Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ACE ] 16V quattro problem z odpaleniem auta

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
dklogia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2013, 19:36
Lokalizacja: Zakopane

[2.0 ACE ] 16V quattro problem z odpaleniem auta

Post autor: dklogia » 24 paź 2013, 21:58

Witam wszystkich
Jestem tutaj nowy, przeglądem posty w skroś i niestety nic nie znalazłem co by dotyczyło mojego samochodu

Problem jest taki. Mam od roku audi 80 b4 avant 2.0 16v 140 km quattro + lpg
i jest problem z odpalaniem auta,bo jak przerzucę go na paliwo to jak go zgaszę i za chwile odpalę to ok ale jak np. za 2 h to muszę na parę razy kręcić i to w sposób że przekręcam stacyjka za każdym razem gasząc kontrolki, a jak zgaszę na gazie to już w ogóle cyrki muszę bardzo długo kręcić żeby odpalić

Czy koś pomoże ??
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, 22:24 przez dklogia, łącznie zmieniany 3 razy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 paź 2013, 22:04

Co do odpalanie to zobacz ten temat: https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-pro ... t84114.htm

dklogia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2013, 19:36
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: dklogia » 24 paź 2013, 22:10

Znalazłem ten post i wszystko było by ok tylko jak ja jeżdżę na paliwie dosyć długo i gaszę na paliwie a i tak po dłuższej przerwie to samo że ciężko pali.

Czy to może być związane z parownikiem ??

I gdzie znajdę Parownik w moim aucie??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 paź 2013, 22:20

Wtedy raczej nie bo masz praktycznie 3 elektrozawory gazowe które powinny nie przepuszczać gazu.
Więc tobie pozostaje droga przez mękę czyli diagnozowanie mechanicznego wtrysku.

dklogia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2013, 19:36
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: dklogia » 24 paź 2013, 22:26

Czyli jednym słowem z tego co sie dowiadywałem sajgon i może być ciężko z naprawą tak.?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 paź 2013, 22:36

Możesz mieć szczęście i podczas sprawdzania rzeczy które łatwo zweryfikować znajdziesz przyczynę.

Jak wspomniałeś wyżej że za każdym razem musisz wyłączać zapłon to może pompka paliwa niedomaga.

A tak poza tym możesz sprawdzić:

- czujnik temperatury dla ECU
- ustawienie i prace talerza w przepływmierzu
- dokładnie szczelność (gumy, węże, szczelność gniazd wtryskiwaczy)
- różnicowy regulator ciśnienia paliwa
- układ zapłonowy
- wtryskiwacz rozruchowy
- i pewnie jeszcze czego nie wymieniłem powyżej

dklogia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2013, 19:36
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: dklogia » 25 paź 2013, 08:43

Rozumiem
Dziękuje za informacje, ale będę potrzebował jeszcze jednej.
Czy jest ktoś z klubu na Podhalu i jest w stanie mi polecić dobrego mechanika który mi to zrobi bo ostatnimi czasy to trochę wydawałem na mechaników którzy niestety robili mnie w lolo bo oddawali mi ciepłe auto które przy nich mi paliło

Z góry dziękuje i Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl