[1,8 JN] 80 B3 SWORZEN NA 2 SRUBY - BRAK MOZLIWOSC ZAŁOŻENIA
[1,8 JN] 80 B3 SWORZEN NA 2 SRUBY - BRAK MOZLIWOSC ZAŁOŻENIA
Witam wszystkich jestem tu 1 raz :devil
problem wydaje sie banalny ale...
Mam problem z audi b3 1,8 na gazniku Nie jestem mechanikiem z przyczyn ekonomicznych wziałem sie za naprawy sam i do tej pory szło calkiem jak na laika dobrze az tu trafiłem na jakąś masakrę ! Chciałem wymienić osłonę przegubu i sworzeń ( jest na dwie śruby ) o ile z osłona w miarę poszło o tyle z przegubem mecze się już drugi dzień i nadal nie moge go zmęczyć Problem jest taki ze nie moge go wkrecic brakuje mi okolo 0,5 cm by weszly sruby do otworow sworznia !!! nie wiem jakim cudem juz probowalem to robic odwrotnie najpier dokrecic sworzen a potem go wsadzac ale tez nic ,myślałem ze może przegub moze za słabo nabile ale to tez nie to wybyiłem gałke ale to nic nie dało l Proszę pomóżcie bo jestem juz u kresu i myślę o kilofie by porąbać to auto !
problem wydaje sie banalny ale...
Mam problem z audi b3 1,8 na gazniku Nie jestem mechanikiem z przyczyn ekonomicznych wziałem sie za naprawy sam i do tej pory szło calkiem jak na laika dobrze az tu trafiłem na jakąś masakrę ! Chciałem wymienić osłonę przegubu i sworzeń ( jest na dwie śruby ) o ile z osłona w miarę poszło o tyle z przegubem mecze się już drugi dzień i nadal nie moge go zmęczyć Problem jest taki ze nie moge go wkrecic brakuje mi okolo 0,5 cm by weszly sruby do otworow sworznia !!! nie wiem jakim cudem juz probowalem to robic odwrotnie najpier dokrecic sworzen a potem go wsadzac ale tez nic ,myślałem ze może przegub moze za słabo nabile ale to tez nie to wybyiłem gałke ale to nic nie dało l Proszę pomóżcie bo jestem juz u kresu i myślę o kilofie by porąbać to auto !
Ostatnio zmieniony 27 paź 2013, 20:15 przez DEREK10, łącznie zmieniany 1 raz.
- damianek1234561
- Forum Audi 80