[B4 1.9TD] Tłoczek AAZ - potrzebne zdjęcia
[B4 1.9TD] Tłoczek AAZ - potrzebne zdjęcia
Jak w temacie, czy ktoś może mi dać zdjęcie tłoczka z pompy AAZ, ale z tej gdzie są dwusprężynowe wtryskiwacze?
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 20:04 przez szopenn, łącznie zmieniany 2 razy.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
nie mam żadnych numerów.. mam tylko końcówki dwusprężynowe i składam pompe 10 mm z przedwtryskiem, i zastanawiam się czy dać końcówki z 1 sprężynką czy z dwoma....
wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...
Oczywisćie mogę sprawdzić i to i to, ale szkoda mi 100zł na regulacje
wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...
Oczywisćie mogę sprawdzić i to i to, ale szkoda mi 100zł na regulacje
o ile dobrze pamiętam to ani pompa pół-elektroniczna, a nie ta odrobinę starsza z pomocniczym elektro-zaworem na przestawiaczu nie miały przedwtrysku.
proponuję przesiąść się na falę 600, na niej da się ustawić bardzo ładną pracę silnika,tak żę na gorącym jego praca może przypominać pompwtrysk przy głowiczce 11mm ci którzy słyszeli jak pracował silnik w golfie na ubiegło-rocznej majówce mogę potwierdzić, jedynie przy mocniejszym wciśnięciu gazu, zaczynał klekotać na skutek rosnącego wyprzedzenia kąta wtrysku.
masz drążoną oś regulatora obrotów?
proponuję przesiąść się na falę 600, na niej da się ustawić bardzo ładną pracę silnika,tak żę na gorącym jego praca może przypominać pompwtrysk przy głowiczce 11mm ci którzy słyszeli jak pracował silnik w golfie na ubiegło-rocznej majówce mogę potwierdzić, jedynie przy mocniejszym wciśnięciu gazu, zaczynał klekotać na skutek rosnącego wyprzedzenia kąta wtrysku.
masz drążoną oś regulatora obrotów?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Fala powinna być spasowana z głowiczką by zachować odpowiedni skok tłoczko-rozdzielacza, bo może zbraknąć ciśnienia i dawki max.proponuję przesiąść się na falę 600
Na głowiczce jest wybite 3 cyfry np 609 bodajże tdi a np tds 2,5 ma od 16 do 18szopenn pisze:nie mam żadnych numerów..
iszopenn pisze:wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...
Może zacznijmy od tego jaką pompe przerabiasz? i jaki masz silnik, bo w opisie masz 1Z
Nie do końca ma tu znaczenie głowiczka, jedynie przy dużych dawkach, przekracających standardowe możesz mieć problemy i trzeeba będzie obniżać ciśnienia.szopenn pisze:wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...
bartek18150, przy 9mm czy 10-tce jak tylko podsadzenie ustawisz to nie dzieje,
a ja bym proponował przy stosowaniu wtryskiwaczy dwu-sprężynowych zastosować dźwignię dozowniika o większych możliwościach jak to się robi w M-TDI
i w tym momencie tracimy wszystkie "dobrodziejstwa" wtryskiwacza dwu-sprężynowego.bartek18150 pisze:Nie do końca ma tu znaczenie głowiczka, jedynie przy dużych dawkach, przekracających standardowe możesz mieć problemy i trzeeba będzie obniżać ciśnienia.
a ja bym proponował przy stosowaniu wtryskiwaczy dwu-sprężynowych zastosować dźwignię dozowniika o większych możliwościach jak to się robi w M-TDI
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: