[B4 1.9 1Z 90KM] Słabo przyspiesza powyżej 2,5 tysiąca - log
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Logi dynamiczne 003 i 011 powinny odpowiedzieć na Twoje pytanie 8-)Fishu pisze:N75 wymieniony. Auto całkiem inaczej jedzie, nie ma żadnych lagów. Jedynie ma to depniecie od 1900-2000 obrotów, poniżej jest mega zamulanie, wina przepływomierza?
Jak masz ciasne wezyki ,to na pewno nie spadną i opaski są zbędneFishu pisze:Na wężykach miałem takie opaski Czy one są potrzebne, czy mogą być same wężyki bez opasek?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak uszczelka jest ori ,to jest plaska i w zasadzie w kazdej chwili może z niej zacząć ciec ...jak kiedyś była zmieniana ,to raczej nie bedzie z niej ciekło ...widać po zdjęciu dekielka ...ori jest tak płaska , że nie wystaje poza krawędż dekla nawet ociupinę ,nowsza zawsze deko wystajeFishu pisze:Mam padnięty G81. Na plusowych temperaturach pokazuje -5 albo -7 stopni. Czy przy wymianie trzeba zakładać nową uszczelkę pod ten dekiel w pompie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żóltą farbą robiła fabryka ,ale robią też inni ,tyle że mniej dyskretnie niż fabryka ,bo napaćkane na każdej śrubceFishu pisze:Raczej nic nie było tam ruszane od nowości bo śruby są poznaczone żółtą farbą, jakby jakieś plomby.
