Post
autor: hubertm » 07 paź 2013, 11:28
Cześć,
Jest w kraju kilku dobrych handlarzy części uzywanych audi 80 z ogromnymi zapasami cały czas powiększanymi poprzez dowóz aut na części ze Szwajcarii i Niemiec.., którzy bez problemu dają gwarancję i nie pozwalają sobie na wciskanie złomu.
Uparłeś się widzę przy kosztownym remoncie za 6tys i pewnie sporo więcej też..,ale przemyśl koszta i zastanów się czy nie lepiej kupić używany silnik NG za max 1000-1200zł ,-bo więcej nie kosztują...
Sprawdzenie stanu silnika nie jest trudne..,-można sprawdzić/zmierzyć spaliny,kompresje itp...Można też przy handlarzu częściami w ich siedzibie poprosić o rozebranie silnika i przyjrzenie się jak on wygląda od wewnątrz. Na wszystko wydasz 25% kwoty remontu i będziesz się cieszył zdrowym silnikiem ,-a reszte przeznaczysz na reszte..,-bo pewnie skrzynia przy takim przebiegu też już na wykończeniu jak i wydech, chłodnica, wtryski, maglownica, pompa wspomagania itp itd... Samo upieranie się przy najzdrowszym silniku nie wiele da..,ale zrobisz jak uważasz.
P.S
Słyszałem o NG z przebiegami 400tys km w dobrym stanie..,-z 500ts km już ze słabszym..,ale 650 po raz pierwszy...
2.2T przy napędzie z przodu to za dużo i mija się z celem. Zresztą w takim wypadku trzeba zmienić całą mase rzeczy oprócz silnika..,-lepiej i prościej na 7A, ale on brzmi już "wysokoobrotowo",-inaczej niż dostojny NG.
Silnik NG w dobrej kondycji-nigdy nie zasilany lpg jak w opisie ,-za dobrą cenę ma w tej chwili do sprzedania kolega !StaSiu ..,-patrz w autogiełda..,-zawsze to lepiej od klubowicza.
NG ma 98kW -> 133KM.
Pozdrawiam.