Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG 136KM] silnik nie ma mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
czarna k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2008, 08:22

[B3 2.3 NG 136KM] silnik nie ma mocy

Post autor: czarna k » 29 paź 2013, 00:52

Nabyłem niedawno audiczkę 2.3 Ng z automatem instalka lpg zwykła na śrubę mam taki problem ponieważ samochód po przerzuceniu na benzykę od razu gaśnie jedynie gdy jade na lpg i w locie przełączę na Pb autko jedzie na benzynie, ale tylko wtedy gdy mam mocno wciśnięty pedał gazu (2 przepustnica )W ogóle coupejka jest bardzo zamulona i na podtlenku ;-) i na Pb , mam ją na drugi samochód więc chciał bym ją doprowadzić do stanu 5- :mrgreen: Proszę was o poradę dotyczącą tej usterki tylko nie mówcie od razu że ten silnik się nie nadaje do gazu itp... bo to nie moje pierwsze NG 8-) .Czy to może być uszkodzony rozdzielacz wtrysków?
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 19:00 przez czarna k, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 paź 2013, 08:26

Zacznij od sprawdzenia podstawowych rzeczy jak świece, kable WN, filtry oracz czujnik temperatury. Kolejna sprawa czy są jakieś ślady po strzale gazu? Ma to o tyle znaczenie, że mógł uszkodzić przepływomierz powietrza (płytkę spiętrzającą).

Awatar użytkownika
czarna k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2008, 08:22

Post autor: czarna k » 29 paź 2013, 09:36

Co do strzałów to strzela jak z armaty :evil: co dziwne potrafi strzelić też na benzynie w czasie gwałtownego puszczania i dodawania gazu na postoju

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 29 paź 2013, 13:34

przepływka do wywalenia

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 paź 2013, 13:43

czarna k, no zeby sie nie potwierdzily moje przypuszczenia ze nabyłes auto ktore ma niesprawną przepływke zle ustawiony zapłon,bardzo slaey uklad wys napięcia i klejona gume na przeplywce.A do tego jeszcze gdzie od strzalow bedzie mial nieszczelność.Niestety najgorszy wróg NG to jego poprzedni wlaściciel.Nie zawsze kazdy ma tyle cierpliwosci i kasy do fachowych napraw NG.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 29 paź 2013, 18:22

luk448 pisze:czarna k,Niestety najgorszy wróg NG to jego poprzedni wlaściciel..
Dokładnie jak napisał luk :D a co do lpg w tym silniku to porażka, cały czas trzeba sprawdzać układ WN u mnie po 3 miesiącach kopułka i paluch był do wymiany bo jak było wilgotno to kichał na gazie teraz sprawdzam co chwile bo dopiero co zmieniłem przepływkę

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 paź 2013, 18:45

krs, nie zgodze sie ze NG i Lpg to porazka.Jesli bedziesz dbal o auto to na gazie bedzie jezdzil i to dlugo.A dla wlasciciela to zycze wytrwalosci w odchwaszczeniu NG aby cieszyc sie jazda.Co do strzalow by je ograniczyc-tzn ewentualne zniszczenia po strzale bo jak wiemy jeden strzal gazu i tysiac peka ot tak ja dziendobry, mozna zamontowac budziki w kolektorze ssacym o czym juz pisalem.

Awatar użytkownika
czarna k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2008, 08:22

Post autor: czarna k » 29 paź 2013, 18:50

W poprzedniej audicy też miałem gaz chodziła idealnie tylko że na samym początku włożyłem w nią 500 zł w ukł zapłonowy :) ta jest zamulona nie chce jechać nawet na Pb :( a po włożeniu nowej przepływki i zdemontowaniu gazu i tak nie ma pewnoeści że będzie dobrze chodziła...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 paź 2013, 20:08

czarna k, 500 zl w NG to nic...przeplywka 500 guma 500 krokowiec 300 a to dopiero poczatek.Niestety widocznie za slabo sprawdziles autko przed zakupem.No chyba ze teraz wyszly dopiero takie kwiatki.Siedz na forum,czytaj,pytaj a NG ozyje.Oczywiscie z odpowiednimi funduszami.Albo poszukaj w okolicy jakiegos magika ktory ogarnia mechaniczne wtryski.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 29 paź 2013, 21:01

za te kwoty co wy wypisujecie nigdy bym nie reamował mechanicznego wtrysku <ok>
może dlatego walają mi się z 4 zestawy przepływka/rozdzielacz lub też oddzielnie :mrgreen:
jak chcesz kupić wal na PW, ale ja bym wsadzał elektroniczne sterowanie wtrysku benzyny ;-)
500PLNów ładować by ożywiać padaczke(mech. wtrysk) dla mnie to rozrzutność kapke...
używka ECUmastera niech bedzie 600, do tego listwa wtryskowa od Volvo 2.5 R5 Turbo (bodajże) 100 za 150 z wtryskami są nawet... w listwie w jednym miejscu otwór po wtrysku zaspawujesz u jakiegoś fachmana od alu, potem na wiartarke stołową i robisz w nowy otwór w odpowiednim miejscu a pozostałe 4 wtryski już bodajże w miarę pasują do kolektora od NG.
Dla chcącego nic trudnego, a o korzyściach już wspominać chyba nie musze, wynikających z takiej przeróbki <piwo> <piwo>

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 30 paź 2013, 13:51

500 zł w reanimacje wtrysku ha ha ha ha co to jest ja już włożyłem ok 1000 i tak dalej nie działa

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 31 paź 2013, 09:37

LUKASZdiy, nie chce Cie martwic ale te 500 to mozesz jeszcze pomnozyc kilkukrotnie jesli cos powaznego dopadło Twoj mechaniczny wtrysk.

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 31 paź 2013, 09:44

wiem i licze sie z tym!!!!
Ale naprawa sprawia mi przyjemność ;) A w pasji pieniądze nie mają żadnego znaczenia

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 31 paź 2013, 16:50

luk448 pisze:LUKASZdiy, nie chce Cie martwic ale te 500 to mozesz jeszcze pomnozyc kilkukrotnie jesli cos powaznego dopadło Twoj mechaniczny wtrysk.
a co wnim takiego drogiego?

jezeli padl potencjometr przeplywomierza to nowy kosztuje 700 zl, nowego rozdzielacza i przeplywomierza nikt nie kupi bo cena astronomiczna i mozna smialo sie podpierac uzywkami wiec koszty nie sa tu wygorowane, poza tym najwiecej problemow sprawia niefachowe krecenie srubkami na oslep niz same zuzycie elementow (poza potencjometrem)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 lis 2013, 09:30

itor, sam sobie po czesci odpowiedziales na pytanie co jest drogiego w mechanicznym wtrysku. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl