[B4 1,9 TDi 1Z] Mój czerwony Avancik.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Pożyczka w robocie stoi, ojciec drugi raz w szpitalu (raz jedno a teraz zawał), w ch.... jazdy za zasranym NFZ (trzeba załatwiać i się wiecznie o coś upominać) i nie ma nawet jak auta uziemić jak się ma prawko i auto jako jedyny w rodzinie).
Co się odwlecze to nie uciecze i dalej mam to w planach ale jakby nie było ojciec ważniejszy...
Póki co kompletuje numery łapek, blaszek itp. co kupić.
No i nie mam jak wynająć warsztatu z dźwigiem do silnika. Dlatego dalej szukam takiego miejsca...
Je...ny rok 2013.
Co się odwlecze to nie uciecze i dalej mam to w planach ale jakby nie było ojciec ważniejszy...
Póki co kompletuje numery łapek, blaszek itp. co kupić.
No i nie mam jak wynająć warsztatu z dźwigiem do silnika. Dlatego dalej szukam takiego miejsca...
Je...ny rok 2013.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Francis1982, brakuje Ci blaszek wkładanych w tłoczki.
mają one za zadanie rozprowadzać nacisk tłoczka na większą powierzchnię na klocku, a nie jedynie na powierzchnię bezpośrednicego styku klocka z tłoczkiem, i dodatkowo dzieki temu że sam tłoczek nie przebija warstwy izolatora termicznego i antywibracyjnego zarazem dodatkowo pomaga chronić przed przenoszeniem ciepła z klocków na tłoczek, a za jego pośrednictwem na płyn.
po za tym pasuje posmarować smarem ATE PLASTILUBE, powierzchnię styku klocków, z zaciskiem, z tłoczkiem, prowadnice zacisku ( trzpienie) a także powierzchnię na której klocki się przesuwają w jarzmie.
czasem nie posmaruj prowadnic smarem grafitowym ani łożyskowym, bo jak zagrzejesz porządnie hamulce to po jakimś czasie czekać Cie będzie przykra niespodzianka, w postaci zapieczonych prowadnic.
po za tym zajrzałeś w jakim stanie są tłoczki, bo nie powiem że na fotkach nie wygląda krawędź tłoczka zachęcająco ale to być może tylko złudzenie, a pod gumką jest oki.
i jeszcze jedno, jakbyś kupował zestaw gumek do zacisku, nie kupuj z AUTOFREN tylko kup sobie FRENKIT, fabryka ta sama, ale jakość zupełnie inna.
ale zmiany na wielki "+" <ok>
mają one za zadanie rozprowadzać nacisk tłoczka na większą powierzchnię na klocku, a nie jedynie na powierzchnię bezpośrednicego styku klocka z tłoczkiem, i dodatkowo dzieki temu że sam tłoczek nie przebija warstwy izolatora termicznego i antywibracyjnego zarazem dodatkowo pomaga chronić przed przenoszeniem ciepła z klocków na tłoczek, a za jego pośrednictwem na płyn.
po za tym pasuje posmarować smarem ATE PLASTILUBE, powierzchnię styku klocków, z zaciskiem, z tłoczkiem, prowadnice zacisku ( trzpienie) a także powierzchnię na której klocki się przesuwają w jarzmie.
czasem nie posmaruj prowadnic smarem grafitowym ani łożyskowym, bo jak zagrzejesz porządnie hamulce to po jakimś czasie czekać Cie będzie przykra niespodzianka, w postaci zapieczonych prowadnic.
po za tym zajrzałeś w jakim stanie są tłoczki, bo nie powiem że na fotkach nie wygląda krawędź tłoczka zachęcająco ale to być może tylko złudzenie, a pod gumką jest oki.
i jeszcze jedno, jakbyś kupował zestaw gumek do zacisku, nie kupuj z AUTOFREN tylko kup sobie FRENKIT, fabryka ta sama, ale jakość zupełnie inna.
ale zmiany na wielki "+" <ok>
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Blaszka jest <ok> ale na jednym
Poza tym to była robota bardziej awaryjna niż stricte "upgrade" full wypas bo brałbym same zaciski z jarzmami i do tego nowe tarcze z klockami. Ale grunt, że baza już jest i nawet jak wszystko używane jest znaczna poprawa.
No i jak na zimnych delikatnie hamuję to ma tendencję do ruszania kierownicą ale to pewnie przez tulejki na wahaczach bo tam wszystko lotto...
A pół roku temu poszedł w top miejsce FEBI. Następny będzie poliuretan... ten najbardziej miękki (chyba żółty).
Poza tym to była robota bardziej awaryjna niż stricte "upgrade" full wypas bo brałbym same zaciski z jarzmami i do tego nowe tarcze z klockami. Ale grunt, że baza już jest i nawet jak wszystko używane jest znaczna poprawa.
No i jak na zimnych delikatnie hamuję to ma tendencję do ruszania kierownicą ale to pewnie przez tulejki na wahaczach bo tam wszystko lotto...
A pół roku temu poszedł w top miejsce FEBI. Następny będzie poliuretan... ten najbardziej miękki (chyba żółty).
_Dave, lepiej zalatw na tyl tyl polibusze do b3 w osce.
Bo nie ma, a przod jeszcze sie trzyma, skladalem na swagu, tyl lemforder ale zaczyna juz wykazywac pierwsze oznaki zuzycia, przod juz toche mocniej ale na szarpakach jest jeszcze ok. Zmienilem ic to i podejrzewam ze nke dlugo zawieszenie sie podda bo poprawa jest spora, wczesniej mialem zadyszke od 3000-3200rpm, teraz jeszcze zadyszka jest od 4000rpm i trzeba krocicec zrobic 60mm i mysle ze zginie.
Bo nie ma, a przod jeszcze sie trzyma, skladalem na swagu, tyl lemforder ale zaczyna juz wykazywac pierwsze oznaki zuzycia, przod juz toche mocniej ale na szarpakach jest jeszcze ok. Zmienilem ic to i podejrzewam ze nke dlugo zawieszenie sie podda bo poprawa jest spora, wczesniej mialem zadyszke od 3000-3200rpm, teraz jeszcze zadyszka jest od 4000rpm i trzeba krocicec zrobic 60mm i mysle ze zginie.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: