Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] odcina przy pewnych obrotach

wop123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:14

[B4 1.9 1Z 90KM] odcina przy pewnych obrotach

Post autor: wop123 » 22 paź 2013, 11:20

Witam, mam takie problem w mojej 80, a mianowicie podczas rozpędzania się np na 3 i 4 biegu jak już wejdzie na bardzo duże obroty to ( na 3 biegu przy 80km/h , na 4 biegu przy 100km/h) samochód łapie odcinke na jakieś 2 sekundy i potem znów można kotłować aż na maxa. Czym może być to spowodowane? Razem z użytkownikiem Zaak92 podłączaliśmy pod VAG ale nie było żadnych błędów. Dziękuje

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 paź 2013, 11:22

ech czy wy się kiedyś nauczycie szukać?
:arrow: http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
i nie będzie błędów
VAG + jazda i sprawdzenie ciśnienia doładowania

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: odcina przy pewnych obrotach

Post autor: Krzysiek 84 » 22 paź 2013, 15:54

wop123 pisze:Witam, mam takie problem w mojej 80, a mianowicie podczas rozpędzania się np na 3 i 4 biegu jak już wejdzie na bardzo duże obroty to ( na 3 biegu przy 80km/h , na 4 biegu przy 100km/h) samochód łapie odcinke na jakieś 2 sekundy i potem znów można kotłować aż na maxa. Czym może być to spowodowane? Razem z użytkownikiem Zaak92 podłączaliśmy pod VAG ale nie było żadnych błędów. Dziękuje
Logi dynamiczne zróbcie grup 8 i 11 jesli autko na nowszym osprzęcie.

wop123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:14

Post autor: wop123 » 22 paź 2013, 17:51


mzaba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2009, 18:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mzaba » 22 paź 2013, 18:24

Kolego wop123 oba linki są do logów grupy 011. Brakuje 008. Poza tym pasowałoby żebyś te logi zrobił jak należy - czyli III bieg - 1500 rpm i gaz w podłogę do 4200 rpm bez ujmowania gazu. Wszystko o robieniu logów masz opisane w tym temacie (na pierwszej stronie):
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... hlight=vag
A swoją drogą rozwiązania szukaj w tematach które wskazał gibaj.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 22 paź 2013, 18:56

Zrób pozadnie logi bo z tych to nic nie idzie wywnioskować.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 paź 2013, 19:01

mzaba pisze:Kolego wop123 oba linki są do logów grupy 011. Brakuje 008.
A po kiego mu 008 :?: ,jak w 011 widać że ewidentnie przeładowuje 8-)
kamsta pisze:Zrób pozadnie logi bo z tych to nic nie idzie wywnioskować.
Ja tam widzę jak wół , przeładownie :mrgreen: wop123, <ok> Bajpas i wszystko jasne...Najdziwniejsze tylko ,że nie ma błedu przeładowania :roll:

mzaba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2009, 18:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mzaba » 22 paź 2013, 19:16

Munior co do grupy 008 to tylko mu zwróciłem uwagę że pisał że jest a jej nie ma <ok> A swoją drogą to mógłby porządnie logi zrobić.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 paź 2013, 19:28

mzaba pisze:Munior co do grupy 008 to tylko mu zwróciłem uwagę że pisał że jest a jej nie ma <ok> A swoją drogą to mógłby porządnie logi zrobić.
To fakt ,porządek musi być 8-)

wop123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:14

Post autor: wop123 » 26 paź 2013, 22:11

Bajpas jak dobrze sie domyślam to niebieski przewód od gruchy prosto do grubego przewodu prowadzacego do turbo?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 paź 2013, 22:18

wop123 pisze:Bajpas jak dobrze sie domyślam to niebieski przewód od gruchy prosto do grubego przewodu prowadzacego do turbo?
Nie. W muszli zimnej strony turbo masz podłączony cienki wężyk idący do dolnego metalowego króćca N75. To ten wężyk właśnie zamiast do króćca podlącz do gruszki WG.

wop123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:14

Post autor: wop123 » 11 lis 2013, 15:18

No więc podłączyłem (chyba dobrze) czerwony przewód idący od zimnej strony turbo do gruchy. Samochód z odpowiednia temperaturą i w drogę. Na drugim biegu dawało rade do 4 tys. obr. i bez odciny, 3 bieg tez do 4 tys i bez odciny...hm :?: Po odłączeniu rzeczywiście zetor stracił na mocy jak było to gdzieś pisane. Co to oznacza?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 lis 2013, 16:58

N 75 pewnie padł i przeładowuje Ci. <ok>

wop123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:14

Post autor: wop123 » 12 lis 2013, 15:22

Jeszcze jakieś pomysły :?: :?:

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 12 lis 2013, 17:15

Przecież masz odpowiedź. To co tu jeszcze myśleć? Wymień n75 i po kłopocie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl