Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Słabo przyspiesza powyżej 2,5 tysiąca - log

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

[B4 1.9 1Z 90KM] Słabo przyspiesza powyżej 2,5 tysiąca - log

Post autor: Fishu » 28 paź 2013, 15:34

Witam
Mam problem z moim zetorkiem. Czasami jakby nie chce jechać powyżej 3 tysięcy, jakby dławi się. Po przeczytaniu kilku tematów obstawiam N75, lecz chciałbym poznać waszą opinie co jest nie tak. Zrobiłem logi grup 001,003,008,011. Miałem problem zlogować grupe 011, co chwila program się zawieszał, nie wiem co było przyczyną.

008

011

001, 003

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 paź 2013, 16:07

Trochę krótkie te logi :roll: Widać na nich ,w bloku 011 ,że w pewnym momencie doładowanie przekracza 1 bara ,powinien być w błedach bład z tym związany .Widać też w 003 ,nieprawidłowe ,niepełne, wskazanie masy powietrza ,mierzone przez przepływomierz ...widać też w 008 ,że jest cięta dawka paliwa ... Wiec zrób sobie bajpasa i będziesz wiedział czy to wina n75.Zrób sobie też test przepływomierza ,zapinając diodę ,symulującą ciągle maxymalny przepływ powietrza .Test z diodą, wykluczy bądz potwierdzi ewentualną winę przepływomierza ,a bajpas potwierdzi ,bądż wykluczy winę n75 <ok> proste .Tylko nie pytaj jak to zrobić ,bo wszystko jest opisane ,wystarczy poszukać 8-)

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 29 paź 2013, 19:05

Jutro postaram się powtórzyć logowanie grupy 011. Dziś vag wyrzucał jakiś error i się zawieszał, tyle udało mi się zlogować. Ogólnie auto posiadam od września i coś mi nie pasuje. Czasem normalnie jedzie, a czasem muszę się zastanawiać czy dam rade wyprzedzić jakieś auto. W ecu brak błędów. Kiedyś wyskakiwał błąd 1025, ale teraz nic

[ Dodano: 2013-10-29, 16:17 ]
Powtórzyłem logi grupy 011. Dziś nie było błędów, zrobione są lepiej. Czy ta dioda to musi być dokładnie 'DIODA 1N4148' bo nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych informacji.

011 pierwsza wersja

011 druga wersja

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 29 paź 2013, 22:33

Kolego nadal występuje przeladowanie. Dokładnie w okolicach 2.5 tyś obr. Zrób buy pas bo przypuszczam że to n75 szwankuje. Sprawdź gruszke od sztangi WG i czy sztanga nie jest zatarta.

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 12 lis 2013, 13:53

Test z diodą zrobiony. Całkiem inne auto, ciągnie od samego dołu do 4 tysięcy. Po około 2 kilometrach zaczął strasznie przerywać, sekundę przyspiesza, sekundę brak reakcji. Jeszcze zrobię bajpasa, napiszę rezultaty

[ Dodano: 2013-11-12, 13:52 ]
Po zrobieniu bajpasa nie było tego nierównomiernego przyspieszania. Obadałem dziś sprawę i cały dolot jest w oleju, niepokoi mnie to.

foto 1

foto 2

foto 3

Po tych testach, wychodzi na to że mam do wymiany n75 i przepływomierz? Dodatkowo dziś podpiąłem kompa i miałem błąd 575, pewnie dlatego że robiłem przy dolocie.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 12 lis 2013, 14:22

foto 1 uszczelka pod kolektorem ssącym koszt 25-30zł wymienić, resztę wyczyścić i obserwować czy po prostu olej spod tej uszczelki nie poszedł na inne elementy :]

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 13 lis 2013, 15:38

Tam krąży olej? Czy to z odmy? bo dzisiaj węże trochę przebadałem i cały dolot w środku jest w oleju. Może turbina na wykończeniu. Mam to audi od takiego kolesia co przez 6 lat jeździł tylko praca dom 7km.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 lis 2013, 15:43

Tam olej jest z odmy i to krąży w układzie najlepiej zrób sobie wolną odmę <ok>

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 16 lis 2013, 23:31

Dzisiaj kolejne testy. Byłem u znajomego mechanika, ustawiliśmy kąt wtrysku bo na zimnym cięzko palił. Było 29-31, ustawiliśmy na 50-52. Ta wartość powinna tak skakać? Dodatkowo powiedziałem mu o tym n75. Powiedział że przy odpaleniu sztanga powinna się odchylić, a ona nic, po odpaleniu stała w miejscu. On ma racje czy ona powinna się ruszać przy jakimś obciążeniu silnika?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 16 lis 2013, 23:44

Sztanga odchyla się dopiero przy obciążeniu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lis 2013, 23:59

Fishu pisze:Dodatkowo powiedziałem mu o tym n75. Powiedział że przy odpaleniu sztanga powinna się odchylić,
Taaaa ,na pewno <uhh> ....odchyla ,to Mu się coś w głowie :-P ...takie rzeczy to w turbinach z kierownicami spalin ,sterowanych podciśnieniem ,a nie w zwykłych turbawkach z klapką upustową 8-) Robienie dalszych testów ,klapy ,gruszki ,czy n75 ,jest stratą czasu ,skoro zrobiłeś już jedyny miarodajny test,czyli bajpas , i masz go ewidentnie do wymiany

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 17 lis 2013, 14:26

No ok. Teraz gdzie dostać zaworek i przepływomierz? Dzwoniłem do aso to za przepływomierz wołają 653zł. Aż bałem się zapytać o n75. Jeszcze jaką średnice powinien mieć przewod od n75 do gruchy? kupiłem 3.5 mm, ale wydaje się jakby grubszy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lis 2013, 14:35

Fishu pisze:Teraz gdzie dostać zaworek i przepływomierz? Dzwoniłem do aso
Do ASO dzwoniłeś powiadasz :roll: ...to pewnie bogaty z domu jesteś ,i nie wiesz co z pieniędzmi robić :mrgreen: Odezwij się na PW jak chcesz pewny n75 i sprawną przepływkę

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 17 lis 2013, 15:00

Fishu pisze:No ok. Teraz gdzie dostać zaworek i przepływomierz? Dzwoniłem do aso to za przepływomierz wołają 653zł. Aż bałem się zapytać o n75. Jeszcze jaką średnice powinien mieć przewod od n75 do gruchy? kupiłem 3.5 mm, ale wydaje się jakby grubszy.
Akurat n75 nowy nie jest aż tak drogi jak nowa przepływka ;d

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 17 lis 2013, 20:39

Napisz do Muniora ma pewne częsci :-D Nie kombinuj z nowymi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl