2. Po odkręceniu przegubów od flansz olej nie wycieknie, chyba że wyjmiesz flanszę z całym wałkiem ( półośką jak mówią) to tak. Ale nie ma takiej potrzeby.
Ja ze strachu olej zlałem, bo jak by tak nie daj Boże spadła skrzynia na dno kanału i pękła.....
Dla bezpieczeństwa no i 3kg.wagi mniej, nie zaszkodzi. Zobaczysz przy okazji czy nie ma na dnie jakichś opiłków albo trybów.
3.Do centrowania tarczy dorobiłem u tokarza za browca taki bolec. Pamiętam że na końcu to średnica łożyska igiełkowego czyli 15mm. Natomiast średnica tu gdzie wchodzi wałek w piastę tarczy to 23?? ( zaraz będę w gara to zmierzę). Ten wymiar nie musi być dokładny. W razie czego dokręcisz taśmą ile trzeba i spoko.
4. momenty dokręcania są w książkach. wieczorem pogmeram to napiszę
5 koła zamachowego i odkręcałem , łożyska i simmeringów nie wymieniałem i w tej sprawie nic nie wiem.