Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] 1.9 tdi 1Z problem auto nie ma sily ruszyc

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: kamsta » 09 lis 2013, 14:43

Koledzy nie znam się za bardzo na nastawnikach potencjometrycznych ale ostatnio trafiła mi się skoda octavia 2.0 tdi z podobnymi objawami. Pali od tyku a po dodaniu gazu gaśnie i przez kolejne 10 może 15 minut nie da się jej zapalić po czym zaś od pierwszego. Okazało się że turbo stanęło i nie wypuszcza spalin na zewnątrz. Silnik puchnie i się dławi. Wiem że inny motor i nie ta epoka ale zasada ta sama iż naszych silnikach też może coś takiego się zdarzyć. Pal maszynę kolego i zerkni czy z tylu wylatuja spaliny.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: MUNIOR » 09 lis 2013, 17:01

[ Dodano: 2013-11-09, 17:02 ]
kamsta pisze:Wiem że inny motor i nie ta epoka ale zasada ta sama iż naszych silnikach też może coś takiego się zdarzyć.
Nie może 8-) bo takie ,tudzież inne cuda ,tylko w nowych badziewiach ,mogą sie zdarzyć :-P A problem niemocy ,przy szwankującym nastawniku potencjometrycznym ,jest tak ewidentnym i częstym objawem ,że nic innego nie może być tego przyczyną 8-)

kozak_191
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: kozak_191 » 09 lis 2013, 17:20

może spróbuj zaślepić egr. U mnie w aucie miałem zaślepiony egr później go odślepiłem to ledwo jeździł i się strasznie dusił.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Imię: Dawid
Nadwozie: Avant
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 09 lis 2013, 20:25

UKI_XX pisze:
omenstg pisze:silnik ten był montowany również w innych autach czy to samo tyczy się tego nastawnika???
Silnik nie, ale taki nastawnik był montowany np. w starszych BMW 525 TDS <ok> Więc możesz spróbować taki znaleźć. :