Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 03 wrz 2013, 22:54

Kuźwa a z 2.5-3 mies temu wymieniałem w nim łożyska i miałem dziada na wierzchu.Te diody wystarczy przelutować?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 03 wrz 2013, 23:08

az tego ci nie napisze bo az sie tak nie zaglebialem, ale one bardzo mozliwe ze ci padly gdyz jak juz piszesz lozyka mieniales, czyli jakis juz przebieg ma alt

prawdopodobnie beda do wyminy te diody, moze ktos wiecej o nich napisze

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2300936.html

przemo2820
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: przemo2820 » 21 wrz 2013, 22:14

Witam zna ktoś odpowiedź na ten problem bo mam to samo ;/
regulator wymieniony i też nie pomogło

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 wrz 2013, 08:16

przemo2820 pisze:regulator wymieniony i też nie pomogło
nowy nie zawsze znaczy dobry, jakie masz napięcie ładowania :?:

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 22 wrz 2013, 12:35

dokladnie, nowy firmowy to juz predzej, pewniejszy

do sprawdzenia kabelek wzbudzenia, ten cienki przy alt, powinien byc na nim minus zanim odpalisz, jak juz sie kreci alt to powinno byc na nim plus, mowa o tym cienkim, bodajze niebieskim

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 05 lis 2012, 16:30
Lokalizacja: okolice Brzeska

[B4][2.3 NG] padający aku i skoki napiecia

Post autor: kr1s56 » 11 lis 2013, 23:38

witam ma problem z moim ng od czasu jak robiłem rozrzad a wiec tak:

rozebrałem przod zeby dostac sie do rozrzadu sciagnołem pasek od wspomagania i od alternatora odpaliłem auto bez tych paskow i odpaliłem zeby przestawic troche auto na bok w garazu - wszysko ok.


Za jakies 2godziny auta juz nie odpaliłem trzeba było podładowac

ostatnio zauwazyłem ze skacze mi napiecie (mam dodatkowe zegary) na zgaszonym raz pokazuje 12 raz 10 raz 8 i tak w kołko..... np mam 8 wyłacze zapłon jest 10 a za chwille skoczy na 12...

dzis przy rannej probie odpalania ledwo co zakrecic ale odpalił i przez jakies 5sekund paliła sie kontrolka od abs i alternatora



Co to moze byc???? miał ktos podobny problem?????

h4k3r0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 04 wrz 2011, 23:24
Lokalizacja: KGR

Post autor: h4k3r0 » 12 lis 2013, 00:56

Kontrolka od ABS świeci się z powodu zbyt niskiego napięcia i z tego samego powodu świeci się kontrolka ładowania. Sprawdź czy pasek od alternatora jest dobrze naciągnięty. Może jakiś kabel gdzieś nie łączy. A może akumulator już nie domaga.

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

[2,3 NG Coupe ] Brak ładowania akumulatora

Post autor: Boncza » 05 gru 2013, 21:37

Witam
Mam mały problem z moją Coupe . Zaczęło się dwa dni temu po przejechaniu kilometra zgasły wszystkie kontrolki samochód zaczął przygasać światła pogasły całkiem nie mówiąc o ogrzewaniu (działa tylko na 4 biegu po trasie 600 km padł bezpiecznik termiczny najprawdopodobniej ) i wycieraczkach . Po naładowaniu akumulatora było dobrze na 30 kilometrów później to samo look na wskaźnik naładowania aku a tam wskazówka na dół . Nowy akumulator i po 100 km to samo . Po wyłączeniu świateł auto jak by odżywało akumulator się ładuję , światła on / ciepłe powietrze on albo wycieraczki dupa nie ma ładowania . Co może być bolączką stabilizator napięcia na alternatorze ? czy czeka mnie wymiana alternatora ???
Miał ktoś podobne objawy co może być nie tak
Dzięki z góry za pomoc
Ostatnio zmieniony 06 gru 2013, 10:35 przez Boncza, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 gru 2013, 05:50

Boncza, dopisz w temacie o co kaman same tagi to za mało :!:

Boncza pisze:Co może być bolączką stabilizator napięcia na alternatorze ?
a mierzyłeś miernikiem jakie masz ładowanie, jak nie to sprawdź a regulator napięcia możesz wyjąć i zerknąć bo może szczotki się w nim skończyły jeśli tak to masz winowajcę.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 06 gru 2013, 12:49

Sprawdź wszystkie możliwe połączenia elektryczne z alternatorem, szukaj zaśniedziałych styków oraz nie podłączanych wtyczek, przerwanych przewodów...

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 07 gru 2013, 03:36

aktualnie audi zaparkowane 70km poza miastem
jutro dopiero będzie w domu
jak sam nie ogarnę jedzie do mechanika

jakich producentów części polecili byście przy wymianie rozrządu

i jeszcze jedno pytanie
czy objawą braku mocy może być źle złożony wydech ( dziurawy albo rury pod złym kątem tworzą się zawirowania ) ?? ??

rewers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:29

Post autor: rewers » 07 gru 2013, 09:03

W alternatorze nieme nic trudnego więc po co płacić mechanikowi skoro s dasz rade.
Wydech musi być dobrze zrobiony, spadek mocy będzie nawet okilkanaście procent a jak zapchany katalizator to są problemy nawet z podpalenie auta.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 07 gru 2013, 12:44

jakich producentów części polecili byście przy wymianie rozrządu
ja wsadzilem pasek Gates a rolke SKF
Boncza pisze:czy objawą braku mocy może być źle złożony wydech
jak masz zapchany to tak...

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 07 gru 2013, 14:57

szaakaal pisze:
jakich producentów części polecili byście przy wymianie rozrządu
ja wsadzilem pasek Gates a rolke SKF
Boncza pisze:czy objawą braku mocy może być źle złożony wydech
jak masz zapchany to tak...
a co z pompą ??

co jakiś czas audiczkę czekają wyjazdy po 800km
wolę żeby wszystko było zrobione na lale a nie czekać na lawete i pchać się w koszta za granicą

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 07 gru 2013, 22:16

a co z pompą ??
pompe dałem też SKF, tyle że dodają uszczelkę papierową :-/ więc dodatkowo dałem silikon do okoła :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl