Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 Abt] instalacja której generacj?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Randall
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[b4 Abt] instalacja której generacj?

Post autor: Randall » 14 paź 2013, 18:06

Witam wszystkich. Proszę o wyrozumiałość bo jestem laikiem w tej dziedzinie.
Mój problem polega na tym, że podczas uruchamiania silnika przełączając przełącznik na pozycję II (automat) odkąd posiadam auto (ok 6 miesięcy) nie zaobserwowałem spadku benzyny w baku. Auto w pozycji 0 (gaz) pali ciężej niż w pozycji II. Na I (benzyna) to już w ogóle dzieją się cyrki - nie trzyma obrotów, szarpie; raz chodzi dobrze raz nie - jak mu się chce - nie ma reguły. Na jakiś czas pomaga odłączenie akumulatora. Po szperaniu trochę na forum wyczytałem, że problemem może być emulacja sondy lambda. W moim przypadku powinna być ustawiona na "masę". Czy mogę to sprawdzić sam czy trzeba jechać do fachowca?
Elementy wyposażenia instalacji to:
-reduktor Lovato
-zawór gazowy Lovato
-wielozawór Tomasetto
-obudowa wielozaworu Stako
-zawór tankowania Tomasetto
-układ elektroniczny Stag 2 http://www.ac.com.pl/public/pubonline/p ... 1a7c92.jpg

Której generacji jest zamontowana u mnie instalacja? (na wężu mam śrubę). Czy podczas jazdy na gazie sonda lambda spełnia taką sama funkcję jak na benzynie? Ostatnio podłączając auto pod komputer wyskoczył jakiś błąd lambdy. Ma ktoś jakiś pomysł z tym przełącznikiem, że auto w pozycji automat nie bierze benzyny?
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i odpowiedzi.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: Audi 80 Polska » 15 paź 2013, 18:59

Randall pisze:Ma ktoś jakiś pomysł z tym przełącznikiem, że auto w pozycji automat nie bierze benzyny?
Znaczy nie odpala z benzyny? Bo jakoś z twojego tekstu nie mogę wywnioskować...