Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B2a by ezu

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 14 wrz 2013, 22:42

Sztos. <ok>

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 15 wrz 2013, 11:04

Robi gnó*j :D !!

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 08 paź 2013, 16:27

Maly update : dziś 90tka wylądowała na zaprzyjaźnionym serwisie mojego klubu i będzie odmłodzony nieco silnik. Co będzie do zrobienia to będzie zrobione i można spokojnie śmigać kolejne 29 lat :P

[ Dodano: 2013-10-08, 16:27 ]
Oficjalna informacja, 90tka potrzebuje przeszczepu serca...mój JS ma porysowane tuleje cylindrów i zwyczajnie nie opłaca się robić szlifu.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 08 paź 2013, 17:01

czas na swap

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 08 paź 2013, 17:07

NO toco teraz :?: :-D

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 paź 2013, 21:41

Słonik pisze:NO to co teraz :?: :-D
VR6 w clean.
Obrazek
:mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 paź 2013, 21:43 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 paź 2013, 21:43

Ja bym swapował ACE, to dobry silnik

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 08 paź 2013, 22:48

2.2 T odpada, za dużo zabawy. Co do VR to ja jestem wyznania 5cio cylindrówek, za ACE z miejsca odpada.
Już udało mi się nagrać nowy silnik, prawdopodobnie wpadnie NG z b4. Mam z dość pewnego źródła i niedaleko, właściwie to od kumpla dlatego taki wybór.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 09 paź 2013, 00:24

Bedzie dobrze gadac :mrgreen:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 09 paź 2013, 08:20

Ehhh, szkoda :-/ A może jakieś MC... NG już nie ma takiego "wrzasku" jak JS - sam kolektor ssący już zmnienia dźwięk. No ale czekam na efekt końcowy.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 13 paź 2013, 20:36

Ale ng z kolektorem od js i lekkim sprzęgłem może latać jak zły. Fakt JS ma mniejsze sprzęgło ale uwierzcie mi daje rade u mnie znosi ok 260koni... a jest bez kitu lekkie.

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 21 paź 2013, 19:33

Serce do przeszczepu zostało dziś w końcu przewiezione na warsztat do kumpla i teraz wszystko w jego rękach. 2.3 NG z coupe grzechasa jak ktoś kojarzy, coś się ruszyło.
Na fotce widać powód swapa, rysy na tulejach cylindrów...
Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek

[ Dodano: 2013-11-24, 11:57 ]
22.11.13 - 90tka została odebrana od kumpla z warsztatu. Swap się przyjął i muszę przyznać że przy tych 133 kucach i stosunku mocy do masy...zapierd*** aż miło :)
Przy okazji roboty zostały też wymienione tuleje na sankach bo jak się okazało były o dziwo jeszcze fabryczne, nabity 84 rok oraz wywalony środkowy tłumik, przez co NG na takim pół przelocie brzmi przekozacko agresywnie :)
Obrazek
Filmik na szybko jak to chodzi :


23.11.13- Jest wena do porobienia trochę więc nie ma co się opierdzielać, wyczyściłem troche pod maską, pospinałem przewody paliwowe ori spinkami i umyłem bude bo tak zapuszczone to auto dawno nie było :)
Obrazek Obrazek

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 24 lis 2013, 12:10

dat sound! <czesiek>

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 25 lis 2013, 11:14

o jaka ładna guma :D :D :D a nie mówiłem, że będzie fajnie jeździć :!: <piwo>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 25 lis 2013, 17:52

Nie myj auta na szczotkach :!: :!: :!:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl