Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Coupe 1990 2,3 NG feniks ---> LPG out

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Coupe 1990 2,3 NG feniks ---> LPG out

Post autor: LUKASZdiy » 25 wrz 2013, 18:51

Witajcie..
Samochód zapewne znany z forum coupe

Historyja..

Jakis rok temu na lokalnym forum kolega klubowy chciał sprzedać swoją coupe...
W nocy przyśniło mi się, że kupie sobie ją, na części, zderzak, światła, el szyber, el, lustra, silnik. Cena była smieszna bo samochodzik wyrwałem za 1000 zł
Już w momencie odpalenia zakochałem się w dźwięku R5 z wydechem Remusa, podróż do domu.
Trochę nim pojeździłem i decyzja zapadła Zostaje! Samochód jest wyjątkowy i juz na dzień dzisiejszy jest pewnego rodzaju unikatem, podjąłem decyzję o odbudowie 100% ori
Wymieniłem olej płyny, i po ok 1,5 msc jazdy przezyłem szok... samochód nie bierze grama oleju, do mechanika pomiar ciśnienia na cylindrach i kolejny szok praktycznie każdy cylinder 12....Ciśnienie oleju na biegu jałowym w granicach 2 atm

Teraz trochę o samochodzie:

Silnik 2,3 NG + LPG spalanie Pb w granicach 10 /100 km w cyklu mieszanym, LPG ok 14-15
Automatyczne szyby napędzane rękoma
El. szyberdach
El lustra + podgrzewanie
Wspomaganie
hmmm i to chyba wszytko:

Stan początkowy

Silnik nie pracował równo na Pb
Każdy boczek drzwiowy z innego samochodu
Powgniatane progi
Ubytki lakieru
Podarte wnętrze
Luzy w zawieszeniu
Brak amortyzatorów
ITD
Hamulce stan opłakany
tylnia półka z otworami po głosnikach 25 cm
Nieopuszczając sie szyba kierowcy okazało się ze była podparta gustowną stolarka okienną


Stan na 12.09.2013

Wymienione 4 tarcze
Wymienie klocki
Wymienione łożyska
Regenerowane tylne zaciski
Nowy wydech środkowy
Nowe rury wydechu do tłumika końcowego Remusa
Uszczelki silnika
Pasek rozrządu
Filtry
Oleje
Tuleje tylnej belki
Nowe przednie wachacze wraz z sworzniami końcówkami itd
Uszczelki dolotu, wtrysków
Czarna tylna półka
Nowe boczki w kolorze ori tapicery
Pasowanie przednich świateł + dorabianie uchwytów
Tymczasowe poprawki lakiernicze + polerka lakieru przez lakiernika
Elektryczne szyby
Nowe sterowanie elektryki
Naprawa klamek, wkłądek
Renowacja kierownicy
Regeneracja odbłyśników
Polerka szkieł zespolaków
Dzis zakładam nowe listwy boczne


Plany na zimę 2013/2014

Nowa tapicerka (waham sie pomiędzy czarną skórą a kremową)
Nowe amortyzatory gazowe
Pelna lakierka samochodu
Nowe koło (w momencie słabości kupiłem do niej Borbet A8,5 cala jednak nie przemawia do mnei ta felga)
Nowa tylna klapa
Prawdopodobny demontaż LPG jednak koszt jazdy jest niższy więc może wleci BLOS


Koszta:

Samochód kosztował mnie ok 1000zł
Wydech ok 500zł
Poprawki lakiernicze i progi 250 zł
Tarcze, klocki, linka ręcznego, łozyska, zacisk, tuleje, końcówki sworznie itd ok 1500zł
Silnik paski, oleje filtry ok 500 zł
Elektryczne szyby boczki pólka 700 zł
A co będzie dalej nie wiadomo


Nakoniec kilka fotek

Zregenerowana kiera
Obrazek



Obrazek


Tutaj zdjęcie po wymontowaniu świateł, i prostowaniu listew, pasowaniu zderzaka

Obrazek

Gustowan stolarka drzwiowa poprzedniego właściela, w sumie wyjaśniło sie dlaczego szyba się nie opuszczałą

Obrazek

Pordzewiałe progi i listwy

Obrazek

Po powrocie od lakiernika z pomalowanymi progami przed poprawkami i polerką

Obrazek
Obrazek


Złożone przednie regenerowane światła razem z moim oczkiem w głowie glebą ;)

Obrazek



No i na koniec kilka foteczek tego jak niunia wygląda dzis jeszcze na stalówkach ale w tym sezonie nie zakladam już alusów

Obrazek

Obrazek


Dziś miałem zajebiaszczy dzień, z synem wyskoczylismy do znajomego z innego klubu i za 250 zł tak za 250 zł powtórzę 250 zł
Wyrwałem

Klape tylna w stanie bdb w kolorze mojej puni
Dwa błotniki przednie świeżo co malowane w kolorze
Drzwi pasażera z listwa środkową w idealnym stanie
Popielniczkę od niepalacego nigdy!
Caly zestaw przełączników z zaślepkami, halo przód tyl, światła, szyba, abs, zaślepki
Pedal gazu nowy


Gościu ma na podwórku w stanie idealnym na części cabrio z 2,3 NG, i prawdopodobnie wezmę od niego cały silnik na przekładkę osprzętu do mojej coupety!!!

Od poniedziałku ruszaja dalsze pracę!

[ Dodano: 2013-09-22, 00:30 ]
Czy ktoś z forum był by wstanie pomódz mi ogarnąć AC??

[ Dodano: 2013-09-25, 18:27 ]
Dzis był świetny dzień razem z siostrzeńcem dzeilnei wlaczylismy z coupe

Założone nowe błotniki, drzwi, pełna elektryka, nowe boczki, pracy było z tym co niemiara, okazało się że coupeta nie była nigdy bita, blachy zdrowe, wszystkie śruby wykręciły się od razu

Przygotowywanie do zdjęcia błotnika

Obrazek

zwalony błotnik i zdrowe wnętrze

Obrazek

nowe drzwi juz na miejscu

Obrazek

tapicera i elektryka zrobione podłączone

Obrazek

Złożona w kupe, wszystkiekie przerwy ustawione

Obrazek

Obrazek

Teraz jutro pozostało założyć lampy, muszę dorobić dwa zaczepy reflektorów, później mycie, polereczka

Niestety okazało się że jeden z błotników jest od B4 i ma wycięte miejsce na kierunki ,więc zostaje mi do kupenie jakichś dymionych kierunków w błotnik
Zderzak już też pomalowany jutro pokazę całość ;)


6.10.2013

Wywaliłem z samochodu, zło, przyczynę wszystkich problemów, zamulenia samochodu L P G.
Wyleciał cały układ zasilania, kolektory

Wleciała nowa pompa paliwowa z ASO, komplet uszczelek na wtryski, uszczelki kolektora, czujnik temperatury, ciśnienia oleju.
Panowie z Aso sprawdzili wtryski i są okej, prócz rozruchowego trochę leje więc profilaktycznie zamówiłem ori.

Teraz trzeba wszystko pospinać iw poniedziałek feniks się obudzi mam nadzieję



kilka foteczek z rozbióreczki silniczka
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 paź 2013, 09:14 przez LUKASZdiy, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 25 wrz 2013, 20:40

powiem Ci że ceni się takie osoby bo rzadko kto bierze się za odbudowe tych aut bo w sumie to są young timery ale gratki że kolejna 80tka została uratowana trzymam kciuki za dalszą pracę :) no i dzwięk 5 garów to jest to wiem bo od niedawna mam cabrioleta z NG :)

Awatar użytkownika
paxel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 10 wrz 2013, 19:41
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: paxel » 26 wrz 2013, 00:16

Propsuje ten projekt :mrgreen: i życzę powodzenia w dalszych "modach" czyt. przywracanie autu ori wyglądu :-D
Aż się serce cieszy że jeszcze są na tym świecie tacy wariaci jak Ty/My wszyscy którym auta nie służą tylko do tego żeby wozić nasze zady.
Stolarka drzwiowa roz...ała mi mózg http://s3.amazonaws.com/youthink/photos ... 1323954159

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 06 paź 2013, 08:43

Wczoraj kolejny doskonały dzien
udalo mi sie wyrwać cały zespół wtryskowy z działającego tylko na Pb nigdy nie widzącego LPg 2,3 NG cabrio

W tym tygodniu do auta wleci

nowy kolektor
wtryski
rozdzielacz
guma przeplywki
przewody wtryskow
czujniki
krokowiec
itd itd itd ze starego silnika zostanie sam słupek!!

Najwazniejsze jest to że komora silnikowa wróci do ori stanu, z bagażnika wyleci butla jupijajej i nie bedzie LPg ;)
W miedzy czasie malowanie osłony rozrządu, do regeneracji poleciał alterenator + nowa elektronika

[ Dodano: 2013-09-27, 14:44 ]
mam już cały osprzęt wtrysku od poniedziałku ruszają prace ;)


Złe LPG out !!!!!

Nowości pierwszy post

Awatar użytkownika
dejf155
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 18 paź 2011, 19:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: dejf155 » 08 paź 2013, 10:01

ja też wywyaliłem LPG i jestem z tego dumny <ok> naprawdę widać że działasz konkretnie żeby przywrócić kolejnej coupe blask z dawnych lat. super, bede śledził temat. powodzenia

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 08 paź 2013, 23:19

Niestety po wywaleniu LPg i zalozoeniu kompletnego wtrysku atko dalej nie dziaął jak należy. Prawdopodobnie usterka leży w układzie zapłonowym, bo silnik wyraźnie się dławi, i czuć nieprzepalone paliwo jutro będę włączył dalej

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 gru 2013, 09:57

masz może więcej fotek z wnętrza?

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 18 gru 2013, 11:29

miałem wrażenie że widziałem ją chyba na sprzedaż ??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 gru 2013, 11:40

DEDHI, tak a ja zastanawiam się między innymi nad nią...

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 gru 2013, 13:46

Jak jest w dobrej cenie to bym się nie zastanawiał - kwestia dławienia się to raczej brak paliwa - skoro po zmianie rozdzielacza paliwa się dalej krztusi to szukałbym usterki w pompie paliwa (zbyt małe ciśnienie)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 gru 2013, 22:08

bloku, dławienie się na PB mi nie przeszkadza :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl