Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NE 90 km] 1991r silnik 1,8 . Drganie , temp , obroty

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
kraucz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2013, 17:56

[B3 NE 90 km] 1991r silnik 1,8 . Drganie , temp , obroty

Post autor: kraucz » 28 paź 2013, 16:47

Dzień dobry . Mam 3 problemy z moim audi.
Zacznę tylko od tego , że przebywam ciągle na delegacjach i nie mam za bardzo dostępu do komputera. Więc muszę korzystać z tel który jakąś nowością nie jest więc ciężko mi było szukać w innych postach mojego problemu dlatego od razu PRZEPRASZAM za to ;) Pewnie pisanie tego postu z 40 minut mi zajmie no ale przejdźmy do problemów:

1. Rano gdy wyjeżdżam do pracy a na dworze zimno - podczas odpalania silnika obroty wskakują na 1200 - 1300 . Dopiero po chwili jak przełączę na gaz obroty mniej więcej wyrównują się do 1000. Czym to może być spowodowane ? Jak to naprawić ?

2. Podczas stania na mieście w korku obroty silnika skaczą od 900 do 1000 - samochód na gazie jest wtedy ( gaz był regulowany w sierpniu )

3. Temperatura silnika ( pewnie chodzi o termostat , ale i tak wolę się dowiedzieć )
Silnik nagrzewa się maksymalnie do 70 stopni podczas jazdy. Dopiero jak po dotarciu do określonego miejsca auto postoi chwilę to nagrzewa do 90 no i trochę strzela woda z rury wydechowej

I takie małe dodatkowe pytanie : Jaka guma do dekla pod zaworem ? Korkowa czy gumowa ?

z Góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi:) Proszę zrozumieć moje położenie elektroniczne. Za bardzo się nie myliłem pisałem 37 minut.
Pozdrawiam wszystkich .
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 18:06 przez kraucz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 paź 2013, 17:10

kraucz pisze: Proszę zrozumieć moje położenie elektroniczne.
dlatego wyjątkowo poprawiłem Twój temat w który było brak tagów

Dobrze by było gdybyś napisał jaki motor masz :!: bo w profilu masz JV.
WRC is for boys.
Group B was for men.

kraucz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2013, 17:56

Post autor: kraucz » 28 paź 2013, 17:53

PieterB pisze:
kraucz pisze: Proszę zrozumieć moje położenie elektroniczne.
dlatego wyjątkowo poprawiłem Twój temat w który było brak tagów

Dobrze by było gdybyś napisał jaki motor masz :!: bo w profilu masz JV.
Ok dziękuje bardzo.
to jest Audi 80 1.8S 90 koni z 91r czyli NE chyba.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 paź 2013, 18:03

kraucz pisze:to jest Audi 80 1.8S 90 koni z 91r czyli NE chyba.
90 konne to były chyba że 4: PM, JN, NE/JV no i SF po 8.88 r.
No ale mniejsza o to jeśli masz gaźniku to ja nie pomogę bo nie bardzo obeznany, może ktoś inny Ci coś podpowie.
Co do 3 pytania to może być faktycznie termostat.
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga