[B3 2.0 3A 113KM] regulacja wrtysku mechanicznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 gru 2012, 18:34
- Lokalizacja: Cybinka
[B3 2.0 3A 113KM] regulacja wrtysku mechanicznego
witam klubowiczów i od razu przejdę do sedna a chodzi mi o to że moje audi jest na wtrysku mechanicznym czyli tak zwany Kj-tronik (nie wiem czy dobrze nap.)i ma gaz 1gen. i byłem w sobotę u mechanika na regulacji bo bardzo mocno śmierdziały mi spaliny na benzynie i on stwierdził że jest złe dawkowanie i teraz do sedna bo po tej regulacji śmierdzenie spalin i tak się nie zmieniło ale jazda na gazie się mocno zmieniła bo auto ma teraz dużego muła i spalanie gazu mi zwrosło o 1,5litra na 100km gdzie wcześniej palił mi 11litrów i czy właśnie regulacja tą śrubą w przepływomierze czy rozdzielaczu paliwa(nie wiem jak to się fachowo nazywa)ma wpływ na te zużycie i tego muła na gazie.Z góry dzięki za odpowiedzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 gru 2012, 18:34
- Lokalizacja: Cybinka
Niestety ale na pewno miałeś regulowany gaz bo jak sam pisałeś śmierdziały ci spaliny. Jak masz tylko parownik a dawka gazu jest regulowana poprzez śrubę na wężu od gazu możesz sobie sam podnieść dawkę gazu i zniwelujesz muła i spalanie też spadnie bo teraz musisz cisnąć aby jechać w miarę normalnie. Do sprawdzenia pozostaje jeszcze zapłon i to tyle jeśli chodzi o gaz.