W takim razie zrób dynamiczne ...myślę że na początek wystarczą 003 i 011 ,czyli przepływka i doładowanie ...Ja czasem robię samemu ,choć do tego potrzebny chociaż kilometr jakiejś bocznej drogi z niewielkim ,a najlepiej żadnym ruchem Wciskasz log i jedziesz ...nie musisz patrzeć na kompa ,od trójki gaz w podłogę i na czwórce też by się przydało kawałek z gazem ...powinno wystarczyćdartweider pisze:jak byś bliżej mieszkał to bym przyjechał i to bardzo chętnie ale 300km to za dużo;p
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
oki dzięki za rade może gdzie jutro jak będzie czas to powalcze:)
[ Dodano: 2013-10-16, 17:03 ]
logi z dziś dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145698.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145699.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145700.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145701.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145702.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145703.html
robiłem sam wiec nie wiem jak to będzie
[ Dodano: 2013-10-16, 17:03 ]
logi z dziś dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145698.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145699.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145700.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145701.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145702.html
http://vaglog.rtnet.pl/dartweider_145703.html
robiłem sam wiec nie wiem jak to będzie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Doładowanie za słabe,z tego powodu przepływka nie jest w stanie pokazać pełnej wartości ,z tego powodu komp tnie dawkę i stąd muł i nie jedzie <ok> Odepnij wezyk z gruszki WG ,jak będzie śmigał normalnie do złapania awaryjnego z przeładowania ,to przyczyną jest nieszczelny dolot ,albo co rzadsze ,ale się zdarza ,winny jest zaworek .MOMENT :roll: !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ech głupoty piszę :roll: ... za dużo rzeczy na raz robię pisząc Tak ma być <ok> Jak będzie smigał normalnie to przyczyną jest n75 ...a jak bez zmian ,to masz gdzieś dziurawy dolot
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 19:35 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 6 razy.
a powodem tego co może być Twoim zdaniem?
[ Dodano: 2013-10-16, 17:31 ]
[ Dodano: 2013-10-16, 17:31 ]
aha dobra to tak zrobie, a tak to wszystko inne ok?MUNIOR pisze:Doładowanie za słabe,z tego powodu przepływka nie jest w stanie pokazać pełnej wartości ,z tego powodu komp tnie dawkę i stąd muł i nie jedzie <ok> Odepnij wezyk z gruszki WG ,jak będzie śmigał normalnie do złapania awaryjnego z przeładowania ,to przyczyną jest nieszczelny dolot ,albo co rzadsze ,ale się zdarza ,winny jest zaworek n75
dzięli za poświęcony czas:) a te "basic" to mam zrobić w próbach dynamicznych?MUNIOR pisze:Tak .Kąt wtrysku deko przy wczesny ,ale w blokach widać kąt ''zrobiny '' przez kompa .... żeby zobaczyć faktyczny statyczny kąt wtrysku ,to trzeba w grupie 000 przełaczyć w nastawy podstawowe ,czyli Basic setingdartweider pisze: a tak to wszystko inne ok?
[ Dodano: 2013-10-16, 19:56 ]
to jak dobrze rozumuje po odpięciu WG powinien ładnie ciągnąć cały czas o ile n75 zepsuty:)MUNIOR pisze:Doładowanie za słabe,z tego powodu przepływka nie jest w stanie pokazać pełnej wartości ,z tego powodu komp tnie dawkę i stąd muł i nie jedzie <ok> Odepnij wezyk z gruszki WG ,jak będzie śmigał normalnie do złapania awaryjnego z przeładowania ,to przyczyną jest nieszczelny dolot ,albo co rzadsze ,ale się zdarza ,winny jest zaworek .MOMENT :roll: !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ech głupoty piszę :roll: ... za dużo rzeczy na raz robię pisząc Tak ma być <ok> Jak będzie smigał normalnie to przyczyną jest n75 ...a jak bez zmian ,to masz gdzieś dziurawy dolot
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Taaa ,na pewno cały czas :roll: to po kiego by te zaworki N75 były :?: 8-) Nie cały czas ...bo powinien przeładować ,a zaraz po tym łapie awaryjny ...efekt jakby się spadochron z tyłu otworzył ,lekkie szarpnięcie i brak reakcji na gaz :mrgreen: Do ok.2,5 tys powinien jechać normalnie na 2 i 3 biegu ...powyżej zwykle przeładuje na 3 i 4 ce.Jak będziesz miał cos w podobie ,po odpieciu wężyka z gruszki WG ,to winny jest n75dartweider pisze:to jak dobrze rozumuje po odpięciu WG powinien ładnie ciągnąć cały czas o ile n75 zepsuty:)
oki to jutro sprawdzę te wężyki. Co do n75 jeśli dupnięty to lepiej urzywkę org. czy może nówkę? A drugie pytanie do Ciebie chodzą mi po głowie wtryski AFN 210 plus komp 16 bit i teraz czy są jakies przeciwwskazania że to "był" automat? i czy np. jak by to był dalej automat (rozważam powrót do niego w innym aucie) to czy też się da zrobić podmiankę z 8bit na 16?MUNIOR pisze:Taaa cały czas :roll: nie cały czas ...bo powinien przeładować ,a zaraz po tym łapie awaryjny ...efekt jakby się spadochron z tyłu otworzył :mrgreen: Do ok.2,5 tys powinien jechać normalnie na 2 i 3 biegu ...powyżej zwykle przeładuje na 3 i 4 ce.Jak będziesz miał cos w podobie ,po odpieciu wężyka z gruszki WG ,to winny jest n75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak używke ,to na pewno nie styraną ciągłym cykaniem z TDI Trzeba wiedzieć z czego brać Ja mam uzywki jakby co ,ale nie z tdi i wiem że posmigają do zdechu ...i raczej juz nie ich :mrgreen:dartweider pisze:Co do n75 jeśli dupnięty to lepiej urzywkę org. czy może nówkę?
Takowe nie występują w przyrodzie 205 to i owszemdartweider pisze:chodzą mi po głowie wtryski AFN 210
<ok> Żaden problem ,soft coding na automat i już komp korzysta z map dla automatu .Każdy komp ,8 czy 16 bitowy ,ma możliwośc przekodowania softu na automat i manualdartweider pisze:plus komp 16 bit i teraz czy są jakies przeciwwskazania że to "był" automat? i czy np. jak by to był dalej automat (rozważam powrót do niego w innym aucie) to czy też się da zrobić podmiankę z 8bit na 16?
dziś poruszałem kabelkiem od n75 do gruchy i węża od dolotu i juz nie ma braku mocy, to nie jest to co było wcześniej ale nie odcina goMUNIOR pisze:ak używke ,to na pewno nie styraną ciągłym cykaniem z TDI Trzeba wiedzieć z czego brać Ja mam uzywki jakby co ,ale nie z tdi i wiem że posmigają do zdechu ...i raczej juz nie ich
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Auto kolegi, delikatnie faluje podczas jazdy na wysokich obrotach, nastawnik zmieniał i nic to nie dało
Auto czysta seria bez modów.
grupa 3 i 4
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_148926.html
Grupa 8 i 11
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_148927.html
Auto czysta seria bez modów.
grupa 3 i 4
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_148926.html
Grupa 8 i 11
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_148927.html
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin