[B4 1.9 1Z 90KM] ścinający klin na wale - naprawa
1mm to jeszcze idzie zrozumieć, ale jeśli kiwa sięjuż o 2mm to przy ruchu wirowym z prędkościami do 5000rpm tak ciężkie koło pasowe powoduje ogromne siły, mało tego takie kolebanie świadczy o tym że tłomik drgań skrętnych jest już uszkodzony, co spowoduje szybki zgon klina, nawet jeśli to będzie klin w TDI
Witam problem z audi znajomego mial problem z odpaleniem wczoraj spr rozrzad i rozjechane znaki jak bylo zero to na pomnie blokada nie bardzio chciala wejsc i walek tez nie byl rowno z głowica,ustawiłem tak jak ma być odpalił od strzala ale po ustawieni kąta po 15-20 min pracy kąt spadal z 50 do 38 to znowu ustawiłem na 50 i dalej po pewnym czasie to samo. wiec ustawilem na 50 i juz zostawilem bo pozno bylo i dzis chwile pojezdził i gasił odpalai i zaczeło sie tak robić jak bylo problem z odpaleniem i nie równa praca silnika. Na wiosne miał zmieniane koło zębate wału pewnie dalej to samo jak myslicie? Jakie kolo polecacie jakiej firmy, śruba na kleju i ile NM?
Po spr błędów przed wszystkim był błąd kąta wtrysku.
Po spr błędów przed wszystkim był błąd kąta wtrysku.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
U mnie już 2 lata jak się to stało i póki co nic się nie dzieje na szczęście Wału na szczęście mi bardzo nie przekosiło.
Mój temat z problemem https://audi80.pl/19tdi-1z-przeskaku ... 637,15.htm
Jeśli dobrze pamiętam kupowałem SWAGa było chyba najdroższe do tego nowa śruba i klej. Zrobiłem już od tamtego czasu 24tys przez 2lata i jest ok.
Numer jeśli dobrze znalazłem to: 028105263A
Mój temat z problemem https://audi80.pl/19tdi-1z-przeskaku ... 637,15.htm
Jeśli dobrze pamiętam kupowałem SWAGa było chyba najdroższe do tego nowa śruba i klej. Zrobiłem już od tamtego czasu 24tys przez 2lata i jest ok.
Numer jeśli dobrze znalazłem to: 028105263A
Kod: Zaznacz cały
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1519131716221-SW30050008-kolo-zebate-walu-korbowego.html