Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 3A 113KM] regulacja wrtysku mechanicznego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bronek1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 18 gru 2012, 18:34
Lokalizacja: Cybinka

[B3 2.0 3A 113KM] regulacja wrtysku mechanicznego

Post autor: bronek1979 » 21 paź 2013, 20:54

witam klubowiczów i od razu przejdę do sedna a chodzi mi o to że moje audi jest na wtrysku mechanicznym czyli tak zwany Kj-tronik (nie wiem czy dobrze nap.)i ma gaz 1gen. i byłem w sobotę u mechanika na regulacji bo bardzo mocno śmierdziały mi spaliny na benzynie i on stwierdził że jest złe dawkowanie i teraz do sedna bo po tej regulacji śmierdzenie spalin i tak się nie zmieniło ale jazda na gazie się mocno zmieniła bo auto ma teraz dużego muła i spalanie gazu mi zwrosło o 1,5litra na 100km gdzie wcześniej palił mi 11litrów i czy właśnie regulacja tą śrubą w przepływomierze czy rozdzielaczu paliwa(nie wiem jak to się fachowo nazywa)ma wpływ na te zużycie i tego muła na gazie.Z góry dzięki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 21 paź 2013, 21:36

Na pewno ma bo miałem kiedyś takie Audi z tym silnikiem i właśnie też tam sobie kręciłem imbusem 5

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 paź 2013, 23:35

Regulacja śruby na przepływomierzu nie powinna wpłynąć na spalanie gazu, bo regulacja dawki benzyny.
Może coś pokręcił przy parowniku albo gdzieś rozszczelnił układ dolotowy.

Były
K-jetronic
KE-jetronic - taki był w silnik 3A
KE-Motronic

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 21 paź 2013, 23:38

aldi pisze:KE-jetronic - taki był w silnik 3A
Jesteś tego pewnien ? Ja uważam, ze 3A jest na KE-Motronic 1.1 .

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 paź 2013, 23:42

A no racja, sprawdzałem jaki jest przed przed napisaniem ale wpisałem nie przy tym co trzeba.

bronek1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 18 gru 2012, 18:34
Lokalizacja: Cybinka

Post autor: bronek1979 » 22 paź 2013, 19:22

dzięki koledzy za odpowiedzi dzisiaj sprawdzałem układ dolotowy i na pewno nie jest rozszczelniony i tez mogę dodać że przy parowniku nikt na razie nie kręcił a to wszystko się stało właśnie po tej regulacji benzyny i dalej nie wiem czy ma wpływ czy nie

jony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lip 2007, 19:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jony » 28 paź 2013, 11:10

Niestety ale na pewno miałeś regulowany gaz bo jak sam pisałeś śmierdziały ci spaliny. Jak masz tylko parownik a dawka gazu jest regulowana poprzez śrubę na wężu od gazu możesz sobie sam podnieść dawkę gazu i zniwelujesz muła i spalanie też spadnie bo teraz musisz cisnąć aby jechać w miarę normalnie. Do sprawdzenia pozostaje jeszcze zapłon i to tyle jeśli chodzi o gaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl