[80 B4 AAH] Gdzie jest ecu?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a jeszcze takie pytanko, czy jak BC chcę wpakować do V6, które pochodzi z innego silnika to nie muszę czegoś przełącząć?
nie znam sie na tym ale czy tutaj nie piszą czasem, że musi być konkretny układ zamknięty dla konkretnego motoru?
http://www.4ringe.de/bordc.htm
nie znam sie na tym ale czy tutaj nie piszą czasem, że musi być konkretny układ zamknięty dla konkretnego motoru?
http://www.4ringe.de/bordc.htm
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no cos nie bardzo jednak czytales, bo one tylko sa do okreslania jednostek czy golony/mile lub litry/kmRychu82 pisze:moją sprawdzałem i jest od V6
co do nie dzialania, to
- sie upewnij miernikiem czy na kablu ktory wpiales w BC sie napiecie zwieksza jak dajesz gazu, a jak masz miernik z czestotliwoscia to nawet mozesz sprawdzic jego parametry tego sygnalu i porownac, ktos tam w tym temacie o rezaniu BC to opisal,
tu nie miejsce o dyskusji o BC
no przyznaje, że nie pamietam z tą płytką o co dokładnie chodziło bo tylko sprawdziełem, czy moja jest OK .
dzięki Szara80tkaTdi, za trop do sprawdzenia BC jeszcze który to kabelek jak byspowiedział, albo w który pin jest wpięty, schematu też szukałem....bezowocnie
co do właściwego tematu, to tutaj ja i autor mamy podobny proble, innego "żywego" na ten temat niestety nie znalazłem
dzięki Szara80tkaTdi, za trop do sprawdzenia BC jeszcze który to kabelek jak byspowiedział, albo w który pin jest wpięty, schematu też szukałem....bezowocnie
co do właściwego tematu, to tutaj ja i autor mamy podobny proble, innego "żywego" na ten temat niestety nie znalazłem
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jest to 10 pin z tej wtyczki w BC, tej czarnej, kabel zolty ale ktory to pin jest w kompie silnika to nawet chyba masz na tej stronie co podales linka, ja niewiem ktory to w V6
tam masz napisane:
KE-Jetronic: Kontakt "10"
Digifant: Kontakt "10 oder B8"
Multipoint Injection: Kontakt "11"
KE-Motronic: Kontakt "10"
Motronic: Kontakt "31"
Mono Motronic: Kontakt "11 oder 27"
Motronic: Kontakt "31"
w ogole l;udzie pisza o zoltym kablu z kompa silnika, i napewno opisali pod twoj silnik
tam masz napisane:
KE-Jetronic: Kontakt "10"
Digifant: Kontakt "10 oder B8"
Multipoint Injection: Kontakt "11"
KE-Motronic: Kontakt "10"
Motronic: Kontakt "31"
Mono Motronic: Kontakt "11 oder 27"
Motronic: Kontakt "31"
w ogole l;udzie pisza o zoltym kablu z kompa silnika, i napewno opisali pod twoj silnik
Szara80tkaTdi, dzieki znowu, przejrzałem ścieżkę, niby wygląda OK.
Można pewnie sprawdzić puszczając impuls po tym pinie i na któryć dając napięcie i na jakiś mase...wtedy zobaczyć czy na wyświetlaczu coś się pojawia.
tylko jakie częstotliwości puścić przez ten 10? no i może ktoś ten schemat gdzieś widział żebym mógł to sprawdzić.
Jarewa, jeśli jest tak jak piszesz to powinno coś nie działać u mnie( u Ciebie pewnie też) w samym BC. A u Ciebie jakieś postępy są w rozwiązywaniu tego problemu?
Można pewnie sprawdzić puszczając impuls po tym pinie i na któryć dając napięcie i na jakiś mase...wtedy zobaczyć czy na wyświetlaczu coś się pojawia.
tylko jakie częstotliwości puścić przez ten 10? no i może ktoś ten schemat gdzieś widział żebym mógł to sprawdzić.
Jarewa, jeśli jest tak jak piszesz to powinno coś nie działać u mnie( u Ciebie pewnie też) w samym BC. A u Ciebie jakieś postępy są w rozwiązywaniu tego problemu?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
to bodajze bedziesz musial to robic 15 razy na sekunde, napieciem okolo 1V, wiec nikle szanse aby ci to wyszlo, pozatym to wartosc dla biegu jalowegoRychu82 pisze:Można pewnie sprawdzić puszczając impuls po tym pinie i na któryć dając napięcie i na jakiś mase...wtedy zobaczyć czy na wyświetlaczu coś się pojawia.
a no jest nawet tu na forum, temat "schematy elektryczne" i to w jednym z mych postow, wrzucilem niedawno schemat pod AAH pin B11 kolor kabla zolty, pisalem ci to nawet na tej stronie wyzej, niewiem czy czytasz uwaznie - Multipoint Injection: Kontakt "11"Rychu82 pisze:no i może ktoś ten schemat gdzieś widział żebym mógł to sprawdzić.
dodatkowo jest na necie poradnik pod BC do a80 - "ACBC Audi80 B3B4 pl"
troche mi sie rozjaśniło po zassaniu "ACBC Audi80 B3B4 pl", ze schematów z Twoich tematów, znalazłem płytkę licznika, przez co mogłem się dowiedzieć gdzie dać + i - na BC (przy ekranie dwie wystające wsuwki) niestyty samo podanie + i - nie poskutkowało zaświeceniem sie wyświetlacz.
pytanie1. gdzie jeszcze mam dać napięcie aby w ogóle zaświecił się BC
pyt 2. co sie stanie jak pin10 potraktuje stałym prądem 1,5 V (i tak sprawdze
pytanie 3
pytanie1. gdzie jeszcze mam dać napięcie aby w ogóle zaświecił się BC
pyt 2. co sie stanie jak pin10 potraktuje stałym prądem 1,5 V (i tak sprawdze
pytanie 3
ngdzie to jest bo naprawdę nie mogę tego znależćSzara80tkaTdi pisze:wrzucilem niedawno schemat pod AAH pin B11
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jest taki temat [B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka https://audi80.pl/b4-1zrezanie-ac-bc ... t12677.htm od ktorego kazdy powinien zaczac plus poradnik co podalem wczesniej, bez tego jezeli ktos sie nie orientuje to bedzie sie pytal w kolko o to samo i nic nie skapuje
tam na ostatniej stronie (czyli 49) wlasnie niedawno komus pokazalem jakie piny wykorzystac aby sie choc pokazalo 000
jesli chodzi o schematy to juz pisalem wyzej chyba z 2 razy jest temat [All] Schematy instalacji elektrycznej https://audi80.pl/all-schematy-insta ... t34012.htm i na drugiej stronie jest w polwie moj post z duza iloscia schematow i jest tez silnik AAH
jezeli potraktuijesz napieciem stalym BC to nic sie nie stanie, BC zrozumie ze silnik jest zgaszony i cyferki nie rusza, aby sie cyferki zmienialy musi byc napiecie zmienne
jezeli po tych wszystkich zabiegach BC nic ni pokaze no to szykuj sie na niemila wiadomosc
tam na ostatniej stronie (czyli 49) wlasnie niedawno komus pokazalem jakie piny wykorzystac aby sie choc pokazalo 000
jesli chodzi o schematy to juz pisalem wyzej chyba z 2 razy jest temat [All] Schematy instalacji elektrycznej https://audi80.pl/all-schematy-insta ... t34012.htm i na drugiej stronie jest w polwie moj post z duza iloscia schematow i jest tez silnik AAH
jezeli potraktuijesz napieciem stalym BC to nic sie nie stanie, BC zrozumie ze silnik jest zgaszony i cyferki nie rusza, aby sie cyferki zmienialy musi byc napiecie zmienne
jezeli po tych wszystkich zabiegach BC nic ni pokaze no to szykuj sie na niemila wiadomosc
no dobra to ja też poległem, sprawdzilem tylko czy czy na pewno mam sygnal obrotów pod pin10 poprowadzony, no i jestem wpiety jak na foto czyli pod żółty
a jak dorwe działający BC na przykład z wylanym wyświetlaczem, to czy przełożenie mojego jest do zrobienia w taki sposób żeby nic się nie rozleciało, czy to jakieś lutowanie i wyskakujące sprężyny?
a jak dorwe działający BC na przykład z wylanym wyświetlaczem, to czy przełożenie mojego jest do zrobienia w taki sposób żeby nic się nie rozleciało, czy to jakieś lutowanie i wyskakujące sprężyny?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
bezproblemowe przynajmniej przy tych 3ech sztukach co mialem w rekachRychu82 pisze:a jak dorwe działający BC na przykład z wylanym wyświetlaczem, to czy przełożenie mojego jest do zrobienia w taki sposób żeby nic się nie rozleciało, czy to jakieś lutowanie i wyskakujące sprężyny?
a nawet z 100 mozesz zapodac wyswietlacz, bo kiedys ubrata sie przekladalo
no i najwazniejsze, te podlaczenie pod zolty kabelek musi byc 100% pewne, zadnego ani luzu