna poniewaz niema duzo roboty.
najgorzej chyba jest do NG - instalalacja taka jak do monowtrysku lecz silnik bardzo wrazliwy na małe niedociągniecia.......
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 08 lis 2011, 18:20
- Lokalizacja: Człuchów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak chcesz tanio założyć gaz to weź 2.0 90KM (ABT) tutaj będzie bez problemu śmigać na instalacji II generacji którą założysz za 1300-1500zł.
Przy 2.0 115KM (ABK) dobrze by było zamontować sekwencyjny gaz (IV generacja), ale trochę na lepszych częściach więc szykuj 2500zł. Tańsza II generacja też będzie działać ale trzeba przestrzegać zasad użytkowania (nie odpalać zimnego na gazie, nie próbować wypalać całego gazu z butli) i dbać o układ zapłonowy.
W 2.3 (NG) układ wtryskowy benzyny jest bardzo trudny do naprawienia więc przy zakupie trzeba bardzo uważać (czy nie falują obroty, nie szarpie). Gaz w NG jest ryzykowną sprawą, szczególnie że w rozsądnych pieniądzach w grę wchodzi II generacja. IV się nie zamontuje łatwo i tanio jak w przypadku ABK, III generacja to koszt ponad 3000zł i praktycznie nie występują używane auta z takimi instalacjami.
Tutaj jeszcze temat z opisem silników: faq-nie-wiesz-jaki-silnik-wybrac-zajrzy ... 40070.html
Przy 2.0 115KM (ABK) dobrze by było zamontować sekwencyjny gaz (IV generacja), ale trochę na lepszych częściach więc szykuj 2500zł. Tańsza II generacja też będzie działać ale trzeba przestrzegać zasad użytkowania (nie odpalać zimnego na gazie, nie próbować wypalać całego gazu z butli) i dbać o układ zapłonowy.
Nie było takiego, 2.3 w B4 miał 133KMbazoo6 pisze: i 2.3 145 km ?
W 2.3 (NG) układ wtryskowy benzyny jest bardzo trudny do naprawienia więc przy zakupie trzeba bardzo uważać (czy nie falują obroty, nie szarpie). Gaz w NG jest ryzykowną sprawą, szczególnie że w rozsądnych pieniądzach w grę wchodzi II generacja. IV się nie zamontuje łatwo i tanio jak w przypadku ABK, III generacja to koszt ponad 3000zł i praktycznie nie występują używane auta z takimi instalacjami.
Tutaj jeszcze temat z opisem silników: faq-nie-wiesz-jaki-silnik-wybrac-zajrzy ... 40070.html
Tak, zgadzam się z przedmówcami, u mnie 2.0 i na gazie jest super - zero problemu. Jeśli szukasz opcji to możesz sobie sprawdzić bezpłatnie poradę z tym formularzem. Plusem jest, że od razu dostajesz kontakt do warsztatów z okolicy z ceną, jaką wynegocjowano za montaż.
http://www.palacar.pl/oferta_palacar.php
http://www.palacar.pl/oferta_palacar.php
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tyczy się każdej instalacji I i II generacji szczególnie w autach gdzie wystrzał może zrobić spustoszenie.
Zazwyczaj ciekły gaz nie jest ściągany do samego dna butli więc da się jechać na gazie odparowanym w butli delikatnie operując gazem. Tylko ze lotny gaz nie przeciśnie rurką w dostatecznej ilości.
Niektórzy potrafią jechać na pograniczu ubogiej mieszanki miarowo wciskając pedał gazu, bo wciśniecie go milimetr głębiej spowoduje że silnik przestanie pracować z powodu zbyt małej ilości lpg docierającej do niego.
Zazwyczaj ciekły gaz nie jest ściągany do samego dna butli więc da się jechać na gazie odparowanym w butli delikatnie operując gazem. Tylko ze lotny gaz nie przeciśnie rurką w dostatecznej ilości.
Niektórzy potrafią jechać na pograniczu ubogiej mieszanki miarowo wciskając pedał gazu, bo wciśniecie go milimetr głębiej spowoduje że silnik przestanie pracować z powodu zbyt małej ilości lpg docierającej do niego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Heh |:) Ja w poprzednim samochodzie jezdzilem tak prawie caly czas bo tam nie mialem wskaznika ile jest gazu w butli No nie powiem jazda na tak zwanym "konczacym sie gazie"jest dosyc trudna zwlaszcza w momencie kiedy trzeba szybko ruszyc badz przyspieszyc
W moim NG jechalem tak chyba z raz, lecz teraz staram sie tankowac w momencie kiedy zapala sie rezerwa
W moim NG jechalem tak chyba z raz, lecz teraz staram sie tankowac w momencie kiedy zapala sie rezerwa