Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jaki silnik do LPG ?

Wszystko co związane z LPG
bazoo6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:56

Jaki silnik do LPG ?

Post autor: bazoo6 » 21 wrz 2013, 10:21

Witam .
Jaki silnik polecacie do instalacji gazowej .
Chodzi o silnik 2.0 . czy wtrysk mechaniczny czy elektroniczny .
czy może 2.3 ? .

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 05 lis 2012, 16:30
Lokalizacja: okolice Brzeska

Re: Jaki silnik do LPG ?

Post autor: kr1s56 » 21 wrz 2013, 10:47

bazoo6 pisze:Witam .
Jaki silnik polecacie do instalacji gazowej .
Chodzi o silnik 2.0 . czy wtrysk mechaniczny czy elektroniczny .
czy może 2.3 ? .

Kazdy silnik z 80tki nadaje sie do gazu i przy dobrej instalacji, sprawnosci silnika bedzie pracował rowniez dobrze na lpg

najłatwiej włozyc do abt (1punkt) bedzie oba rowniez bezawaryjna poniewaz niema duzo roboty.

najgorzej chyba jest do NG - instalalacja taka jak do monowtrysku lecz silnik bardzo wrazliwy na małe niedociągniecia.......

Tomeczek20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 08 lis 2011, 18:20
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: Tomeczek20 » 21 wrz 2013, 10:58

Najłatwiej najtaniej bezproblemowo do 2.0 ABT 90 koni.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 wrz 2013, 16:26


kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 22 wrz 2013, 06:32

2.8 V6 :p nie no zartuje.

Rowniez polecam abt 90 koni moj tata takim jezdzi i narazie zero problemu i stosunkowo male spalanie do komfortu jakie daje audi :) Silniczek rowniez elastyczny przynajmniej dla mnie moc wystarczajaca :)

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 22 wrz 2013, 08:07

ale Vki też dobrze znoszą gaz lepiej od NG, także jak chcesz dużą moc to możesz 2.6 albo 2.8

bazoo6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:56

Post autor: bazoo6 » 22 wrz 2013, 11:26

No dziękuje za odp . ogólnie to nie znam się na tych oznaczeniach ABK itd . 2.6 czy 2.8 odpuszczę bo jednak za duże już ;d a powiedzcie mi czy 2.0 115 KM dobrze znosi gaz i 2.3 145 km ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 wrz 2013, 11:59

Jak chcesz tanio założyć gaz to weź 2.0 90KM (ABT) tutaj będzie bez problemu śmigać na instalacji II generacji którą założysz za 1300-1500zł.
Przy 2.0 115KM (ABK) dobrze by było zamontować sekwencyjny gaz (IV generacja), ale trochę na lepszych częściach więc szykuj 2500zł. Tańsza II generacja też będzie działać ale trzeba przestrzegać zasad użytkowania (nie odpalać zimnego na gazie, nie próbować wypalać całego gazu z butli) i dbać o układ zapłonowy.
bazoo6 pisze: i 2.3 145 km ?
Nie było takiego, 2.3 w B4 miał 133KM
W 2.3 (NG) układ wtryskowy benzyny jest bardzo trudny do naprawienia więc przy zakupie trzeba bardzo uważać (czy nie falują obroty, nie szarpie). Gaz w NG jest ryzykowną sprawą, szczególnie że w rozsądnych pieniądzach w grę wchodzi II generacja. IV się nie zamontuje łatwo i tanio jak w przypadku ABK, III generacja to koszt ponad 3000zł i praktycznie nie występują używane auta z takimi instalacjami.

Tutaj jeszcze temat z opisem silników: faq-nie-wiesz-jaki-silnik-wybrac-zajrzy ... 40070.html

lukas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2013, 11:27

Post autor: lukas80 » 24 wrz 2013, 12:09

Tak, zgadzam się z przedmówcami, u mnie 2.0 i na gazie jest super - zero problemu. Jeśli szukasz opcji to możesz sobie sprawdzić bezpłatnie poradę z tym formularzem. Plusem jest, że od razu dostajesz kontakt do warsztatów z okolicy z ceną, jaką wynegocjowano za montaż.

http://www.palacar.pl/oferta_palacar.php

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 25 wrz 2013, 11:07

2.8 V6 na gazie mniej pali niż 2.3 a problemów wcale nie ma.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 25 wrz 2013, 12:35

aldi,


czemu nie wypalac gazu do konca w abk ? :)

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 25 wrz 2013, 12:52

kyuubi1990 pisze:aldi,


czemu nie wypalac gazu do konca w abk ? :)
Bo się zrobi ubogo i będzie bum w dolot :mrgreen:

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 25 wrz 2013, 12:53

To samo tyczy sie NG, prawda ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 wrz 2013, 13:40

Tyczy się każdej instalacji I i II generacji szczególnie w autach gdzie wystrzał może zrobić spustoszenie.
Zazwyczaj ciekły gaz nie jest ściągany do samego dna butli więc da się jechać na gazie odparowanym w butli delikatnie operując gazem. Tylko ze lotny gaz nie przeciśnie rurką w dostatecznej ilości.
Niektórzy potrafią jechać na pograniczu ubogiej mieszanki miarowo wciskając pedał gazu, bo wciśniecie go milimetr głębiej spowoduje że silnik przestanie pracować z powodu zbyt małej ilości lpg docierającej do niego.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 25 wrz 2013, 14:31

Heh |:) Ja w poprzednim samochodzie jezdzilem tak prawie caly czas :) bo tam nie mialem wskaznika ile jest gazu w butli :P No nie powiem jazda na tak zwanym "konczacym sie gazie"jest dosyc trudna zwlaszcza w momencie kiedy trzeba szybko ruszyc badz przyspieszyc :P

W moim NG jechalem tak chyba z raz, lecz teraz staram sie tankowac w momencie kiedy zapala sie rezerwa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl