[B4 AAH] Gleba a wypadajacy przegub wewnetrzny.
[B4 AAH] Gleba a wypadajacy przegub wewnetrzny.
Witam mam problem pewien czy jest mozliwosc wypadniecia przegubu wewnetrznego od zbyt duzej gleby? czy to jakis inny powod.przy skrecie w prawo na parkingu ledwo sie toczylem i bum wypadl przegub z koszyka lozyska sie rozsypaly ,pierwszy raz mi sie to zdazylo a smigam na glebie juz spory czas. teraz auto jest podniesione na gwincie i przy maksymalnym skrecie widac ze lozysko w tym koszyku jest praktycznie cale wysuniete tak jak by zaraz mialo wypasc. i co z tym fantem robic? bo juz nie mam pomyslu wyglada to tak jak by poloska byla za krotka.
A jaka tą glebę masz?
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
a miałeś zabezpieczenie na półosi a przegubem ?? może być tak że go nie ma i jest luz na półosi i dla tego to wyleciało, po 20 latach też może się to powyrabiało i tak się stało zmień na nowy przegub i obadaj jak się to układa.
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Taka gleba nie ma prawa nic zrobić z układem napędowym. Bardziej szukałbym tu problemu w zabezpieczeniu przegubu lub różnica w odległości obu półosi od samek skrzyni biegów - sprawdź czy kąty i sama geometria się nie poprzestawiała. Mogły powstać naprężenia które wysuwają całą półoś.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
przegub wewnetrzny 3ramienny trzyma sie praktycznie tylko na gumie osłaniajacej łozyska i tyle , chyba ze sie myle bo szukalem budowy tego ale nie znalazlem,chodzi mi o budowe przegubu wewnetrznego. ale po za tym odkrylem ze jest rozwalona troche poduszka lewa skrzyni biegow i moze przez to sie to stalo ze przy max skrecie skrzynie przekrzywilo troche i zrobil sie luz i wypadla
no to Kamil zakupy u Majera się szykują
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Z tego co wiem, to przy skrzyniach manualnych nie są wymienne. Prawie takie same przeguby występują w skrzyniach automatycznych i tam sa wymienne, ale to inna bajka. Może ktoś u Ciebie z racji oszczędności włożył półoś krótszą z automata i dlatego cały problem. Chyba że zrobili jakieś cudaki i je wymieniają. Ogólnie częśc ta ( wew. przegub i półoś ) widnieje jako jedna całość.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga