Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Słabo przyspiesza powyżej 2,5 tysiąca - log

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 17 lis 2013, 21:28

Akurat jestem jeszcze uczniem w technikum. Robota sezonowa mi się kończy a ostatnio kupiłem opony zimówki, OC opłaciłem, wymieniłem a to drążek, a to oleje itp. Trochę krucho z kasą. Napiszę, może dam radę kupić bo aso mnie powaliło na kolana

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 17 lis 2013, 21:40

Na pewno się z Muniorem dogadasz <ok>

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 27 lis 2013, 09:51

N75 wymieniony. Auto całkiem inaczej jedzie, nie ma żadnych lagów. Jedynie ma to depniecie od 1900-2000 obrotów, poniżej jest mega zamulanie, wina przepływomierza?

[ Dodano: 2013-11-27, 13:52 ]
Na wężykach miałem takie opaski Obrazek Czy one są potrzebne, czy mogą być same wężyki bez opasek?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lis 2013, 18:51

Fishu pisze:N75 wymieniony. Auto całkiem inaczej jedzie, nie ma żadnych lagów. Jedynie ma to depniecie od 1900-2000 obrotów, poniżej jest mega zamulanie, wina przepływomierza?
Logi dynamiczne 003 i 011 powinny odpowiedzieć na Twoje pytanie 8-)
Fishu pisze:Na wężykach miałem takie opaski Czy one są potrzebne, czy mogą być same wężyki bez opasek?
Jak masz ciasne wezyki ,to na pewno nie spadną i opaski są zbędne

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 23 gru 2013, 19:30

Mam padnięty G81. Na plusowych temperaturach pokazuje -5 albo -7 stopni. Czy przy wymianie trzeba zakładać nową uszczelkę pod ten dekiel w pompie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2013, 20:06

Fishu pisze:Mam padnięty G81. Na plusowych temperaturach pokazuje -5 albo -7 stopni. Czy przy wymianie trzeba zakładać nową uszczelkę pod ten dekiel w pompie?
Jak uszczelka jest ori ,to jest plaska i w zasadzie w kazdej chwili może z niej zacząć ciec ...jak kiedyś była zmieniana ,to raczej nie bedzie z niej ciekło ...widać po zdjęciu dekielka ...ori jest tak płaska , że nie wystaje poza krawędż dekla nawet ociupinę ,nowsza zawsze deko wystaje

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 23 gru 2013, 20:12

Raczej nic nie było tam ruszane od nowości bo śruby są poznaczone żółtą farbą, jakby jakieś plomby.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2013, 20:26

Fishu pisze:Raczej nic nie było tam ruszane od nowości bo śruby są poznaczone żółtą farbą, jakby jakieś plomby.
Żóltą farbą robiła fabryka ,ale robią też inni ,tyle że mniej dyskretnie niż fabryka ,bo napaćkane na każdej śrubce ;-) nowa uszczelka pod dekielek ,max 10 zł ,więc nie warto pużniej drugi raz ,rozlewać ropki po suchym silniku i wymieniać ,jak się rozcieknie 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl