pawelrybak15, zamiast serwa 10" załóż 2x10"
ja takie będę na dniach zakładał.

a co do zacisków przeczytaj PW, już bym bardziej wolał ATE 54mm albo jeśli Ci zależy żeby pedał hamulca działał jak najlżej, tzn żeby przy jak najlżejszym nacisku na pedał było jak najmocniejsze hamowanie to założyć ATE57mm i tarcze 288mm lub tarcze 300mm
gdyby mi stalowe felgi przyjęły tarcze 300mm to bym je zakładał, bo Ronale na których kupiłem audi przyjmują tarcze 300mm i zacisk ATE 57mm.
a nie bedę przekładał opon w tą i z powrotem.
za to bedę tylko szukał już pompki chyba 25,4mm bo moja w serwie podwójnym ma 23,8mm, jeśli bedzie nisko brał hamulec, to się coś podziała żeby brał wyżej, hamulec dobry według mnie na brutalne kopnięcie w pedał, ma reagować równie brutalnie, niestety w porónaniu do zacisków czy to lucas, czy to girling 54mm to Girling 60 (S2) bardzo słabo wypada, owszem lżej się hamulec obsługuje, ale nie ma tej szybkości, i brutalnej reakcji, na wciśnięcie, hamulca, po za tym podobna powierchnia klockó, i mniejsza tarcza stawiają skuteczność podobną na tarcz 280x22mm
grubość dysku tarczy halucowej daje większą powierchnię chłodzenia tarczy, a średnica większy promień roboczy po którym pracuje klocek, zaś wysokość dysku tarczy daje dużą powierzchnie roboczą klocka a to daje już pojemność cieplną większą, czyli możemy znacznie dłużej się hamulcami bawić zanim zaczną świecić.
myślę a raczej jestem przekonany że ori hamulce z S2 bedą skutecznością bardzo podobnie wypadać do tarczy 288mm i zacisku 54mm a przy zacisku 57mm ze względu na nie wielką powierchnię łączną tłoczków w zacisku Griling 60 i zacisku ATE 57mm
to zestaw 288mm i ATE 57 będzie lepiej hamował ponieważ, jest większa tarcza hamulcowa, o większej pojemności cielnej, większa powierzchnia robocza klocków hamulcowych, większy promień roboczy po którym działą klocek, co przy zastosowaniu takich samych kół przełoży się na większą siłę hamowania na jednym tłoczku i większej tarczy, po za tym pozostaje kwestia, szybkości reakcji hamulca, na Grilniach 60 będziesz kopał w hamulec, i czekał aż ten wpadnie do momentu kiedy zacznie stawiać opór i dopiero wtedy auto będzie zaczynało zwalniać...