Witam wszystkich 
Jestem tutaj nowy, przeglądem posty w skroś i niestety nic nie znalazłem co by dotyczyło mojego samochodu
Problem jest taki. Mam od roku audi 80 b4 avant 2.0 16v 140 km quattro + lpg
i jest problem  z odpalaniem auta,bo jak przerzucę go na paliwo to jak go zgaszę i za chwile odpalę to ok ale jak np. za 2 h to muszę na parę razy kręcić i to  w sposób że przekręcam stacyjka za każdym razem  gasząc kontrolki, a jak zgaszę na gazie to już w ogóle cyrki muszę bardzo długo kręcić żeby odpalić 
Czy koś pomoże ??
			
			
													[2.0 ACE ] 16V quattro problem z odpaleniem auta
[2.0 ACE ] 16V quattro problem z odpaleniem auta
					Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, 22:24 przez dklogia, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
									
						- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do odpalanie to zobacz ten temat: https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-pro ... t84114.htm
			
			
									
									
						- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Możesz mieć szczęście i podczas sprawdzania rzeczy które łatwo zweryfikować znajdziesz przyczynę. 
Jak wspomniałeś wyżej że za każdym razem musisz wyłączać zapłon to może pompka paliwa niedomaga.
A tak poza tym możesz sprawdzić:
- czujnik temperatury dla ECU
- ustawienie i prace talerza w przepływmierzu
- dokładnie szczelność (gumy, węże, szczelność gniazd wtryskiwaczy)
- różnicowy regulator ciśnienia paliwa
- układ zapłonowy
- wtryskiwacz rozruchowy
- i pewnie jeszcze czego nie wymieniłem powyżej
			
			
									
									
						Jak wspomniałeś wyżej że za każdym razem musisz wyłączać zapłon to może pompka paliwa niedomaga.
A tak poza tym możesz sprawdzić:
- czujnik temperatury dla ECU
- ustawienie i prace talerza w przepływmierzu
- dokładnie szczelność (gumy, węże, szczelność gniazd wtryskiwaczy)
- różnicowy regulator ciśnienia paliwa
- układ zapłonowy
- wtryskiwacz rozruchowy
- i pewnie jeszcze czego nie wymieniłem powyżej
Rozumiem
Dziękuje za informacje, ale będę potrzebował jeszcze jednej.
Czy jest ktoś z klubu na Podhalu i jest w stanie mi polecić dobrego mechanika który mi to zrobi bo ostatnimi czasy to trochę wydawałem na mechaników którzy niestety robili mnie w lolo bo oddawali mi ciepłe auto które przy nich mi paliło
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
			
			
									
									
						Dziękuje za informacje, ale będę potrzebował jeszcze jednej.
Czy jest ktoś z klubu na Podhalu i jest w stanie mi polecić dobrego mechanika który mi to zrobi bo ostatnimi czasy to trochę wydawałem na mechaników którzy niestety robili mnie w lolo bo oddawali mi ciepłe auto które przy nich mi paliło
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
 
							









 
