Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 27 sie 2013, 12:09

Z kolega Muniorem na ten temat rozmawiać??
Ile można zyskać na mocy na zmianie samego softa??

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 27 sie 2013, 12:41

na seryjnym sterowniku jest jakieś 117KM, plus wtryski jakieś 130KM.

kozak_191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2011, 14:31
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Post autor: kozak_191 » 08 wrz 2013, 11:00

Arteriusz pisze:na seryjnym sterowniku jest jakieś 117KM, plus wtryski jakieś 130KM.
pod warunkiem że mamy motor w bardzo dobrym stanie :-)

[ Dodano: 2013-09-08, 11:02 ]
Jelly pisze:Z kolega Muniorem na ten temat rozmawiać??
Raczej do Kostrza z chisem ;-)

Awatar użytkownika
petris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 23:19
Lokalizacja: Iława

Post autor: petris » 03 paź 2013, 21:44

W moim aucie aktualnie siedzi sterownik AP, ale jest dalece prawdopodobne, że w najbliższym czasie zastąpi go 16 bit BD. Szukam oczywiście egzemplarza od Audi. Zastanawiam się czy sterownik BD będzie widział i prawidłowo współpracował z podgrzewaczem płynu chłodzącego. Przeczytałem cały temat, ale odpowiedzi nie znalazłem, więc może ktoś doradzi :?:

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 04 paź 2013, 21:36

Kolega zamieniał właśnie 021 AP na 021 BD z witaminką od Kostrza i wszystko chodzi jak trzeba. Poza tym sterownik chyba nie obsługuje podgrzewacza. Podgrzewacz będzie miał chyba skądinąd sterowanie.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 05 paź 2013, 19:26

"pogrzewacz" (moim zdaniem nikomu nie potrzebny bo jest wiele 80tek bez) mozna wyrezac w naprawde smiesznych pieniadzach na jakims prostym termostaciku, nawet powiem wiecej w 1z juz sa 2, z czego 1 mozna spokojnie uzyc :>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2013, 21:22

Francis1982 pisze:sterownik chyba nie obsługuje podgrzewacza.
Jak nie obs ługuje ,jak obsługuje 8-) przy temp. ponizej 5 stopni ,6 i 26 pin sterownika załącza przy odpowiednich warunkach ,przekazniki zasilające świece podgrzewacza ..tak jest we wszystkich 8 i 16 bitowych ...z wyjątkiem sterownika 021D ,bo w nim jest to 6 i 48 pin ...przy czym 6 pin zasila przekaznik jednej świecy ,a 48 i odpowiednio 26 , dwóch świec

Awatar użytkownika
petris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 23:19
Lokalizacja: Iława

Post autor: petris » 06 paź 2013, 09:04

_Dave pisze:"pogrzewacz" (moim zdaniem nikomu nie potrzebny bo jest wiele 80tek bez) mozna wyrezac w naprawde smiesznych pieniadzach na jakims prostym termostaciku, nawet powiem wiecej w 1z juz sa 2, z czego 1 mozna spokojnie uzyc :>
To chyba nie jest metoda, ani tłumaczenie, że inne są bez. Jak ma to niech działa i to w oryginale. Nie chcę tworzyć takich miksów i przeróbek.
MUNIOR pisze:Jak nie obs ługuje ,jak obsługuje przy temp. ponizej 5 stopni ,6 i 26 pin sterownika załącza przy odpowiednich warunkach ,przekazniki zasilające świece podgrzewacza ..tak jest we wszystkich 8 i 16 bitowych
Czyli krótko mówiąc mam rozumieć, że jak zastąpię 8 bit AP, na 16 bit BD to wszystko zatrybi :?:

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 06 paź 2013, 09:58

petris, sory, nie wiem dla czego ubzduralo mi sie ze chodzi ci o podgrzewacz do paliwa... :-? bd dziala u mnie bez niczego tak jak nalezy, auto zagrzewa sie tak samo jak na starym sterowniku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 paź 2013, 10:52

petris pisze:Czyli krótko mówiąc mam rozumieć, że jak zastąpię 8 bit AP, na 16 bit BD to wszystko zatrybi
Przy AP ,jak najbardziej ...jedynie w przypadku zamiany 021D ,na AP ,czy 16 tke ,trzeba przepiąć dwa piny we wtyczce ,bo ma inaczej wyprowadzony pin na kontrolkę świec żarowych i jeden z przekażników uruchamiających podgrzewacz
_Dave pisze: sory, nie wiem dla czego ubzduralo mi sie ze chodzi ci o podgrzewacz do paliwa
Takie bajery ,w wersji elektrycznej ,nigdy nie występowały w orginale 8-) ,jak ktoś posiadał taki podgrzewacz ,i nie myli tego ,z czujnikiem wody w filtrze ,co jest bardzo częste :-P ,to na pewno nie zamontowała tego fabryka ;-) No chyba że ma jakieś auto special edition ze skandynawi :mrgreen: Ale temat jest o chiptunigu ,a nie o podgrzewaczach ,i proponuje go nie zaśmiecać ,bo temat o podgrzewaczu już na forum i mozna tam znależć wszystkie szczegóły

Awatar użytkownika
petris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 23:19
Lokalizacja: Iława

Post autor: petris » 06 paź 2013, 12:45

Myślę, że wątek podgrzewacza w tym temacie został wyczerpany. Dla mnie sprawa jasna, dzięki za podpowiedź <ok>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 23 paź 2013, 15:13

panowie mam małe pytanko , nie chce robić kolejnego tematu , chodzi o to że mam podkręconego zetora na rzekomo 130 i 300nm ( nie sprawdzałem na hamowni) wywalony kat , wtryski AFN zaślepiony egr i problem polega na tym że mogę max jechać 200km/h - 210 km/h i to bez różnicy czy pełny samochód z bagażnikiem i bakiem to tyle samo idzie jak bym jechał sam czy to na ori oponach czy na laczkach 215 tak samo idzie ale przy 200 jest blokada i powoli idzie do 210 , czy to koniec skrzyni że więcej na BAA już nie pójdzie czy może coś innego .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 paź 2013, 15:44

wujo1 pisze:panowie mam małe pytanko , nie chce robić kolejnego tematu , chodzi o to że mam podkręconego zetora na rzekomo 130 i 300nm ( nie sprawdzałem na hamowni) wywalony kat , wtryski AFN zaślepiony egr i problem polega na tym że mogę max jechać 200km/h - 210 km/h i to bez różnicy czy pełny samochód z bagażnikiem i bakiem to tyle samo idzie jak bym jechał sam czy to na ori oponach czy na laczkach 215 tak samo idzie ale przy 200 jest blokada i powoli idzie do 210 , czy to koniec skrzyni że więcej na BAA już nie pójdzie czy może coś innego .
Koniec skrzyni, to nie jest auto mocy rzędu 150 koni czy wiecej ktore maja juz troche dluzsze skrzynie. Do takiej mocy jak 90 km wychodzącej z fabryki taka skrzynia jest wystarczająca :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 23 paź 2013, 16:37

właśnie się tego spodziewałem :-P a taka szkoda tak fajnie idzie do 200 szkoda że nie mogę zamknąć budzika na prostej :-D

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 23 paź 2013, 18:08

Zapodaj skrzynie EEN i zamkniesz licznik :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl