Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TD] Tłoczek AAZ - potrzebne zdjęcia

ODPOWIEDZ
szopenn

[B4 1.9TD] Tłoczek AAZ - potrzebne zdjęcia

Post autor: szopenn » 29 paź 2013, 16:46

Jak w temacie, czy ktoś może mi dać zdjęcie tłoczka z pompy AAZ, ale z tej gdzie są dwusprężynowe wtryskiwacze?
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 20:04 przez szopenn, łącznie zmieniany 2 razy.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 29 paź 2013, 17:37


szopenn

Post autor: szopenn » 29 paź 2013, 22:25

prośba aktualna, w żadnym z tych tematów nie ma zdjęcia tłoczka pompy półelektronicznej...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 30 paź 2013, 19:40

szopenn, z małym czy dużym gniazdem tłoczka?
i co konkretnie Ci mam uchwycić?

szopenn

Post autor: szopenn » 30 paź 2013, 23:06

jest na tym tłoczku przedtwtrysk?? tylko bez ściemy....

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 31 paź 2013, 07:24

na tym co mam z pompy pół elektronicznej na 90% nie ma musiałbym zobaczyć, w sumie tymi tłoczkami nigdy się nie bawiłem, moze oczywiście o dużym gnieździe

szopenn

Post autor: szopenn » 31 paź 2013, 14:09

a jaka jest szansa że były 2 sprężynki i tłoczek z przedwtryskiem?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 31 paź 2013, 21:21

sprawdzałem i w głowiczce z pompą półelektroniczą ( duże gniazdo i fala "600" ) jest tłoczek bez przedwtrysku, niestety prądu brakło w tel i niemal cały dzień tel przeleżał w domu pod ładowarką

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 02 lis 2013, 23:46

padaj nr głowiczki, mam kilka na pulce, ale nie pamiętam nr

szopenn

Post autor: szopenn » 05 lis 2013, 08:48

nie mam żadnych numerów.. mam tylko końcówki dwusprężynowe i składam pompe 10 mm z przedwtryskiem, i zastanawiam się czy dać końcówki z 1 sprężynką czy z dwoma....

wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...


Oczywisćie mogę sprawdzić i to i to, ale szkoda mi 100zł na regulacje

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 lis 2013, 18:08

o ile dobrze pamiętam to ani pompa pół-elektroniczna, a nie ta odrobinę starsza z pomocniczym elektro-zaworem na przestawiaczu nie miały przedwtrysku.
proponuję przesiąść się na falę 600, na niej da się ustawić bardzo ładną pracę silnika,tak żę na gorącym jego praca może przypominać pompwtrysk przy głowiczce 11mm ci którzy słyszeli jak pracował silnik w golfie na ubiegło-rocznej majówce mogę potwierdzić, jedynie przy mocniejszym wciśnięciu gazu, zaczynał klekotać na skutek rosnącego wyprzedzenia kąta wtrysku.
masz drążoną oś regulatora obrotów?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 lis 2013, 21:48

proponuję przesiąść się na falę 600
Fala powinna być spasowana z głowiczką by zachować odpowiedni skok tłoczko-rozdzielacza, bo może zbraknąć ciśnienia i dawki max.
szopenn pisze:nie mam żadnych numerów..
Na głowiczce jest wybite 3 cyfry np 609 bodajże tdi a np tds 2,5 ma od 16 do 18
szopenn pisze:wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...
i
Może zacznijmy od tego jaką pompe przerabiasz? i jaki masz silnik, bo w opisie masz 1Z
szopenn pisze:wiec dlatego pytam, czy może jakaś wariacja była AAZ z dwusprężynkowymi wtryskami i tłoczkiem z przedwtryskiem. Na logikę biorąc powinienem dać jednosprężynkowe, ale na dwusprężynkowych tak ładnie chodzi silnik...
Nie do końca ma tu znaczenie głowiczka, jedynie przy dużych dawkach, przekracających standardowe możesz mieć problemy i trzeeba będzie obniżać ciśnienia.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 lis 2013, 22:17

bartek18150, przy 9mm czy 10-tce jak tylko podsadzenie ustawisz to nie dzieje,
bartek18150 pisze:Nie do końca ma tu znaczenie głowiczka, jedynie przy dużych dawkach, przekracających standardowe możesz mieć problemy i trzeeba będzie obniżać ciśnienia.
i w tym momencie tracimy wszystkie "dobrodziejstwa" wtryskiwacza dwu-sprężynowego.

a ja bym proponował przy stosowaniu wtryskiwaczy dwu-sprężynowych zastosować dźwignię dozowniika o większych możliwościach jak to się robi w M-TDI

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 lis 2013, 22:36

arwam pisze:bartek18150, przy 9mm czy 10-tce jak tylko podsadzenie ustawisz to nie dzieje,
wiem :-P ale nie spełnisz wszystkich parametrów.
arwam pisze:i w tym momencie tracimy wszystkie "dobrodziejstwa" wtryskiwacza dwu-sprężynowego.
Nie do końca, zyskamy inną kulturę pracy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl