[B4 1.9 1Z 90KM] 1.9 tdi 1Z problem auto nie ma sily ruszyc
Koledzy nie znam się za bardzo na nastawnikach potencjometrycznych ale ostatnio trafiła mi się skoda octavia 2.0 tdi z podobnymi objawami. Pali od tyku a po dodaniu gazu gaśnie i przez kolejne 10 może 15 minut nie da się jej zapalić po czym zaś od pierwszego. Okazało się że turbo stanęło i nie wypuszcza spalin na zewnątrz. Silnik puchnie i się dławi. Wiem że inny motor i nie ta epoka ale zasada ta sama iż naszych silnikach też może coś takiego się zdarzyć. Pal maszynę kolego i zerkni czy z tylu wylatuja spaliny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
[ Dodano: 2013-11-09, 17:02 ]
Nie może 8-) bo takie ,tudzież inne cuda ,tylko w nowych badziewiach ,mogą sie zdarzyć A problem niemocy ,przy szwankującym nastawniku potencjometrycznym ,jest tak ewidentnym i częstym objawem ,że nic innego nie może być tego przyczyną 8-)kamsta pisze:Wiem że inny motor i nie ta epoka ale zasada ta sama iż naszych silnikach też może coś takiego się zdarzyć.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Tylko będzie musiał wiązke nastawnika zmienić bo w bmw byly dwa rodzaje wtyczki i różniły się od tych z grupy VAG.UKI_XX pisze:Silnik nie, ale taki nastawnik był montowany np. w starszych BMW 525 TDS <ok> Więc możesz spróbować taki znaleźć. :omenstg pisze:silnik ten był montowany również w innych autach czy to samo tyczy się tego nastawnika???
[ Dodano: 2013-11-09, 20:29 ]
Nię koniecznie, Samą pompę przeżuci i jedzie, a jak nastawnik zle ustawi to albo bedzie ciężko odpalał, będzie słaby, albo dużo palił i szarpał. Chyba że ma VAG-a <ok> to to już bajka z nastawnikiem aby w pierścień trafił.MUNIOR pisze:Chyba raczej sam nastawnik przerzucić nastawnik ,prosta sprawa i kilka minut .... przerzucić pompę ,troche dłużej Choć ja ostatnio ,robiąc to nasty raz ,wyrabiam się z pompą w 30minut 8-)bartek18150 pisze:Najlepiej żeby ktoś wysłał Ci pompę z polski.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zapomniałeś że ori nastawniki potencjometryczne mają blokadę ,więc nie ma opcji złego ustawienia 8-) sam mam jeden taki ori testowy z blokadą ,który mi służy do szybkiego udowadniania włascicielowi, że jego nastawnik ,padł zakładam w parę minut i wszystko jasne <ok> bez żadnych regulacji jest tak jak fabryka zadałabartek18150 pisze: a jak nastawnik zle ustawi to albo bedzie ciężko odpalał, będzie słaby, albo dużo palił i szarpał. Chyba że ma VAG-a
[ Dodano: 2013-11-09, 21:10 ]
Nie każdy taki kozak , że ot tak sobie, weżmie i przerzuci autor posta ,napisał że nie zna się na tym i przebywa w Angli ,wiec bądż realistą :roll:bartek18150 pisze:Samą pompę przeżuci i jedzie,
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
o tym czy się znam to nic nie pisałem silnik przerzuciłem to i pompę przerzucę. nie powinno być problemu wszystko przy autach zawsze robiłem sam. ale zepsuta pompa trafiła się pierwszy raz więc proszę o doradzenie. a to że w anglii jestem to nie wiem co ma wspólnego z tym czy ja przełożę czy nie.MUNIOR pisze:Nie każdy taki kozak , że ot tak sobie, weżmie i przerzuci autor posta ,napisał że nie zna się na tym i przebywa w Angli ,wiec bądż realistą :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Upsss <uhh> coś mi się pojeb...pomyliło znaczy W takim razie bez problemu zmienisz sobie nastawnik na sprawny 8-)omenstg pisze:o tym czy się znam to nic nie pisałem silnik przerzuciłem to i pompę przerzucę. nie powinno być problemu wszystko przy autach zawsze robiłem sam. ale zepsuta pompa trafiła się pierwszy raz więc proszę o doradzenie. a to że w anglii jestem to nie wiem co ma wspólnego z tym czy ja przełożę czy nie.
Witam. Koledzy mam taki problem z moją damą zalałem samochód ropą i jak się okazało ta ropa była gorsza, auto strasznie kopci i nie chce wejść na obroty i za mną jest siwica jakich mało. Dama nie chce odpalic. Odpala tylko za pomocą plaka pali i po chwili gaśnie wcześniej auto przerywało mi np jechałem 80km auto traciło moc i zaczynało strasznie kopcić po chwili sytuacja się ogarniała i auto jechało dalej a teraz nawet odpalić nie chce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
wystarczy poszukać http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I co Ci mamy poradzić :?: Załatwiłeś Damie serducho :mrgreen: czyli pompę wtryskową ,może nastawnik ,albo jedno i drugie ,tym trefnym paliwem ...nie Ty pierwszy i nie ostatnii,nalałeś siuwaksu zamiast ropy i teraz wołasz ratunku :roll: Ale niestety ,nic tu nie wymyślimy ...nastawnik trzeba zrzucić i zajrzeć ,co się narobiło ,bo na pewno się narobiło ...także będziesz miał wydatki Na szybko możesz jedynie zrzucić dekielek z nastawnika ,i sprawdzić czy ramię nastawnika rusza się tak jak należy ...przy okazji można go trochę rozruszać ,jak jest zastane ...wynalazki dolane w ''ropopodobnych siuwaksach " ,często zaklejają ciasno spasowane mechanizmy w pompie i nastawniku , wszystko staje , i nie odpalisz .... Trochę się się tego naoglądałem 8-)jebadellko pisze: mam taki problem z moją damą zalałem samochód ropą i jak się okazało ta ropa była gorsza, auto strasznie kopci i nie chce wejść na obroty i za mną jest siwica jakich mało. Dama nie chce odpalic. Odpala tylko za pomocą plaka pali i po chwili gaśnie wcześniej auto przerywało mi np jechałem 80km auto traciło moc i zaczynało strasznie kopcić po chwili sytuacja się ogarniała i auto jechało dalej a teraz nawet odpalić nie chce