Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2013, 18:40

dartweider pisze:jak byś bliżej mieszkał to bym przyjechał i to bardzo chętnie ale 300km to za dużo;p
W takim razie zrób dynamiczne ...myślę że na początek wystarczą 003 i 011 ,czyli przepływka i doładowanie ...Ja czasem robię samemu ,choć do tego potrzebny chociaż kilometr jakiejś bocznej drogi z niewielkim ,a najlepiej żadnym ruchem ;-) Wciskasz log i jedziesz ...nie musisz patrzeć na kompa ,od trójki gaz w podłogę i na czwórce też by się przydało kawałek z gazem ...powinno wystarczyć

dartweider

Post autor: dartweider » 15 paź 2013, 18:47


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 paź 2013, 17:22

Doładowanie za słabe,z tego powodu przepływka nie jest w stanie pokazać pełnej wartości ,z tego powodu komp tnie dawkę i stąd muł i nie jedzie <ok> Odepnij wezyk z gruszki WG ,jak będzie śmigał normalnie do złapania awaryjnego z przeładowania ,to przyczyną jest nieszczelny dolot ,albo co rzadsze ,ale się zdarza ,winny jest zaworek .MOMENT :roll: !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ech głupoty piszę :roll: ... za dużo rzeczy na raz robię pisząc ;-) Tak ma być <ok> Jak będzie smigał normalnie to przyczyną jest n75 ...a jak bez zmian ,to masz gdzieś dziurawy dolot
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 19:35 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 6 razy.

dartweider

Post autor: dartweider » 16 paź 2013, 17:23

a powodem tego co może być Twoim zdaniem?

[ Dodano: 2013-10-16, 17:31 ]
MUNIOR pisze:Doładowanie za słabe,z tego powodu przepływka nie jest w stanie pokazać pełnej wartości ,z tego powodu komp tnie dawkę i stąd muł i nie jedzie <ok> Odepnij wezyk z gruszki WG ,jak będzie śmigał normalnie do złapania awaryjnego z przeładowania ,to przyczyną jest nieszczelny dolot ,albo co rzadsze ,ale się zdarza ,winny jest zaworek n75
aha dobra to tak zrobie, a tak to wszystko inne ok?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 paź 2013, 19:41

dartweider pisze: a tak to wszystko inne ok?
Tak .Kąt wtrysku deko przy wczesny ,ale w blokach widać kąt ''zrobiny '' przez kompa .... żeby zobaczyć faktyczny statyczny kąt wtrysku ,to trzeba w grupie 000 przełaczyć w nastawy podstawowe ,czyli Basic seting

dartweider

Post autor: dartweider » 16 paź 2013, 19:52

MUNIOR pisze:
dartweider pisze: a tak to wszystko inne ok?
Tak .Kąt wtrysku deko przy wczesny ,ale w blokach widać kąt ''zrobiny '' przez kompa .... żeby zobaczyć faktyczny statyczny kąt wtrysku ,to trzeba w grupie 000 przełaczyć w nastawy podstawowe ,czyli Basic seting
dzięli za poświęcony czas:) a te "basic" to mam zrobić w próbach dynamicznych?

[ Dodano: 2013-10-16, 19:56 ]
MUNIOR pisze:Doładowanie za słabe,z tego powodu przepływka nie jest w stanie pokazać pełnej wartości ,z tego powodu komp tnie dawkę i stąd muł i nie jedzie <ok> Odepnij wezyk z gruszki WG ,jak będzie śmigał normalnie do złapania awaryjnego z przeładowania ,to przyczyną jest nieszczelny dolot ,albo co rzadsze ,ale się zdarza ,winny jest zaworek .MOMENT :roll: !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ech głupoty piszę :roll: ... za dużo rzeczy na raz robię pisząc ;-) Tak ma być <ok> Jak będzie smigał normalnie to przyczyną jest n75 ...a jak bez zmian ,to masz gdzieś dziurawy dolot
to jak dobrze rozumuje po odpięciu WG powinien ładnie ciągnąć cały czas o ile n75 zepsuty:)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 paź 2013, 20:04

dartweider pisze:to jak dobrze rozumuje po odpięciu WG powinien ładnie ciągnąć cały czas o ile n75 zepsuty:)
Taaa ,na pewno cały czas :roll: to po kiego by te zaworki N75 były :?: 8-) Nie cały czas ...bo powinien przeładować ,a zaraz po tym łapie awaryjny ...efekt jakby się spadochron z tyłu otworzył ,lekkie szarpnięcie i brak reakcji na gaz :mrgreen: Do ok.2,5 tys powinien jechać normalnie na 2 i 3 biegu ...powyżej zwykle przeładuje na 3 i 4 ce.Jak będziesz miał cos w podobie ,po odpieciu wężyka z gruszki WG ,to winny jest n75

dartweider

Post autor: dartweider » 16 paź 2013, 20:12

MUNIOR pisze:Taaa cały czas :roll: nie cały czas ...bo powinien przeładować ,a zaraz po tym łapie awaryjny ...efekt jakby się spadochron z tyłu otworzył :mrgreen: Do ok.2,5 tys powinien jechać normalnie na 2 i 3 biegu ...powyżej zwykle przeładuje na 3 i 4 ce.Jak będziesz miał cos w podobie ,po odpieciu wężyka z gruszki WG ,to winny jest n75
oki to jutro sprawdzę te wężyki. Co do n75 jeśli dupnięty to lepiej urzywkę org. czy może nówkę? A drugie pytanie do Ciebie chodzą mi po głowie wtryski AFN 210 plus komp 16 bit i teraz czy są jakies przeciwwskazania że to "był" automat? i czy np. jak by to był dalej automat (rozważam powrót do niego w innym aucie) to czy też się da zrobić podmiankę z 8bit na 16?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 paź 2013, 20:59

dartweider pisze:Co do n75 jeśli dupnięty to lepiej urzywkę org. czy może nówkę?
Jak używke ,to na pewno nie styraną ciągłym cykaniem z TDI ;-) Trzeba wiedzieć z czego brać ;-) Ja mam uzywki jakby co ,ale nie z tdi i wiem że posmigają do zdechu ...i raczej juz nie ich :mrgreen:
dartweider pisze:chodzą mi po głowie wtryski AFN 210
Takowe nie występują w przyrodzie ;-) 205 to i owszem :-D
dartweider pisze:plus komp 16 bit i teraz czy są jakies przeciwwskazania że to "był" automat? i czy np. jak by to był dalej automat (rozważam powrót do niego w innym aucie) to czy też się da zrobić podmiankę z 8bit na 16?
<ok> Żaden problem ,soft coding na automat i już komp korzysta z map dla automatu .Każdy komp ,8 czy 16 bitowy ,ma możliwośc przekodowania softu na automat i manual

dartweider

Post autor: dartweider » 17 paź 2013, 20:00

MUNIOR pisze:ak używke ,to na pewno nie styraną ciągłym cykaniem z TDI Trzeba wiedzieć z czego brać Ja mam uzywki jakby co ,ale nie z tdi i wiem że posmigają do zdechu ...i raczej juz nie ich
dziś poruszałem kabelkiem od n75 do gruchy i węża od dolotu i juz nie ma braku mocy, to nie jest to co było wcześniej ale nie odcina go

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 paź 2013, 20:59

dartweider pisze:dziś poruszałem kabelkiem od n75 do gruchy i węża od dolotu i juz nie ma braku mocy, to nie jest to co było wcześniej ale nie odcina go
W cuda wierzysz :?: :mrgreen:

dartweider

Post autor: dartweider » 17 paź 2013, 21:04

MUNIOR pisze:W cuda wierzysz
w cuda nie ale ewidentnie totalny muł się pewnie na momet skończył i tak czy siak to n75 bedzie do wymiany:) więc jak możesz to mi odpisz na PW:D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 paź 2013, 21:16

dartweider pisze:tak czy siak to n75 bedzie do wymiany:) więc jak możesz to mi odpisz na PW:D
Odpisałem 8-) wisi w "do wysłania " wiec pasowało by ,żebyś odczytał :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 lis 2013, 20:11

Auto kolegi, delikatnie faluje podczas jazdy na wysokich obrotach, nastawnik zmieniał i nic to nie dało
Auto czysta seria bez modów.
grupa 3 i 4
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_148926.html


Grupa 8 i 11
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_148927.html

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 10 lis 2013, 20:35

Z tego co ja tam zauważam to komp tnie dawkę.

Zastanawia mnie jeszcze grupa 11 z aktualnym doładowaniem raz mniej niż daje komp, a raz więcej hmm? I dwa chyba nieco większe niż w ori sterowniku?;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl