[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
W moim aucie aktualnie siedzi sterownik AP, ale jest dalece prawdopodobne, że w najbliższym czasie zastąpi go 16 bit BD. Szukam oczywiście egzemplarza od Audi. Zastanawiam się czy sterownik BD będzie widział i prawidłowo współpracował z podgrzewaczem płynu chłodzącego. Przeczytałem cały temat, ale odpowiedzi nie znalazłem, więc może ktoś doradzi :?:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak nie obs ługuje ,jak obsługuje 8-) przy temp. ponizej 5 stopni ,6 i 26 pin sterownika załącza przy odpowiednich warunkach ,przekazniki zasilające świece podgrzewacza ..tak jest we wszystkich 8 i 16 bitowych ...z wyjątkiem sterownika 021D ,bo w nim jest to 6 i 48 pin ...przy czym 6 pin zasila przekaznik jednej świecy ,a 48 i odpowiednio 26 , dwóch świecFrancis1982 pisze:sterownik chyba nie obsługuje podgrzewacza.
To chyba nie jest metoda, ani tłumaczenie, że inne są bez. Jak ma to niech działa i to w oryginale. Nie chcę tworzyć takich miksów i przeróbek._Dave pisze:"pogrzewacz" (moim zdaniem nikomu nie potrzebny bo jest wiele 80tek bez) mozna wyrezac w naprawde smiesznych pieniadzach na jakims prostym termostaciku, nawet powiem wiecej w 1z juz sa 2, z czego 1 mozna spokojnie uzyc :>
Czyli krótko mówiąc mam rozumieć, że jak zastąpię 8 bit AP, na 16 bit BD to wszystko zatrybi :?:MUNIOR pisze:Jak nie obs ługuje ,jak obsługuje przy temp. ponizej 5 stopni ,6 i 26 pin sterownika załącza przy odpowiednich warunkach ,przekazniki zasilające świece podgrzewacza ..tak jest we wszystkich 8 i 16 bitowych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przy AP ,jak najbardziej ...jedynie w przypadku zamiany 021D ,na AP ,czy 16 tke ,trzeba przepiąć dwa piny we wtyczce ,bo ma inaczej wyprowadzony pin na kontrolkę świec żarowych i jeden z przekażników uruchamiających podgrzewaczpetris pisze:Czyli krótko mówiąc mam rozumieć, że jak zastąpię 8 bit AP, na 16 bit BD to wszystko zatrybi
Takie bajery ,w wersji elektrycznej ,nigdy nie występowały w orginale 8-) ,jak ktoś posiadał taki podgrzewacz ,i nie myli tego ,z czujnikiem wody w filtrze ,co jest bardzo częste ,to na pewno nie zamontowała tego fabryka No chyba że ma jakieś auto special edition ze skandynawi :mrgreen: Ale temat jest o chiptunigu ,a nie o podgrzewaczach ,i proponuje go nie zaśmiecać ,bo temat o podgrzewaczu już na forum i mozna tam znależć wszystkie szczegóły_Dave pisze: sory, nie wiem dla czego ubzduralo mi sie ze chodzi ci o podgrzewacz do paliwa
panowie mam małe pytanko , nie chce robić kolejnego tematu , chodzi o to że mam podkręconego zetora na rzekomo 130 i 300nm ( nie sprawdzałem na hamowni) wywalony kat , wtryski AFN zaślepiony egr i problem polega na tym że mogę max jechać 200km/h - 210 km/h i to bez różnicy czy pełny samochód z bagażnikiem i bakiem to tyle samo idzie jak bym jechał sam czy to na ori oponach czy na laczkach 215 tak samo idzie ale przy 200 jest blokada i powoli idzie do 210 , czy to koniec skrzyni że więcej na BAA już nie pójdzie czy może coś innego .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Koniec skrzyni, to nie jest auto mocy rzędu 150 koni czy wiecej ktore maja juz troche dluzsze skrzynie. Do takiej mocy jak 90 km wychodzącej z fabryki taka skrzynia jest wystarczająca :mrgreen:wujo1 pisze:panowie mam małe pytanko , nie chce robić kolejnego tematu , chodzi o to że mam podkręconego zetora na rzekomo 130 i 300nm ( nie sprawdzałem na hamowni) wywalony kat , wtryski AFN zaślepiony egr i problem polega na tym że mogę max jechać 200km/h - 210 km/h i to bez różnicy czy pełny samochód z bagażnikiem i bakiem to tyle samo idzie jak bym jechał sam czy to na ori oponach czy na laczkach 215 tak samo idzie ale przy 200 jest blokada i powoli idzie do 210 , czy to koniec skrzyni że więcej na BAA już nie pójdzie czy może coś innego .