Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
o co pytasz? Z ciekawostek 600nm nie robi wrazenia na korbach AVF/AWX. 330ps realne do osiagnecia w 1.9tdi ale na troche wiekszej gtb22 )
Jakby ktos byl zainteresowany to sprzedaje swoj silnik avf+ba+sprzeglo+wiazka pod b4 przerobiona za 3klocki stan igla, nie bierze oleju, jezdzony na 10w60, gtb2260vk za klocka i tak samo ecu z softem[wylaczona przeplywka] na ~220ps i 450nm 1,9b za klocka <ok>
Jakby ktos byl zainteresowany to sprzedaje swoj silnik avf+ba+sprzeglo+wiazka pod b4 przerobiona za 3klocki stan igla, nie bierze oleju, jezdzony na 10w60, gtb2260vk za klocka i tak samo ecu z softem[wylaczona przeplywka] na ~220ps i 450nm 1,9b za klocka <ok>
i Pan mi teraz dopiero to mówisz?
kultura pracy tych silników zawsze mi się podobała, ale ceny wszelakich awwarii już nie
a tak z ciekawości pytam ile to siorbie przy spokojnej w miarę przepisowej jeździe, nie mówię to o 50kmh w zabudowanym ale o spokojnej płynnej jeździe,
ja po zmianie wtrysków powinienem mieć bardzo podobne parametry, Wkońcu sterownik z pod ręki Rogala do mnie trafił, mimo malutkich wtrysków zmiany w pracy silnika są bardzo pozytywne
pewnie w bezpośrednim starciu z twoim autem nawet już po zmianie wtryskiwaczy byłoby bardzo podobnie lub z lekką przewagą dla Ciebie ze względu na masę, a tak apropo, ile Twoje B4 waży?
moje bez paliwa i kierowcy jakieś 1230KG
nie masz panie może na zbyciu pięciu korbowodów ARL'a lub nawet AWX'a w małych pieniążkach,
bo jeślio moje od AAT siępoddadzą będę chciał zmienić na korby ARL lub AWX, i tłoki z craftera, i wtedy jakieś bolsze turbo i pompa 12mm, swego czasu do golfa miałem zexela z tłoczkiem 14mm ale nie odważyłem się tego nigdy założyć pogoniłem i wtedy kupiłem pompę od AEL'a w sumie mogłem kupić AXG lub podobną albo sobie poskładać odrazu pompkę 12mm,
za to jeśli Twój silnik wyląduje w B3 to jestem bez szans, chyba że będą duże braki w trakcji, wtedy moje WG będzie wygrywać na starcie a ponieważ później już podobne parametry będą liczyłbym na wyrównaną walkę, ale jak to mówią dzielę skórę na niedźwiedziu, a niedźwiedź po lesie hasa <ok>
kultura pracy tych silników zawsze mi się podobała, ale ceny wszelakich awwarii już nie
a tak z ciekawości pytam ile to siorbie przy spokojnej w miarę przepisowej jeździe, nie mówię to o 50kmh w zabudowanym ale o spokojnej płynnej jeździe,
ja po zmianie wtrysków powinienem mieć bardzo podobne parametry, Wkońcu sterownik z pod ręki Rogala do mnie trafił, mimo malutkich wtrysków zmiany w pracy silnika są bardzo pozytywne
pewnie w bezpośrednim starciu z twoim autem nawet już po zmianie wtryskiwaczy byłoby bardzo podobnie lub z lekką przewagą dla Ciebie ze względu na masę, a tak apropo, ile Twoje B4 waży?
moje bez paliwa i kierowcy jakieś 1230KG
nie masz panie może na zbyciu pięciu korbowodów ARL'a lub nawet AWX'a w małych pieniążkach,
bo jeślio moje od AAT siępoddadzą będę chciał zmienić na korby ARL lub AWX, i tłoki z craftera, i wtedy jakieś bolsze turbo i pompa 12mm, swego czasu do golfa miałem zexela z tłoczkiem 14mm ale nie odważyłem się tego nigdy założyć pogoniłem i wtedy kupiłem pompę od AEL'a w sumie mogłem kupić AXG lub podobną albo sobie poskładać odrazu pompkę 12mm,
za to jeśli Twój silnik wyląduje w B3 to jestem bez szans, chyba że będą duże braki w trakcji, wtedy moje WG będzie wygrywać na starcie a ponieważ później już podobne parametry będą liczyłbym na wyrównaną walkę, ale jak to mówią dzielę skórę na niedźwiedziu, a niedźwiedź po lesie hasa <ok>
nie ma zadnych awarii chyba, ze kibel wlewasz do baku... Mozesz mi wierzyc badz nie, ale przy normalnej plynnej jezdzie z umiarkowanym paleniem laka 6 normalnie, na trasie na dlugiej skrzynce 5, tak samo przy 300 /600..
Tak malo to nie wazy, 1290 z 20l paliwa i beze mnie.
Nie mam niestety. Uwazaj bo powyzej 450nm aat i ael korby mowia papa..
Tylko ja swojego zakrece do 5,2k rpm z moca
Tak malo to nie wazy, 1290 z 20l paliwa i beze mnie.
Nie mam niestety. Uwazaj bo powyzej 450nm aat i ael korby mowia papa..
Tylko ja swojego zakrece do 5,2k rpm z moca
czemu mam nie wierzyć, moje 2.5TDI przy spokojnej jeździe pali okolice 5 w trasie i 6,5 w mieście, jeśli nie stojęw korkach.mrozoo pisze:Mozesz mi wierzyc badz nie, ale przy normalnej plynnej jezdzie z umiarkowanym paleniem laka 6 normalnie, na trasie na dlugiej skrzynce 5, tak samo przy 300 /600..
liczyłem że dłuższa skrzynia sporo mi obniży spalanie ale jednak nie, spalanie symbolicznie w dół ale za to znacznie ciszej jest,
ja narazie mam program z max obrotami do 5000rpm ale jak się wszystko do pieści to będę chciał korektę zrobić i ograć trochę powyżej 3500rpm
o korbach wiem, dlatego właśnie szukam powoli korb ARL ewentualnie AWX, od ARL'a są jeszcze mocniejsze, z tym że turbo na WG nie powoduje takiego ciśnienia w wydechu i nie obciąża tak korobowodów, a przynamniej w zakresie max momentu obrotowego.
myślę że gdyby się pobawić mapami kąta wtrysku jeszcze by co nieco ugrał, to raz, a dwa jeśli chodzi o turbo, to jeśli auto się zasłuży i nie będzie stawać co trochę okoniem jak do tej pory, bo mi już cierpliwości czasem brakuje, to odnośnie turbo nie powiedziałem ostatniego słowa... w kończu silnik mały nie jest ale turbo do wielkich nie należy... <ok> także z większym turbem może być nawet po zmianie samych wtryskiwaczy i bez korekt jeszcze lepiej, tak jak teraz miałem po zmianie na K24-7001.
koni nie dużo doszło bo 10 ale momentu prawie 80Nm
i powiedz panie co będzie następcą TDI PD
spoko arwam, tylko problem z 2.5 tdi R5 jest taki, ze ciezko przeskoczyc 250km. I glownie rozchodzi sie o pompe wtryskowa i o wyprzedzenie kata wtrysku.. A 1.9tdi pd tyle robi na pompkach z AL, takze koszty sa o wiele mniejsze i prostota dojscia do mocy ) Tez sie zastanawialem nad moca w 2.5tdi R5 vp , ale to kompletnie nieoplacalne i nie przeskoczysz 1.9 PD, dobra alternatywa jest 2.5tdi r5 PD :mrgreen:
Nie wiem jeszcze, nie mam pojecia. Ale dizli w swoich autach mam chyba juz dosc. 300ps to malo jest....
Nie wiem jeszcze, nie mam pojecia. Ale dizli w swoich autach mam chyba juz dosc. 300ps to malo jest....
a co to za problem z wyprzedzniem kąt wtrysku, standardowa pompa ogarnia jakieś 22,5-24* problem jest ze zrobieniem pompy z większą wydajnością paliwa bo jest problem z dostaniem większej głowiczki.
zawsze można jeszcze podłubać nastawnik ale to już tańczenie po rozżarzonych węglach jeśli chodzi o EGT/
jeśli chodzi o Twoje auto to dalej już jeśli Diesel to chyba w Twoim wypadku tylko 3.0TDI ewentualnie TDI V8 z touarega.
albo już R5 turbo, ewentualnie V8 turbo.
ale w benzynie hamują koszty zarówno części jak i eksploatacji już skończonego projektu, szczególnie podczas upalania
zawsze można jeszcze podłubać nastawnik ale to już tańczenie po rozżarzonych węglach jeśli chodzi o EGT/
jeśli chodzi o Twoje auto to dalej już jeśli Diesel to chyba w Twoim wypadku tylko 3.0TDI ewentualnie TDI V8 z touarega.
albo już R5 turbo, ewentualnie V8 turbo.
ale w benzynie hamują koszty zarówno części jak i eksploatacji już skończonego projektu, szczególnie podczas upalania
panowie auto idzie na czesci z racji tego, ze juz wiecej bedzie stalo niz jezdzilo, jesli ktos cos chce prosze sie odzywac na PW.
Nie ma juz:
silnika kompletnego z wiazka, ecu turbo
mostu od 2.5 tdi
skrzyni 2.5 tdi q
walu quattro 2.5tdi
wybierakow skrzyni 6g q
pompy hamulcowej 25,4mm
Fanty ktore jeszcze zostaly:
Licznik tdi+ringi[z czerwonym ledowym krwistym podswietleniem]
kierownica s-line skora 3ramienna z przejsciowka
instalacja centralnego zamkna z pompka
alusy 16 z marnymi oponami
stalowki 15 z ladnymi zimowkami
wal quattro a80
zaciski s2 [nowe gumki, odswierzone , pomalowane]
sprezyny -60/-40
amory przod sachs gazowki
amory tyl bilstein b6
wybieraki do skrzyni 6g q
wahacze wzmocnione[obspawane] wraz z tulejkami poliuretanowymi
lawa/kolyska z tulejami poliuretanowymi
zbiornik paliwa a80 quattro
lawa na tyl do a80 quattro z wahaczami, lacznikami
fmic ktory jest na zdjeciach z orurowaniem i zderzakiem od coupe
lampy przod, tyl
most a80q
dp 2,75" pod gtb22, mozna zaadoptowac do innego turbo w a80b4
Nie ma juz:
silnika kompletnego z wiazka, ecu turbo
mostu od 2.5 tdi
skrzyni 2.5 tdi q
walu quattro 2.5tdi
wybierakow skrzyni 6g q
pompy hamulcowej 25,4mm
Fanty ktore jeszcze zostaly:
Licznik tdi+ringi[z czerwonym ledowym krwistym podswietleniem]
kierownica s-line skora 3ramienna z przejsciowka
instalacja centralnego zamkna z pompka
alusy 16 z marnymi oponami
stalowki 15 z ladnymi zimowkami
wal quattro a80
zaciski s2 [nowe gumki, odswierzone , pomalowane]
sprezyny -60/-40
amory przod sachs gazowki
amory tyl bilstein b6
wybieraki do skrzyni 6g q
wahacze wzmocnione[obspawane] wraz z tulejkami poliuretanowymi
lawa/kolyska z tulejami poliuretanowymi
zbiornik paliwa a80 quattro
lawa na tyl do a80 quattro z wahaczami, lacznikami
fmic ktory jest na zdjeciach z orurowaniem i zderzakiem od coupe
lampy przod, tyl
most a80q
dp 2,75" pod gtb22, mozna zaadoptowac do innego turbo w a80b4
mrozoo, załóż temat ze sprzedażą części, może i coś się dla mnie znajdzie.
P.S. masz może pasujący magiel do B3 i w jakich pieniążkach ewentualnie zaciski ATE 52 bo obawiam się że ATE 57 będą za mocno hamowały w połączeniu z tarczami 288x25mm wzlędem nawet tyłu 276mm z zaciskami Girling 38mm, a nie mówię już co będzie po montażu większych, ale to po tym jak już przejdę na 5x112.
a co do mocy to powiem Ci że szczerze zaczyna mi przechodzić, duży moment obrotowy w szczególności jak jest w jednej oście powoduje za duże uszkodzenia w strukturze nośnej auta. myślę że w coupe 250-260KM i 450-560Nm na codzień wystarczy,
P.S. masz może pasujący magiel do B3 i w jakich pieniążkach ewentualnie zaciski ATE 52 bo obawiam się że ATE 57 będą za mocno hamowały w połączeniu z tarczami 288x25mm wzlędem nawet tyłu 276mm z zaciskami Girling 38mm, a nie mówię już co będzie po montażu większych, ale to po tym jak już przejdę na 5x112.
a co do mocy to powiem Ci że szczerze zaczyna mi przechodzić, duży moment obrotowy w szczególności jak jest w jednej oście powoduje za duże uszkodzenia w strukturze nośnej auta. myślę że w coupe 250-260KM i 450-560Nm na codzień wystarczy,
prawie wszystko co na sprzedaz opisalem tutaj ; )
No jeszcze chyba , ze ktos chce bude kupic
Zaciski eskowe jak cos posiadam tylko, zaloz szperunek odzyskasz trakcje, nasi przyjaciele z UK montuja juz szperunek przy 200/400. Nikt tutaj nie ma problemow z trakcja przy 300 600 w osce, takze dla chcacego nic trudnego
No jeszcze chyba , ze ktos chce bude kupic
Zaciski eskowe jak cos posiadam tylko, zaloz szperunek odzyskasz trakcje, nasi przyjaciele z UK montuja juz szperunek przy 200/400. Nikt tutaj nie ma problemow z trakcja przy 300 600 w osce, takze dla chcacego nic trudnego
mrozoo, aż takich planów nie mam,
jest ekonomicznie jak założenia byby podczas swapu, 4,5l/100km przy spokojnej ( płynnej nie koniecnzie wolnej ) jeździe w trasie i w mieście okolice 6,5-7l sprawiają że się przyjemnie jeździ, co najwyżej, ukłąd ABS/EDS/ASR się domontuje, ale to jeśli już dojdę do ładu i składu z hamulcami,
a zacisków od S2 nie chcę, <ok> mają jeszcze większą łączną powierzchnię tłoczków niż ATE 57 co spowoduje że przód będzie już zablokowany podczas gdy tył będzie ledwo co hamował, chodzi o to żeby przy wyłączonym ABS przód i tył blokowały się jednocześnie, a nie jak w większości aut najpierw przód a potem dopiero przy gnieceniu hamulca z całych sił tył, tylko żęby przy stopniowym zwiększaniu siły hamowania przód i tył były blokowane w tym samym momencie ewentualnie tył żeby nieco większego ciśnienie potrzebował niż przód do zablokowania,
przy włączonym ABS, nie będzie wogóle problemu z nadmierną siłą hamowania tylnych kół, za to auto będzie miało bardzo krótką drogę hamowania.
jeśli na ATE 57 przód będzie brał za wcześnie to będę chciał zastosować zacisk mniejszy po to żeby moment zerwania przyczepności był jak najbardziej zbliżony dla przedniej i tylnej osi, ale z mieszaniem zaciskami się powstrzymam do momentu przejścia na 5x112.
czyli mam rozumieć że magla nie masz?
[ Dodano: 2013-10-05, 22:17 ]
a i powiedz Panie co to za poliuretany masz w wachaczach, jakieś Betony, czy może coś mocniejszego ale z właściwościami zbliżonymi do ori elementów?
i daj może foto wnętrza, możę każdy coś tu dla siebie znajdzie?
jest ekonomicznie jak założenia byby podczas swapu, 4,5l/100km przy spokojnej ( płynnej nie koniecnzie wolnej ) jeździe w trasie i w mieście okolice 6,5-7l sprawiają że się przyjemnie jeździ, co najwyżej, ukłąd ABS/EDS/ASR się domontuje, ale to jeśli już dojdę do ładu i składu z hamulcami,
a zacisków od S2 nie chcę, <ok> mają jeszcze większą łączną powierzchnię tłoczków niż ATE 57 co spowoduje że przód będzie już zablokowany podczas gdy tył będzie ledwo co hamował, chodzi o to żeby przy wyłączonym ABS przód i tył blokowały się jednocześnie, a nie jak w większości aut najpierw przód a potem dopiero przy gnieceniu hamulca z całych sił tył, tylko żęby przy stopniowym zwiększaniu siły hamowania przód i tył były blokowane w tym samym momencie ewentualnie tył żeby nieco większego ciśnienie potrzebował niż przód do zablokowania,
przy włączonym ABS, nie będzie wogóle problemu z nadmierną siłą hamowania tylnych kół, za to auto będzie miało bardzo krótką drogę hamowania.
jeśli na ATE 57 przód będzie brał za wcześnie to będę chciał zastosować zacisk mniejszy po to żeby moment zerwania przyczepności był jak najbardziej zbliżony dla przedniej i tylnej osi, ale z mieszaniem zaciskami się powstrzymam do momentu przejścia na 5x112.
czyli mam rozumieć że magla nie masz?
[ Dodano: 2013-10-05, 22:17 ]
a i powiedz Panie co to za poliuretany masz w wachaczach, jakieś Betony, czy może coś mocniejszego ale z właściwościami zbliżonymi do ori elementów?
i daj może foto wnętrza, możę każdy coś tu dla siebie znajdzie?