[b4 1Z] Audi 80 TDI by misiekb4
[b4 1Z] Audi 80 TDI by misiekb4
Witam wszystkich klubowiczów i przedstawiam swoje wozidło
Audi 80 b4
- rok prod. '93,
- silnik 1,9 TDI 1Z 90KM
- przebieg 325 tys. km.
Wyposażenie nie zwala z nóg:
- wspomaganie
- ABS
- hamulce tarczowe z tyłu
- centralny zamek
- szyby na korbke
- el szyberdach
- reg. świateł
- fotele welur, dzielona kanapa
- nawiew na nogi pasażerów
- brak klimy
Na dzień dzisiejszy od czasu zakupu (wrzesien 2013) zrobione:
- kompletny rozrząd wraz z pompą wody
- wymieniony olej castrol magnatec 10w-40, filtry itp.
- siłowniki klapy tył
- nowe radio sony x-plode.
- welurowe dywany audi
- łączniki stabilizatora
- wymieniona przednia szyba (stara była strasznie zużyta i porysowana)
- licznik z tdi z obrotkiem (był z benzyny wcześniej)
- polerka końcówki wydechu
- odświeżone mocowanie haka
- wymiana tulei wahaczy oraz belki tył
- uszczelka pod deklem oraz nad kolektor, pod egr
- zaślepiony EGR.
W planach:
- zakup ALU (10-ramienne audi lub te z competition)
- troche poprawek blacharsko-lakierniczych
- komp z chipsem by Munior
Zależy na co kasa pozwoli
Jako że to moje 2 auto, w tym pierwszy diesel jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem i niezłym stanem technicznym. Ogółem zadowolony <ok>
Pozdrawiam i zachęcam do oglądania i komentowania <ok>
Audi 80 b4
- rok prod. '93,
- silnik 1,9 TDI 1Z 90KM
- przebieg 325 tys. km.
Wyposażenie nie zwala z nóg:
- wspomaganie
- ABS
- hamulce tarczowe z tyłu
- centralny zamek
- szyby na korbke
- el szyberdach
- reg. świateł
- fotele welur, dzielona kanapa
- nawiew na nogi pasażerów
- brak klimy
Na dzień dzisiejszy od czasu zakupu (wrzesien 2013) zrobione:
- kompletny rozrząd wraz z pompą wody
- wymieniony olej castrol magnatec 10w-40, filtry itp.
- siłowniki klapy tył
- nowe radio sony x-plode.
- welurowe dywany audi
- łączniki stabilizatora
- wymieniona przednia szyba (stara była strasznie zużyta i porysowana)
- licznik z tdi z obrotkiem (był z benzyny wcześniej)
- polerka końcówki wydechu
- odświeżone mocowanie haka
- wymiana tulei wahaczy oraz belki tył
- uszczelka pod deklem oraz nad kolektor, pod egr
- zaślepiony EGR.
W planach:
- zakup ALU (10-ramienne audi lub te z competition)
- troche poprawek blacharsko-lakierniczych
- komp z chipsem by Munior
Zależy na co kasa pozwoli
Jako że to moje 2 auto, w tym pierwszy diesel jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem i niezłym stanem technicznym. Ogółem zadowolony <ok>
Pozdrawiam i zachęcam do oglądania i komentowania <ok>
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 17:20 przez misiekb4, łącznie zmieniany 11 razy.
Dokładnie mechanika najważniejsza i zawsze była 1 rzeczą
Grunt że i tak jest z tej strony dość zadbana i niezbyt wymęczona audi
edit. 3.01.14
Do planów doszła wymiana licznika na ten z diesla(niestety któryś z poprzedników wsadził z benzyny). Póki co jestem na etapie poszukiwań
Na dniach delikatne prace przy zawieszeniu, wymiana łączników i sworzni oraz zrobienie zbieżności i geometrii.
Troche też niepokoi mnie przednia szyba, w okolicy na szrotach poki co nie mogę dostać do b4
Wpadły też ślizgi pod fotel.
[ Dodano: 2014-01-09, 12:39 ]
Wpadły sworznie i łaczniki stab.
Teraz tylko rozruszać śruby na drążkach i znalezć dobry warsztat do zrobienia zbieżności...
Zrobione wszystko gra i buczy
Grunt że i tak jest z tej strony dość zadbana i niezbyt wymęczona audi
edit. 3.01.14
Do planów doszła wymiana licznika na ten z diesla(niestety któryś z poprzedników wsadził z benzyny). Póki co jestem na etapie poszukiwań
Na dniach delikatne prace przy zawieszeniu, wymiana łączników i sworzni oraz zrobienie zbieżności i geometrii.
Troche też niepokoi mnie przednia szyba, w okolicy na szrotach poki co nie mogę dostać do b4
Wpadły też ślizgi pod fotel.
[ Dodano: 2014-01-09, 12:39 ]
Wpadły sworznie i łaczniki stab.
Teraz tylko rozruszać śruby na drążkach i znalezć dobry warsztat do zrobienia zbieżności...
Zrobione wszystko gra i buczy