[B4 1.9 1Z 90KM] Słabo przyspiesza powyżej 2,5 tysiąca - log
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Logi dynamiczne 003 i 011 powinny odpowiedzieć na Twoje pytanie 8-)Fishu pisze:N75 wymieniony. Auto całkiem inaczej jedzie, nie ma żadnych lagów. Jedynie ma to depniecie od 1900-2000 obrotów, poniżej jest mega zamulanie, wina przepływomierza?
Jak masz ciasne wezyki ,to na pewno nie spadną i opaski są zbędneFishu pisze:Na wężykach miałem takie opaski Czy one są potrzebne, czy mogą być same wężyki bez opasek?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak uszczelka jest ori ,to jest plaska i w zasadzie w kazdej chwili może z niej zacząć ciec ...jak kiedyś była zmieniana ,to raczej nie bedzie z niej ciekło ...widać po zdjęciu dekielka ...ori jest tak płaska , że nie wystaje poza krawędż dekla nawet ociupinę ,nowsza zawsze deko wystajeFishu pisze:Mam padnięty G81. Na plusowych temperaturach pokazuje -5 albo -7 stopni. Czy przy wymianie trzeba zakładać nową uszczelkę pod ten dekiel w pompie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żóltą farbą robiła fabryka ,ale robią też inni ,tyle że mniej dyskretnie niż fabryka ,bo napaćkane na każdej śrubce nowa uszczelka pod dekielek ,max 10 zł ,więc nie warto pużniej drugi raz ,rozlewać ropki po suchym silniku i wymieniać ,jak się rozcieknie 8-)Fishu pisze:Raczej nic nie było tam ruszane od nowości bo śruby są poznaczone żółtą farbą, jakby jakieś plomby.