Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.3 NG 133km] brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Danny92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 wrz 2013, 20:18

Post autor: Danny92 » 30 paź 2013, 19:10

LUKASZdiy pisze:
cinek1311 pisze:Według mnie przy pękniętej gumie powinien jeszcze lepiej sie wkręcać dostaje wtedy wiecej powietrza ja gdy zdejmę u siebie ta gume to samochód wtedy dostaje mocy oczywiscie na LPG
Chyba ze nie działa w tym przypadku przepływomierz to całkiem możliwe

Masakra nie doradzaj.....



1 wymień gume na nową sklejanie nic nie daje, ewentualnie można ominać ja tasmą z włóknem szklanym, na jakiś czas starczy
2 sprawdź ustawienie talerzyka
3 sprawdź zapłon 15 stopni przy LPg mozesz dac +2 stopnie
Skleiłem sylikonem, jutro zamontuję i sprawdzę, na razie na nową nie ma funduszy, jest jedna na allegro, oczywiście używka, ale gość chce 300zł, masakra.
Jeśli chodzi o zapłon, to bez lampy się nie obejdzie, muszę jechać do jakiegoś mechanika, tylko do innego, niż ostatnio. Jakie talerzyka ? bo o tym jeszcze nie słyszałem ?

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 30 paź 2013, 19:10

PieterB pisze:Panowie a ja Wam powiem tak; ja miałem JN i przy popękanej jak ser szwajcarski gumie auto jeździło jak ta lala mam na myśli oczywiście brak jakiegokolwiek odczuwalnego spadku mocy itp historii jedynie co było to kosmiczne spalanie zarówno bp jak i lpg no i oczywiście brak wolnych obrotów na bp na gazie troszkę zaniżone. A piszę to dlatego że czasami są wyjątki od reguły oczywiście mogło to być też tylko w moim przypadku :-P
popekana a dziurawa robi ogromna roznice

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 paź 2013, 19:15

itor pisze: PieterB napisał/a:
Panowie a ja Wam powiem tak; ja miałem JN i przy popękanej jak ser szwajcarski gumie auto jeździło jak ta lala mam na myśli oczywiście brak jakiegokolwiek odczuwalnego spadku mocy itp historii jedynie co było to kosmiczne spalanie zarówno bp jak i lpg no i oczywiście brak wolnych obrotów na bp na gazie troszkę zaniżone. A piszę to dlatego że czasami są wyjątki od reguły oczywiście mogło to być też tylko w moim przypadku


popekana a dziurawa robi ogromna roznice
hmm no może źle się wyraziłem, chodziło mi o to że miałem dwie takie dziury że spokojnie wchodził palec

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 30 paź 2013, 20:07

PieterB pisze:
itor pisze: PieterB napisał/a:
Panowie a ja Wam powiem tak; ja miałem JN i przy popękanej jak ser szwajcarski gumie auto jeździło jak ta lala mam na myśli oczywiście brak jakiegokolwiek odczuwalnego spadku mocy itp historii jedynie co było to kosmiczne spalanie zarówno bp jak i lpg no i oczywiście brak wolnych obrotów na bp na gazie troszkę zaniżone. A piszę to dlatego że czasami są wyjątki od reguły oczywiście mogło to być też tylko w moim przypadku


popekana a dziurawa robi ogromna roznice
hmm no może źle się wyraziłem, chodziło mi o to że miałem dwie takie dziury że spokojnie wchodził palec
blizej przepustnicy czy przeplywomierza

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 paź 2013, 05:36

itor pisze:PieterB napisał/a:
itor napisał/a:

PieterB napisał/a:
Panowie a ja Wam powiem tak; ja miałem JN i przy popękanej jak ser szwajcarski gumie auto jeździło jak ta lala mam na myśli oczywiście brak jakiegokolwiek odczuwalnego spadku mocy itp historii jedynie co było to kosmiczne spalanie zarówno bp jak i lpg no i oczywiście brak wolnych obrotów na bp na gazie troszkę zaniżone. A piszę to dlatego że czasami są wyjątki od reguły oczywiście mogło to być też tylko w moim przypadku


popekana a dziurawa robi ogromna roznice
hmm no może źle się wyraziłem, chodziło mi o to że miałem dwie takie dziury że spokojnie wchodził palec


blizej przepustnicy czy przeplywomierza
bliżej przepustnicy

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 31 paź 2013, 06:54

no to pewnie ta charmonijka popekala, ona pod wplywem swojej budowy lubi sie sciskac i nawet jak ma dziure to da sie jezdzic, niektorzy nawet przez dlugi czas nie moga jej zlokalizowac:) na gazie jako tako z dziura pojedzisz na benzynie kuleje chyba ze zle wyregulowany prad nastawnika i daje na bogato:)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 31 paź 2013, 09:32

Jak guma popekana na przeplywce to ja wymien na nowa.Mowisz ze widziales uzywke za 300 zl na Alle.Nie kupuj bo to bez sensu.Lepiej doloz i kup nowa.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 31 paź 2013, 21:30

luk448 pisze:Jak guma popekana na przeplywce to ja wymien na nowa.Mowisz ze widziales uzywke za 300 zl na Alle.Nie kupuj bo to bez sensu.Lepiej doloz i kup nowa.
Do NG nowa guma niestety już nie jest dostępna w ASO - stan magazynowy w DE wynosi zero :-/ ciekawe jak to wygląda z gumami do innych silników, których produkcja skończyła się na B4.

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 01 lis 2013, 11:46

Gumy są do dostania jeszcze w ASO od razu zakupiłem sobie dwie ;)
Co prawda koszt 320 zł po moich rabatach

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 01 lis 2013, 13:52

LUKASZdiy pisze:Gumy są do dostania jeszcze w ASO od razu zakupiłem sobie dwie ;)
Co prawda koszt 320 zł po moich rabatach
Ciekawe ... w dwóch ASO w Krakowie twierdzili niedawno, że to niemożliwe. W Niemczech pod Frankfurtem nad Menem odpowiedź była identyczna. Kiedy kupowałeś i gdzie jeśli można spytać?

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 01 lis 2013, 17:02

orsa_83 pisze:
LUKASZdiy pisze:Gumy są do dostania jeszcze w ASO od razu zakupiłem sobie dwie ;)
Co prawda koszt 320 zł po moich rabatach
Ciekawe ... w dwóch ASO w Krakowie twierdzili niedawno, że to niemożliwe. W Niemczech pod Frankfurtem nad Menem odpowiedź była identyczna. Kiedy kupowałeś i gdzie jeśli można spytać?
moze wzial ostatnie dwie:)

Danny92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 wrz 2013, 20:18

Post autor: Danny92 » 02 lis 2013, 09:39

Nie no ja za kawałek gumy nie dam 320zł. Skleiłem starą, owinąłem izolacją narazie się trzyma, ale problem nie znikł. Dzieją się dziwne rzeczy z układem chłoodzenia, nie ma ciśnienia wgl, ostatnio leciała woda u dołu chłodnicy, teraz nie leci, ale woda w zbiorniczku się nie nagrzewa. Pierwsze co wywalam chłodnicę i zakupię nową, tylko jak mi ktoś mówił, nagrzewnica też może być walnięta. Chłodnica jest dostępna na allegro w dość przystępnej cenie, w sklepie chcą za tą samą chłodnice 300zł, jak widać sporo na tym zarabiają, a nagrzewnicy nowej do tego modelu nie znalazłem.
http://allegro.pl/chlodnica-wody-nowa-a ... 48836.html

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 03 lis 2013, 00:20

Danny92 pisze:Nie no ja za kawałek gumy nie dam 320zł. Skleiłem starą, owinąłem izolacją narazie się trzyma, ale problem nie znikł. Dzieją się dziwne rzeczy z układem chłoodzenia, nie ma ciśnienia wgl, ostatnio leciała woda u dołu chłodnicy, teraz nie leci, ale woda w zbiorniczku się nie nagrzewa. Pierwsze co wywalam chłodnicę i zakupię nową, tylko jak mi ktoś mówił, nagrzewnica też może być walnięta. Chłodnica jest dostępna na allegro w dość przystępnej cenie, w sklepie chcą za tą samą chłodnice 300zł, jak widać sporo na tym zarabiają, a nagrzewnicy nowej do tego modelu nie znalazłem.
http://allegro.pl/chlodnica-wody-nowa-a ... 48836.html
Odezwij się w sprawie chłodnicy na PW.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 03 lis 2013, 09:55

danny pisze:Nie no ja za kawałek gumy nie dam 320zł.
To po co wgl kupiles takie auto skoro teraz mowisze ze nie dasz 320 zl za kawalek gumy?Skleiles owinąles tasma ale i tak dobrze nie jest jak napisales-i nie bedzie skoro po prostu drutujesz w ten sposob auto.Lepiej zrobic cos raz a dobrze a nie polsrodkami.
Co do chlodnicy to nie wyrzucaj paragonu bo czesto slyszalem ze one potrafia cieknac po kilku tyg-miesiacach uzytkowania.To jakies koreanskie lub tajwanskie chyba z tego co pamietam.Mialem kiedys taka lub podobna w reku(nie pamietam) i nie pasowala do NG bez przerobek

Danny92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 wrz 2013, 20:18

Post autor: Danny92 » 03 lis 2013, 12:20

Jakbyś wsadził w ciągu miesiąca 2 tys zł w naprawę silnika, chodził do liceum nie miał stałej pracy, tylko dorywczą w sezonie letnim, też byś żałował :-|
Kupiłem bez zastanowienia, sprawdzenia opinii o tym silniku i teraz pluję sobie w brodę, bo ten silnik to porażka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl