[80 B4 1.9TD] termostat lub pompa wody
[80 B4 1.9TD] termostat lub pompa wody
Witam. Mam problem z moim audi a mianowicie z temperatura , przed wymiana termostatu temperatura jaka pokazywal mi zegar wynosila ok70 stopni , po wymianie na nowy grzeje sie do 100 stopni , i tak jakby nie bylo obiegu bo dolny waz i chlodnica sa zimne gdy wlozylem znowu stary temostat chlodnica jest ciepla i jest w niej obieg , a i jeszcze jedno ostatnio byl wymieniany pasek rozrzadu i czy pompe wody powinno wymieniac sie razem z rozrzadem bo w sklepie gdzie kupowalem termostat powiedzieli mi ze to wina jest pompy prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 10 lis 2007, 21:45 przez MB_124, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 B4 1.9TD Mercedes W124 300D
Moment, zupełnie nie ma obiegu? Jak go sprawdzałeś, to przy jakiej temperaturze zaczynał się otwierać? Na pompę wody Cię naciągnęli, bo wymienia się ją, kiedy zużyje się łożysko i głośno pracuje. Pompować nie ma prawa źle, chyba że obrośnie kamieniem, albo zmieli coś, co dostanie się do układu chłodzenia. Jaki kupiłeś termostat? Ja mam Verneta i mnie wku... zaczyna, bo zagrzewa mojego Dieselka do ponad 100 stopni, powinien trzymać maksymalnie 95. Jak będę robić sprzęgło, to wsadzam Wahlera i walę system.
Turbodiesel, czyli frajda tak, koszty nie.
Mam plan pokazać wyższość niższego, czyli przewagę komory wstępnej nad wtryskiem bezpośrednim. Głupie? Tak. Bez sensu? Owszem. Ale za to ile frajdy...
1,6TD is not for senior citizens
Mam plan pokazać wyższość niższego, czyli przewagę komory wstępnej nad wtryskiem bezpośrednim. Głupie? Tak. Bez sensu? Owszem. Ale za to ile frajdy...
1,6TD is not for senior citizens
Dzis znowu wymienilem termostat na nowy i dalej to samo grzeje sie do 100 a nawet wiecej w srodku ogrzewanie jest tzn ze nagrzewnica nie jest zapowietrzona ale w chlodnicy nie ma obiegu tak jakby termostat byl caly czas zamkniety czujnik temperatury wyczyscilem ale i tak nie byl mocno zakamieniony juz naprawde nie wiem na co jest chory moj audik prosze o pomoc moze juz ktos spotkal sie z takim problemem :cry: a termostat kupilem juz drugi wahlera a stary mam jeszcze fabryczny
Audi 80 B4 1.9TD Mercedes W124 300D
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
mozesz sparwdzic termostat. musisz zbadac przy jakiej temperaturze dolny waz od chlodnicy stanie sie cieply. sprawny termostat otworzy duzy obieg przy ok 87 st i waz powoli zacznie sie nagrzewac.
a jak juz wybierzesz termostat, to mozesz go wsadzic do garnka i na ogien, zbadasz przy jakiej temp zacznie sie otwierac, jezeli masz termometr
a jak juz wybierzesz termostat, to mozesz go wsadzic do garnka i na ogien, zbadasz przy jakiej temp zacznie sie otwierac, jezeli masz termometr
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
MB_124, Nie sugeruj sie zabradzo temperaturą na wskaźniku, zrób jak piszą Koledzy, jak bedziesz miał na blacie temperature w okolicach 90 stopni spradź dolny wąż chłodnicy, jak nie to poczekaj aż nagrzeje Ci sie na tyle co piszesz czyli 100 stopni i wtedy sprawdź wąz, jak bedzie Ciepły to na 90% kałmie wskaźnik. Termostat mozesz przetoestowąc tak jak napisał kolega smigle. A jak ma sie sprawa ogrzewania w aucie daje cipło?
MB_124, a włącza Ci się wentylator na chłodnicy przy tych 100 stopniach? Jeśli nie to prawdopodobnie wskaźnik temperatury Ci przekłamuje.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2007, 19:59 przez rafgc, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam Koledzy. Mysle ze juz mam wszystko w porzadku jeden termostat ktory kupilem byl faktycznie uszkodzony, po zalozeniu nastepnego po dluzszej jezdzie dolny waz tez jest tuz cieply takze sie otwiera , bo na postoju chlodnica tez jest ciepla , tylko mysle ze jeszcze mam uszkodzony czujnik lub zegar bo pokazuje mi gdy sie rozgrzeje 100 a wentylatory na postoju waczaja mi sie przy ok 103-104 stopniach , takze wymienie jeszcze czujnik i zobaczymy co sie bedzie dzialo. Dzkieki za podpowiedzi!!! <ok>
Audi 80 B4 1.9TD Mercedes W124 300D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga