[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Czy silniczek krokowy gazu ...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Czy silniczek krokowy gazu ...?
Czy uszkodzony silniczek krokowy gazu może spowodować zwiększenia spalania aż o 4-5l gazu na 100km i jak można sprawdzić czy jest uszkodzony , instalacje audi ma od 8 lat i założę się że silniczek krokowy nigdy nie był nawet tykany
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Powiem Ci że reduktor ma ok 8 lat i niby gazownicy mówią ze jest w dobrym stanie ale mi też się zdaje ze może to być jego wina , bo tam jakieś membrany czy coś się rozwalają , nwm zmieniam jutro silniczek krokowy od obrotów i silniczek krokowy gazu bo kupiłem nowy i zobaczymy.Mam jeszcze takie pytanko czy silniczek krokowy gazu jak się wymieni na nowy trzeba jechać na regulację gazu ?
[ Dodano: 2013-11-14, 17:50 ]
lub może być też to przyczyna termostatu bo jest chyba walnięty
[ Dodano: 2013-11-16, 22:24 ]
Pomożecie ?? bo mam małe pytanko/problem
Jeszcze mam jedno pytanie instalka ma 8lat , raczej nic nie było w niej zmieniane od montażu , ostatnio kupiłem silniczek krokowy gazu nowy , podpiąłem i wszystko fajnie , ale jest jedno ale , jak się odpali auto nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym na jałowych obrotach ma taką dziwną pracę(tylko po przerzuceniu na gaz,na benz jest ok) , ze obroty maleją i skaczą , lecz tylko w przedziale 1000-1100obr , a jak się doda gazu do ok 3tys obr i obroty spadną znowu na jałowe jest już wszystko w porządku , czyli chodzi sobie normalnie jak powinien , jak można zlikwidować ten problem i czy po założeniu nowego krokowca od gazu trzeba znowu jechać na regulację gazu?
[ Dodano: 2013-11-14, 17:50 ]
lub może być też to przyczyna termostatu bo jest chyba walnięty
[ Dodano: 2013-11-16, 22:24 ]
Pomożecie ?? bo mam małe pytanko/problem
Jeszcze mam jedno pytanie instalka ma 8lat , raczej nic nie było w niej zmieniane od montażu , ostatnio kupiłem silniczek krokowy gazu nowy , podpiąłem i wszystko fajnie , ale jest jedno ale , jak się odpali auto nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym na jałowych obrotach ma taką dziwną pracę(tylko po przerzuceniu na gaz,na benz jest ok) , ze obroty maleją i skaczą , lecz tylko w przedziale 1000-1100obr , a jak się doda gazu do ok 3tys obr i obroty spadną znowu na jałowe jest już wszystko w porządku , czyli chodzi sobie normalnie jak powinien , jak można zlikwidować ten problem i czy po założeniu nowego krokowca od gazu trzeba znowu jechać na regulację gazu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Damian80b4LDZ, Jaka była przyczyna dużego spalania gazu?
W moim ABK całkiem niedawno wymieniałem reduktor na nowy ( a własciwie gazownik) oraz sonde lambda i ponoc miał być gaz wyregulowany, auto pali 10l lpg / ledwo 70km. Po przejechaniu 60km czuć że jest mało gazu. Do wymiany moze być silniczek krokowy gazu? Gdzie on sie znajduje? Instalacje mam II generacji.
W moim ABK całkiem niedawno wymieniałem reduktor na nowy ( a własciwie gazownik) oraz sonde lambda i ponoc miał być gaz wyregulowany, auto pali 10l lpg / ledwo 70km. Po przejechaniu 60km czuć że jest mało gazu. Do wymiany moze być silniczek krokowy gazu? Gdzie on sie znajduje? Instalacje mam II generacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Powiem Ci że w głównej mierze była to zapewne wina termostatu , który był do bani , teraz wymieniłem na nowy i obserwuję dalej spalanie , jak wymieni.ę na dniach pompę paliwa i filtr paliwa będę jeszcze jechał na dobrą regulację gazu . Aktualnie nwm dokładnie ile pali , ostatnio za 50zł +resztki w zbiorniku zrobiłem po mieście 161km (na jeszcze walniętym termostacie) . Teraz cały czas staram sie obserwować spalanie. Silniczek krokowy gazu wygląda tak http://www.drypa.pl/cache/files/product ... 062837.jpg
u mnie znajduje się bardziej lewej strony w silniku , napewno go zauważysz ma 2 wężyki z obu stron podpięte i wtyczkę .
u mnie znajduje się bardziej lewej strony w silniku , napewno go zauważysz ma 2 wężyki z obu stron podpięte i wtyczkę .