Post
autor: arwam » 24 sie 2014, 08:46
Francis1982, brakuje Ci blaszek wkładanych w tłoczki.
mają one za zadanie rozprowadzać nacisk tłoczka na większą powierzchnię na klocku, a nie jedynie na powierzchnię bezpośrednicego styku klocka z tłoczkiem, i dodatkowo dzieki temu że sam tłoczek nie przebija warstwy izolatora termicznego i antywibracyjnego zarazem dodatkowo pomaga chronić przed przenoszeniem ciepła z klocków na tłoczek, a za jego pośrednictwem na płyn.
po za tym pasuje posmarować smarem ATE PLASTILUBE, powierzchnię styku klocków, z zaciskiem, z tłoczkiem, prowadnice zacisku ( trzpienie) a także powierzchnię na której klocki się przesuwają w jarzmie.
czasem nie posmaruj prowadnic smarem grafitowym ani łożyskowym, bo jak zagrzejesz porządnie hamulce to po jakimś czasie czekać Cie będzie przykra niespodzianka, w postaci zapieczonych prowadnic.
po za tym zajrzałeś w jakim stanie są tłoczki, bo nie powiem że na fotkach nie wygląda krawędź tłoczka zachęcająco ale to być może tylko złudzenie, a pod gumką jest oki.
i jeszcze jedno, jakbyś kupował zestaw gumek do zacisku, nie kupuj z AUTOFREN tylko kup sobie FRENKIT, fabryka ta sama, ale jakość zupełnie inna.
ale zmiany na wielki "+" <ok>