[B4 1.9 1Z 90KM] odcina przy pewnych obrotach
[B4 1.9 1Z 90KM] odcina przy pewnych obrotach
Witam, mam takie problem w mojej 80, a mianowicie podczas rozpędzania się np na 3 i 4 biegu jak już wejdzie na bardzo duże obroty to ( na 3 biegu przy 80km/h , na 4 biegu przy 100km/h) samochód łapie odcinke na jakieś 2 sekundy i potem znów można kotłować aż na maxa. Czym może być to spowodowane? Razem z użytkownikiem Zaak92 podłączaliśmy pod VAG ale nie było żadnych błędów. Dziękuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
ech czy wy się kiedyś nauczycie szukać?
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
i nie będzie błędów
VAG + jazda i sprawdzenie ciśnienia doładowania
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
i nie będzie błędów
VAG + jazda i sprawdzenie ciśnienia doładowania
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: odcina przy pewnych obrotach
Logi dynamiczne zróbcie grup 8 i 11 jesli autko na nowszym osprzęcie.wop123 pisze:Witam, mam takie problem w mojej 80, a mianowicie podczas rozpędzania się np na 3 i 4 biegu jak już wejdzie na bardzo duże obroty to ( na 3 biegu przy 80km/h , na 4 biegu przy 100km/h) samochód łapie odcinke na jakieś 2 sekundy i potem znów można kotłować aż na maxa. Czym może być to spowodowane? Razem z użytkownikiem Zaak92 podłączaliśmy pod VAG ale nie było żadnych błędów. Dziękuje
Tak auto na nowy osprzęcie, a oto logi grupy 08-11 http://vaglog.rtnet.pl/saturn1992_146428.html http://vaglog.rtnet.pl/saturn1992_146428.html
Kolego wop123 oba linki są do logów grupy 011. Brakuje 008. Poza tym pasowałoby żebyś te logi zrobił jak należy - czyli III bieg - 1500 rpm i gaz w podłogę do 4200 rpm bez ujmowania gazu. Wszystko o robieniu logów masz opisane w tym temacie (na pierwszej stronie):
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... hlight=vag
A swoją drogą rozwiązania szukaj w tematach które wskazał gibaj.
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... hlight=vag
A swoją drogą rozwiązania szukaj w tematach które wskazał gibaj.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A po kiego mu 008 :?: ,jak w 011 widać że ewidentnie przeładowuje 8-)mzaba pisze:Kolego wop123 oba linki są do logów grupy 011. Brakuje 008.
Ja tam widzę jak wół , przeładownie :mrgreen: wop123, <ok> Bajpas i wszystko jasne...Najdziwniejsze tylko ,że nie ma błedu przeładowania :roll:kamsta pisze:Zrób pozadnie logi bo z tych to nic nie idzie wywnioskować.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No więc podłączyłem (chyba dobrze) czerwony przewód idący od zimnej strony turbo do gruchy. Samochód z odpowiednia temperaturą i w drogę. Na drugim biegu dawało rade do 4 tys. obr. i bez odciny, 3 bieg tez do 4 tys i bez odciny...hm :?: Po odłączeniu rzeczywiście zetor stracił na mocy jak było to gdzieś pisane. Co to oznacza?